Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 16001 til 16020 af 34347
-
SamfA Hvordan?
ForumindlægHey skal op i stx samfundsfagA skriftlig årsprøve her snart. Har fået at vide at vi har ca. 5 timer til at skrive 6-8 sider. Umiddelbart virker det for mig som en uoverskuelig opgave. Og kan slet ikke på nogen måde se hvordan man skal kunne skrive så meget. Derfor vil jeg gerne høre hvad man ka... -
Mat ex. point.
ForumindlægHeej :) :) Jeg er MEGET dårlig til matematik og skal op på onsdag, og har det på A:( :( er der nogen som har gode råd til hvordan jeg evt. kunne få 02!? Ved i desuden hvor mange point man får for en rigtig opgave? Har nemlig hørt at man skal have 84 point for at få 02. -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
EP ændringer i.f.t. synopsis
ForumindlægHej, Jeg skal fremlægge mit eksamenprojekt i næste uge. Synopsen afleverede jeg selvfølgelig inden sidste skoledag. Jeg er kommet til at se, at det vil overskride de ca. 25 minutter, man har til fremlæggelsen, hvis jeg skal nå at få alle punkter fra synopsen med. Er der nogen der ved, om det er t... -
Er I også nervøse?
ForumindlægHej (: Jeg kan ikke være den eneste, der er nervøs for i morgen. Hvad gør I for at berolige jer selv? (: -
Biologi B svær?
ForumindlægHej,jeg skal efter sommerferien på andet år på HF, hvor jeg har valgt at Biologi B som valgfag. Jeg har i dette skoleår der er gået haft biologi på c niveau. Jeg er ikke så vild med biologi, og når jeg tænker over det, ville jeg ikke have valgt biologi på B niveau, men tror at det nu er forsent... -
Bestem tallet k
ForumindlægHalløj! Jeg har siddet med denne opgave i noget tid, og kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre... Bestem tallet k så de to vektorer er ortogonale a=(k^2/k) og b=(2/3) Jeg ved at man skal gange dem med hinanden og sætte det lig 0, men ved ikke hvad jeg ellers skal.. Håber nogen kan ... -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
Andengrads ploynomier (Det gyldne snit)
ForumindlægHej. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik. Jeg skal gøre rede for det gyldne snit, men ved simpelhen ikke hvad det er. Nogle der kan hjælpe? -
Besættelsestiden i Danmark
ForumindlægHej. Jeg trak som overskriften siger : Besættelsestiden i Danmark d. 29 august 1943. Mit problem er jeg ved ikke hvad jeg skal sådan præcis skal fortælle om :s Jeg kan heller ikk finde kilder :s skal man have kilder? og skal man inddrage de kilder man har læst på skolen? hvordan skal jeg frem... -
Trekant
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad skal skal komme ind på her: "Gør rede for midtnormaler og højder i en vilkårlig trekant. Gør ligeledes rede for beregning af kendte stykker i retvinklet trekant og for beregning af ukendte stykker i ligebenet trekant" -
Eksempler på anvendelse af sinusrelationerne
ForumindlægHej alle Hvad menes der med, at jeg skal give eksempler på anvendele af sinusrelationerne? Kan i komme med et par eksempler? -
Enzymatisk reaktioner i kroppen
ForumindlægHeej. :) Er der nogen der kan give mig eksempler på forskellige enzymatiske reaktioner i kroppen og hvordan disse reaktioner kan reguleres? Mange tak på forhånd. Er helt lost.. :) -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej, min makker og jeg er begyndt på vores afgangseksamen i 9. klasse. Vores overemne er "vendepunkter" og vores underemne er "sikkerhedens udvikling efter terrorangreb i Danmark" Problemstillingen lyder på: "Det undrer os at der kunne ske et terrorangreb i Danmark på t... -
bevis?
Forumindlægjeg skal bevise at f(x)=x2 er differentiabel med f´(x)=2x hvordan skal man bevise at den er det.. -
Hvornår har I sommerferie? :P
ForumindlægHej alle sammen i studieportalen :) Hvornår har I sommerferie ? :D -
Er jeg fortabt !
ForumindlægHej alle Jeg er færdig med 2.g og har faktisk nu dumpet to fag, et på c og et på b og min snit ligger ca. på 3,2 efter alt. Jeg er så bange for ikke at komme videre i 3.g og aldrig kan få mig en studenterbevis !.. Kan jeg så godt tage nogle fag på VUC hf-enkelt fag også bruge de fag og kra... -
Redegørelse for eksponentialfunktionerne
ForumindlægHej, jeg leder efter en ligefrem redegørelse for eksponentialfunktionerne, da jeg ikke synes at kunne finde nogen på google. -
Dumpet/bestået???
ForumindlægJeg har dumpet matematik A. Men bestod sidste år med fine karakter. Har jeg så bestået matematik A? -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger?
