Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 15981 til 16000 af 176544
-
Spansk eksamen - Tacones Lejanos
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg går i 3g og skal til spansk eksamen. Jeg skal lave et oplæg om tacones lejanos, som skal vare ca. 8 min. Jeg vil lægge vægt på forholdet mellem Becky og Rebeca. Er der nogle der har nogle ideer til hvordan jeg skal lave dette oplæg og hvad jeg skal komme ind på? På forhånd... -
Fysik eksamen(Lys)
ForumindlægTrak idag spørgsmål til fysik eksamen(24timers forberedelse) Jeg modtog denne opgave: Du kan omtale lys som bølger, bølgelængde, interferens, optisk gitter, øvelsen ”måling af bølgelængde for laserlys”. Du kan også omtale anvendelser af bølgelængdebestemmelse f.eks. rødforskydning. ... -
tysk b eksamen hjælp!
Forumindlæghej .. jeg skal til eksamen imorgen, og har trukket en tysk tekst på niveau b. vi har 24 timer til den, men jeg synes altså den er rigtig svær at forstå! er der nogen som kunne hjælpe mig?! teksten hedder: sterben müssen, ohne krank zu sein. den er skrevet af barbara gehrts. håber i kan hjælpe hu... -
Mundtlig fysik eksamen C
ForumindlægHej alle! Er der nogle der har været oppe i fysik med 24 timers forberedelse, som kan hjælpe mig? Har været oppe at trække emne idag, og trak smeltevarme og fordampningsvarme. Det er der ikke nogle problemmer med i sig selv, men det er mere det ukendte bilag jeg er bange for. Er der nogle der... -
Mundtlig eksamen (Engelsk)
ForumindlægHej! Jeg er en pige på 15 år og skal snart op til mundtlig eksamen i engelsk. Jeg har dette store problem, at jeg ikke kan læse engelsk højt for nogen ikke engang min klasse. Jeg er virkelig nervøs & tør ikke tænke på det. Er der ikke nogen der har nogle gode råd eller sådan noget, er virkel... -
under emner til mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHey Jeg skal snart til eksamen, hvorfor jeg virkelig har brug for at finde et underemne til overemnet crime and punishment! Jeg håber der er nogen af jer, som kan hjælpe. -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
Gode vendinger til tysk eksamen ???
ForumindlægJeg vil så gerne "terpe" lidt ekstra inden min mundtlige eksamen i tysk og har derfor brug for alle jeres gode råd. Ligger stabilt på 10 i mundtlig tysk og vil meget gerne have en rigtig god eksamens karrakter med fra HF. MEN - jeg har ikke gået til eksamen i hundrede år og er derfor me... -
*Haster* H.C.Andersen dansk eksame
ForumindlægHej Allesammen, jeg har snart eksame i dansk og har et enkelt spørgsmål. Jeg trak overemnet 'identitet, skæbne og eksistens' og har valgt kunsteventyret 'Historien om en moder' af Hans Christian Andersen. Og jeg er også godt igang med at analysere den osv. Men lige pludselig gik d... -
Hvad er AT
ForumindlægHej, jeg går på stx er 1. år studerene, men jeg vil gerne lige vide hvad AT er? og hilke fag man skal ha' der ? og om eksamenerne er mundtlige eller skriftlige? -
02 i eksamen religion øv
ForumindlægHvor er jeg bitter... Jeg fik 02 i religion mundtlig eksamen og jeg forstår slet ikke hvordan det kunne gå SÅ galt. Jeg trak buddhisme som jeg troede jeg vidste noget om, men lærer og censor synes ikke spor om mine forklaringer. :( Er bare nervøs fordi min andre karakterer er heller ikke mega g... -
Bestem tallene a, b og c
ForumindlægI et andengradspolynomium er nulpunkterne -2 og 4, og f(1)=4,5 Bestem a, b og c Kan nogen hjlpe med denne opgave? -
s=1/2*a*t^2
ForumindlægOpgaven lyder: "Der er givet følgende formel: s = 1/2*a*t^2 hvor: s = vejlængden t = tiden a = accelerationen du skal: bestem a, når s = 500 og t = 17 min løsning: s=1/2*a*t^2 => s:1/2:t^2=a (og så tage kvadratroden af facit til sidst) - Er det rigtigt? Mvh. T. -
Areal M udtrykt ved a samt bestemmelse af a så...
ForumindlægHej, jeg sidder med følgende opgave: http://i.imgur.com/r0COehe.png Jeg har løst a'eren (får at førstekoordinaterne bliver henholdsvis 1 og a). b'eren har jeg ingen idé om, hvordan jeg skal gribe an. Hvis et indlæg med denne opgave eksisterer må i gerne sende et link! Vh Jeppe -
eksamen - chi i anden
Forumindlæghej jeg skal op til eksamen i matematik, hvor jeg skal gøre rede for hvad der karakteriser en chi i anden.. nogle der kan hjælpe.. er det begreber eller hvad er det der menes helt præcist med spørgsmålet? er det nok bare at skrive det er baseret på hypotesetest hvor ens nulhypotese enten kan fo... -
Engelsk eksamen i morgen
ForumindlægHey har engelsk eksamen i morgen :) Og jeg ville hertil høre om der er nogle der har nogle gode notater om de litterære perioder, romeo og julie, speaches(gerne med retoriske virkemidler) og poetry med nogle begreber til hva man skal se efter i digte. :) På forhånd tak -
Mundtlig musik eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg forstår at eksamen er en 2 delt prøve, hvor den første del består af solespil og samspil. Men jeg har ikke rigtigt forstået hvad den anden del går ud på? Kunne være fedt hvis der var nogen der gad at hjælpe mig. På forhånd tak :) -
Mundlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal til mundlig matematik eksamen I morgen og jeg vile bare høre om der var nogen der vidste hvilke ting der var enormt gode at læse op på og hvilke emner der eventuelt kunne opstå i "prøveoplægget"(den opgave man trækker) Det ville være en stor hjælp, da jeg er lidt lost -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg går i niende klasse, og skal snart til eksamen. Vi har som et af udtrækningsfagene trukket skriftlig tysk. Umiddelbart er det ikke ret slemt, men er mest nervøs for den skriftlige fremstilling. Hvordan forbereder jeg mig til den del? Hvad skal jeg øve mig på? Håber der er nogen, der ka...
