Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16021 til 16040 af 34519
-
Hvilke karakter er vigtigst?
ForumindlægHej... Er der nogen der ved, om det er 9. klasses sidste standpunktkarakter der tæller, eller er det FP9 der tæller mest? Hvis det kun er FP9 der gælder, er det så lige meget med standpunktkarakterne? Det er nemlig fordi, at jeg har fået en laverer karakter i dansk i FP9, end jeg normalt gør i s... -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
Er I også nervøse?
ForumindlægHej (: Jeg kan ikke være den eneste, der er nervøs for i morgen. Hvad gør I for at berolige jer selv? (: -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
Enzymatisk reaktioner i kroppen
ForumindlægHeej. :) Er der nogen der kan give mig eksempler på forskellige enzymatiske reaktioner i kroppen og hvordan disse reaktioner kan reguleres? Mange tak på forhånd. Er helt lost.. :) -
bevis?
Forumindlægjeg skal bevise at f(x)=x2 er differentiabel med f´(x)=2x hvordan skal man bevise at den er det.. -
Er jeg fortabt !
ForumindlægHej alle Jeg er færdig med 2.g og har faktisk nu dumpet to fag, et på c og et på b og min snit ligger ca. på 3,2 efter alt. Jeg er så bange for ikke at komme videre i 3.g og aldrig kan få mig en studenterbevis !.. Kan jeg så godt tage nogle fag på VUC hf-enkelt fag også bruge de fag og kra... -
Redegørelse for eksponentialfunktionerne
ForumindlægHej, jeg leder efter en ligefrem redegørelse for eksponentialfunktionerne, da jeg ikke synes at kunne finde nogen på google. -
forhøjelse af gennemsnit
ForumindlægHvis man i 2.g står med et gennemsnit af afsluttede fag på 8,1, er det helt umuligt at forhøje sit gennemsnit til cirka 9,8 til 3.g? Det er jo næsten to karakter højere... Er der nogen der har prøvet at forhøje sit gennemsnit så meget i løbet af et år og tog det meget indsats? -
Ang. sammenhæng ml. HF og STX
ForumindlægHej.. Jeg overvejede om det kunne bring fordele at flytte fra stx efter 1 år og tage HF når man snakker gennemsnit.. Det generelle spørgsmål er: tæller mine karakterer fra 1. g på stx i mit endelige gennemsnit hvis jeg flytter til HF?! Eller starter man fra nul af? Tusinde tak -
Kemi & Fysik
ForumindlægHejsa. Hvor længe er forberedelsestiden til mundtlig kemi og fysik b- niveau? -
Matematik Aflevering - hjælp!
Forumindlægjeg har brug for hjælp til : 'Omskriv - hvor det er muligt - nedenstående udtryk til kvadratet på en to-leddet størrelse: 1: a2+10+4b2+4ab 2: 9-6a+a2 3:6ab+b2-12+16a2-8ab 4:(a+b)(a-b)+10b2+6ab HÅBER PÅ I KAN HJÆLPE! :-) -
Biologi B svær?
ForumindlægHej,jeg skal efter sommerferien på andet år på HF, hvor jeg har valgt at Biologi B som valgfag. Jeg har i dette skoleår der er gået haft biologi på c niveau. Jeg er ikke så vild med biologi, og når jeg tænker over det, ville jeg ikke have valgt biologi på B niveau, men tror at det nu er forsent... -
Skifte studie
ForumindlægHej :) Ja, som overskriften lyder, har jeg tænkt mig at skifte studie da mit nuværende studie ikke er helt mig alligevel. Jeg tænker at jeg søger ind så jeg kan begynde efter sommerferien. Men hvordan forholder det sig med SU i sommerferien så? - Jeg tænker nemlig IKKE at framelde mig... -
Bestem tallet k
ForumindlægHalløj! Jeg har siddet med denne opgave i noget tid, og kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre... Bestem tallet k så de to vektorer er ortogonale a=(k^2/k) og b=(2/3) Jeg ved at man skal gange dem med hinanden og sætte det lig 0, men ved ikke hvad jeg ellers skal.. Håber nogen kan ... -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
Kemi A Maj 2009
ForumindlægDet er angående eksamenssættet 15. Maj Opgave 1c) og 2a) 1c) det er lidt svært for mig at forklare hvordan jeg har gjort uden at bruge billeder, men hvis nogen har facitter kan i så sammenligne med mine? Jeg har fået Ravsyre : 10% , Amfolyt : 67,5% , Ravsyre - baseform : 22,5% i 2a)... -
religon
ForumindlægNogen der har analysemodel til religon c niveau????????? -
Gymnasie karakter
ForumindlægHej Hej jeg går på en hhx uden fysik, kemi eller biologi er det så muligt at komme på læge uddanselsen. Hvilke karakter er det der gælder. Er det første år der gælder eller det sidste år karakter? Hvor får jeg mine afluttende karakter gennemsnit fra. Er det alle tre år sammen lagt? Hvad er, ... -
Projektopgave - Idéer
ForumindlægHejsa! Jeg er igang med et projektopggave med overemnet "frihed". hvad kunne delemnerne være ? er helt blank + problemstilling ?
