Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 15981 til 16000 af 34519
-
Spørgsmål ang. talepapir
Forumindlæg1) Må man lave lidt om på punkterne på ens talepapir? F.eks. er det okay jeg først perspektivere til andre studierapporter, før jeg perspektivere til det almene? 2) Jeg har rigtig svært ved at forstå hvad man mener med "fremgangsmåde - empiri/materialer, teori og metoder".. Altså, side... -
Matematik Problemregning og færdighedsregning 2010
ForumindlægHej ! Jeg går i 9 klasse, og har lige været til terminsprøve i matematik, fik kun 00. Jeg er virkelig dårlig til matematik og vil gerne bestå med nogenlunde et 02 eller et 4 tal. Så er der nogen der har Problemregning og færdighedsregning her fra 2010? :) -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
Uenige censorer
ForumindlægHvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10? -
Skæringspunkt
ForumindlægJeg har lige nogle spg. 1. Når man har fået angivet to funktioner for den lineære funktion, og man skal bestemme skæringspunktet for disse, så bruger man som bekendt enten "Substitutionsmetoden ELLER De lige store koefficenters metode" - men kan man også bruge denne metode, for andre f... -
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
uddannet som advokat
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange år det tager, at blive uddannet som advokat, med de 3 år på gymnasiet? .. PS: er de 10 år i folkeskolen obligatorisk for ALLE dansk statsborgere? -
Hardy Weinberg
ForumindlægEr der evt en der kan forklare mig, på tydeligt dansk, hvad det går ud på? Er kørt helt fast! -
Hvad skal du så være sidste skoledag :D
Forumindlæg? ... -
Computer med?
ForumindlægHej! Skal op til dansk mundtlig på tirsdag, har alle mine noter på computeren, men må jeg egentlig medbringe den under forberedelsen? -
Billed og spansk
ForumindlægHej jeg skal som så mange af jer også op til spansk mundtlig, efter man har fremlagt det emne man trak skal man også også refere en tekst og beskrive et billed. Det jeg godt kunne tænke mig var en liste eller noget med en masse gode glosser til hvordan man beskriver et billed bedst muligt. -
pH
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivlt om hvad denne formel helt præcist regner ud pH= -log * (h3O+/1mol/L). -
Rette tekst om børnearbejde
ForumindlægHej Er der en eller flere engelsk kyndige mennesker, som gider rette nedenstående tekst? Jeg vil være enorm taknemlig! The children get used at work because they are cheap laborer and they are easy to exploit. The mainly reason of child labor is poverty. The only way to survive is to work even ... -
Strømførende ledning i et magnetfelt
ForumindlægForsøg: Strømførende ledning i et magnetfelt http://www.jhave.dk/test/fysik/ElMagn/billeder/Image2.gif hvorfor går ledningen ud af magnetfeltet? og hvorfor ind? hvis i kan svarer på det inden for en time, bliver jeg utrolig glad! -
Tryk
ForumindlægNogen der kan forklare mig Henrys lov og dykkersyge? Henrys lov: "Den mængde gas, der opløses i væsken er proportional med gassens tryk". Hva menes der med gas, der opløses? -
Positive mutationer
ForumindlægHej! Er der nogen der kan komme med et konkret eksempel på en positiv mutation? Og er der nogen der kan forklare konsekvensen for en mutation i en tilfældig kropscelle i forhold til i en kønscelle. Jeg ved godt, at en mutation ikke kan nedarves med mindre den forekommer i kønscellerne. Men vil... -
hvem er kykloperne og faiakerne?
ForumindlægHej jeg er blev i tvivl hvem er kykloperne og faiakerne? Og hvor høre odysseus hjemme? hvad er han? -
"Don't let the song go down on me" Elton John
ForumindlægNogle der har tips om hvordan jeg skal bære mig ad med formanalysen? Og evt andre ting? (Jeg er utrolig talentløs til musik) Og det er Musik C -
kritendom og islam samme verdensskabelse
Forumindlæghej den gamle testemente, i første mosebog handler om verdensskabelse på syv dage, af Gud. har islam også den præsic den gamle testemente? tak -
Kontrapos?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl omkring dette begreb.. Jeg er med på, at det beskriver noget omkring en statue, men så heller ikke mere?
