Resultater: 16041 til 16060 af 436512
-
aide-moi... (fransk) - -> Pierre og alle andre c",)
ForumindlægHey...hvis i hurtigt vil læse nedenstående igennem og rette evt. fejl, ville jeg blive meget taknemlig...på forhånd tak...teksten: Je pense que la phrase du texte est trés importante, parce qu’elle parle de INTERNET et dit que les jeunes peuvent employer l’INTERNET et présenter leurs travails par... -
SRP Promotionparameteren
ForumindlægHej Alle ! Jeg skal analysere baggrunden for den historiske udvikling i anvendelsen af promotionparameteren og relatere den til min virksomhed, Hummel. Nogen der har et par gode kilder eller henvisninger? -
SRP af Donnie Darko
ForumindlægHej Alle, Jeg skal, ligesom så mange andre, snart til at skrive SRP og jeg har valgt at jeg vil beskæftige mig med filmen "Donnie Darko" af Richard Kelly. Jeg har valgt fagene dansk og engelsk, eftersom jeg kun har mediefag på C-niveau, dog må jeg bruge al min mediefag-viden, da m... -
Hjælp til at rette sætning
ForumindlægHjælp med at rette denne sætning tak. Jetzt habe ich fast auf Mårslet Schule für zehn Jahre gegangen. -
KEMI
ForumindlægHejFor at bestemme manganindholdet i et manganholdigt stål afvejes 0,126g af stålet, som opløses i HNO3, hvorefter der tilsættes H3PO4 og overskud af KIO4. Herefter er al mangan i stålet omdannet til MnO4^-.Den tilsatte H3PO4 binder Fe^3+ i et faveløst kompleks, der ikke generer de følgende målin... -
Kan man sige dette? (fransk)
ForumindlægHey...kan man sige dette?er det i så fald korrekt mht. grammatik og stavelser...?voici: Je crois que c’est plus facile d’utiliser l’informatique que si on veut écrire au crayon.Par exemple, si on doit faire ses devoirs, c’est un avantage de faire des recherces sur INTERNET. C’est une grande aide.... -
Tysk afl. rettes :-)
ForumindlægHåber der er en' der vil rette denne afl. igennem for stave- samt grammetikfejl! På forhånd tak!Das Dicke KindDiesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die... -
Rettelse af engelsk summary
ForumindlægJeg ville blive meget glad hvis nogen lige gider kigge min aflevering igennem, da engelsk ikke ligefrem er mit bedste fag. I må også meget gerne sige til hvis det jeg har skrevet ikke er det man forstår ved et summary. På forhånd tak for hjælpen.Summary of "The Waste Land" by Alan Paton... -
Fysik - nogen der vil sige mig hvad der er galt...
ForumindlægHey, er der nogen der vil se mit regneark / diagram igennem og fortælle mig hvad jeg har gjort forkert? min kurve ser lidt forkert ud :-\\ Hvis der er nogen der har staroffice og kan hjælpe så skriv ;-P på forhånd tak! -
En lille smule tysk
ForumindlægHej. Er der nogen, der har tid og lyst til at rette i følgende tysk stykke?Das Gedicht besteht aus vier Strophen, und ist vonn Bertolt Brecht vervasst. Brecht wurde im Jahre 1898 in einer Oberschicht Familie geboren. Bertolt Brecht distanzierte sich von den Nazisten und flüchtete 1939 ins Ausland... -
hjælp til 3 små matematik opgaver?
ForumindlægVille høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med disse 3 matematik opgaver? så ville jeg være meget taknemmelig.1.108)En familie af andengradspolynomier er givet vedfc(x) = x^2-2x+2+cBestem de værdier af parameteren c, for hvilke fc ingen rødder har1.112)Det oplyses, at π/6 er løsning ti... -
Vietnamkrigen
Forumindlæghej! er der ikke nogle der har nogle spændende ideer til hvad man kan skrive om i sin historie opgave om vietnam. har selv tænkt på de amerikanske politikeres syn på krigen og medierne. Nogle der har nogle gode forslag? -
PLEASE help !!!
ForumindlægHey forum.Ville bare høre om nogen gad rette denne oversættelse igennem for fejl !?!?!?!PÅ dansk:Jeg beklager meget, at artiklen i The Irish Times har givet dårlig motale og direkte nedgang i salget.Desværre må jeg give dem ret i, at vi skulle have løst problemet med den personlige tekst på skoen... -
Opstilling af essay
ForumindlægHej alle flittige studerende ^^, Jeg har et essay for til på mandag, og jeg kom bare lige til at tænke på, hvilken måde det vil være smartest at stille det op på? Skal jeg lægge papiret ned og opdele det i spalter ellr...? I må meget gerne komme med forslag. Tak (: -
tysk stil - hjælp!
Forumindlægsiden tysk ikke er min stærke side, så tænkte jeg om der var nogen der gad at rette min stil. Det ville være en kæmpe stor hjælp, for jeg er så mange opgaver bagud! -
Selviscenesættelse af sportsstjerner - hjælp
ForumindlægHej. Jeg i 3.g's AT opgaven valgt at arbejde med emnet: Selviscenesættelse af sportsstjerner. Jeg har valgt fagene Dansk A og Psykologi C. Jeg vil arbejde med forskellen på sportsstjerner i individuelle sportsgrene og sportsstjerner i hold sportsgrene, hvordan de har et forskelligt behov for ... -
Ligning med logaritme
ForumindlægHej allesammen :-) jeg har brug for jeres hjælp, jeg skal løse denne: 4x-6*2x+5=0 Jeg er ikke sikker på hvordan jeg gør? Skal jeg isolere logaritmerne eller hvordan. På forhånd tak for hjælpen :-) -
Synopsis af "Spinder"- cecilie eken
ForumindlægHJÆLP!! Skal lave en analyse (synopsis) og har ingen anelse om hvor eller hvordan jeg skal starte på den Hvis der er nogen der har lavet gider i så ikke skrive hvad i er kommet ind på, og eventuelt sende jeres til mig så jeg kan tjekke ud hvordan i har lavet jeres :D Tak på forhånd venner -D... -
hjælp til mat opgave
ForumindlægJeg skal vise, at funktionen f er løsning til differentialligningen: f(x)=0,5x2-e-x+1 y''=x+1-y' så beregnes: f'(x)=e-x+x f''(x)=1-e-x Så indsætter jeg i differentialligningen: 1-e-x=x+1-e-x+x Højre og venstre side er ikke ens vil det sige, at funktionen... -
Metoder
ForumindlægHej allesammen Jeg skriver AT i historie A og Religion C Jeg skriver om Luther, hvor jeg skal analysere de 95 teser samt den lille katekismus. I historie skal jeg analysere 2 kilder. I historie har jeg lavet kildekritik, dog er jeg i tvivl om religionsdelen. Desuden er jeg lidt i tvivl om om m...
