Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 16021 til 16040 af 34347
  • forhøjelse af gennemsnit

    Forumindlæg
    Hvis man i 2.g står med et gennemsnit af afsluttede fag på 8,1, er det helt umuligt at forhøje sit gennemsnit til cirka 9,8 til 3.g? Det er jo næsten to karakter højere... Er der nogen der har prøvet at forhøje sit gennemsnit så meget i løbet af et år og tog det meget indsats?
  • Ang. sammenhæng ml. HF og STX

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg overvejede om det kunne bring fordele at flytte fra stx efter 1 år og tage HF når man snakker gennemsnit.. Det generelle spørgsmål er: tæller mine karakterer fra 1. g på stx i mit endelige gennemsnit hvis jeg flytter til HF?! Eller starter man fra nul af? Tusinde tak
  • Kemi & Fysik

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvor længe er forberedelsestiden til mundtlig kemi og fysik b- niveau?
  • Matematik Aflevering - hjælp!

    Forumindlæg
    jeg har brug for hjælp til : 'Omskriv - hvor det er muligt - nedenstående udtryk til kvadratet på en to-leddet størrelse: 1: a2+10+4b2+4ab 2: 9-6a+a2 3:6ab+b2-12+16a2-8ab 4:(a+b)(a-b)+10b2+6ab HÅBER PÅ I KAN HJÆLPE! :-)
  • K(n,r) formel

    Forumindlæg
    kan simpelthen ikke finde ud af denne opgave nogen som kan hjælpe? tak på forhånd! Min opgave lyder således k(n,r) kan beregnes via formel. Udregn k (5,2) og forklar hvad k(5,2) betyder.
  • Gymnasie karakter

    Forumindlæg
    Hej Hej jeg går på en hhx uden fysik, kemi eller biologi er det så muligt at komme på læge uddanselsen. Hvilke karakter er det der gælder. Er det første år der gælder eller det sidste år karakter? Hvor får jeg mine afluttende karakter gennemsnit fra. Er det alle tre år sammen lagt? Hvad er, ...
  • Forberedelse til 9 klasse - evt. gymnasiet.

    Forumindlæg
    Hej alle <3 Jeg skal starte i 9. klasse efter sommerferien, og er simpelthen så nervøs! Jeg ved godt, at 9.klasse ingen betydning har senere i studieforløbet, men jeg vil dog alligevel hjertes gerne afslutte 9. med et fremragende snit, så jeg ikke bliver forskrækket i gymansiet, af det høje ...
  • Lærerfaglig analyse

    Forumindlæg
    Hej - jeg sidder og er i gang med min dansk opgave, fra lærerseminariet. Jeg skal lave en lærerfaglig analyse af teksten "killinger", men jeg ved ikke helt præcist hvad en LÆRERFAGLIG ANALYSE er! Er der nogle der kan hjælpe mig :-)?
  • kemieksamen

    Forumindlæg
    Hej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5.
  • årsprøver

    Forumindlæg
    Hej everyone :) Jeg går i 1.g og jeg skal op i mundtlig tysk til årsprøve. Er der nogen der ved, hvordan det forgår? Hvor meget forberedelsestid har vi? 24 timer?? Jeg har tysk på B niveau. Mange tak på forhånd :) Held og lykke med eksamnerne
  • religon

    Forumindlæg
    Nogen der har analysemodel til religon c niveau?????????
  • Trekant

    Forumindlæg
    hjælp.
  • "Et dukkehjem" budskab/tema/fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej, hvad er budskabet, temaet og fortolkningen i "Et Dukkehjem" af Henrik Ibsen?
  • Produktionsfunktion og optimering

    Forumindlæg
    Hej jeg har en produktionsfunktion der ser således ud: 2K^(0,5)*L jeg skal finde de optimale værdier af K, L og Q, ved at holde omkostninger til 13800kr, hvordan gøres dette? w=300, r=200 jeg ved selv, at man skal finde mrts og sætte lig w/r, og bruge C=wL+rK, men ved bare ikk...
  • Dansk mundtlig prøve

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk snart.... Og jeg går i niende klasse..... Mit spørgsmål er: Efter man har talt om sin tekst/billede de første 10, hvordan foregår samtalen mellem lære-censor og elev.... Er det eleven, der starter eller hvad? :O Håber, I kan hjælp...
  • Forskel på kronik og essay

    Forumindlæg
    Hej Derude! :D Jeg har fået den opgave at skrive en kronik. Jeg kan bare ikke umiddelbart se forskellen mellem en kronik og et essay. Hvad er forskellen på en kronik og et essay?
  • Kemi A Maj 2009

    Forumindlæg
    Det er angående eksamenssættet 15. Maj Opgave 1c) og 2a) 1c) det er lidt svært for mig at forklare hvordan jeg har gjort uden at bruge billeder, men hvis nogen har facitter kan i så sammenligne med mine? Jeg har fået Ravsyre : 10% , Amfolyt : 67,5% , Ravsyre - baseform : 22,5% i 2a)...
  • Hvilepuls

    Forumindlæg
    Nogen som kan forklare hvorfor hvilepulsen bedst bestemmes om morgenen, inden man rejser sig?
  • Kvartilbredden og boksplot

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til opgave a og b. Jeg har svaret på variationsbredde, men kan ikke finde noget på nettet omkring kvartilbredden. En der kan hjælpe mig?
  • Mundtlig matematik forberedelse?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :)