Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16041 til 16060 af 36005
-
forholdsord :)
Forumindlæghej er der nogen der er skrap, til tysk grammatik, mere præcist, forholdsord. hvis der er nogen så bare lige skriv tilbage så kan jeg forklare min opgave : ) på forhånd tak -
Tegneserie
ForumindlægHej! Jeg skal lave en tegneserie på tysk ;-) Er der nogen der har en idé til hvad tegneserien kunne handle om, hvad der skal være i den osv..... Tegneserien SKAL være på 6 billeder ;-) Håber at få hjælp ;-) -
Hvordan vil i oversætte det?
Forumindlæghej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd. -
Fsa 2009
ForumindlægHejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk .. -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;) -
Rettelse
ForumindlægHeej, nogle der vil rette min tysk stil, så skriv lige en besked til mig.. tak NB: den er ikke lang cirka 100 ord. Tak på forhånd :) -
Hjælp til rettelse
ForumindlægNogen, der vil være søde at hjælpe mig med at rette 300 ord på tysk? Jeg ved på forhånd at der ikke er så mange fejl. På forhånd tak. -
Ord
ForumindlægGoddag, nogle der vide hvordan man siger Mange mennesker er næringe, fordi de tænker kun på pengene? På Tysk Denke. -
Forkortelser.
ForumindlægHvad betyder, de her forkortelser på tysk. z.B. usw. d.h. d.i. u.A.w.g. z.T. z.Z. z.Hd. u.a. -
1.sætning
ForumindlægTysk ----> Dansk Von ihrem Versteck in einem Amsterdamer Hinterhaus aus beobachtet... -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man: Koncerten, som sendes i fjernsynet i mange lande? Er lidt i tvivl om den passive form på tysk. Og hva med: I disse år opførtes .. -
hurtig brug for hjælp
Forumindlæghvad hedder det på tysk ''siden den dag boede hun alene'' -
Grammatiske fejl
ForumindlægHej venner Jeg skal fremlægge en kort fremlæggelse i tysk i morgen, og det ville være lækkert hvis nogen kunne fortælle, om der er en kæmpe bommert iblandt - Tak på forhånd! -
Hjælp
ForumindlægHej. Hvordan siger man " Jeg vil fortælle om filmen **** " på tysk?? Er det "Ich will gern von dem Film **** erzählen" ??? -
Flertal - die?
ForumindlægSkal der sættes flertal hvis f.eks jeg skal oversætte turisterne fra dansk til tysk? Hedder det så 'die Tourist'? -
Tyskaflevering hjælp søges!
ForumindlægHejsa! Jeg skal aflevere tysk her i morgen. jeg har skrevet´det, men vil høre, om der er en, der har tid til at rette det over msn her til aften? det er ikke mere end en enkelt sie :) -
hjælp please
Forumindlæghejj er der ikke nogen der kan rette min tyske oversættelse?? bare skriv så sender jeg det.. takkk -
Virksomhedsanalyse
ForumindlægHej derude Jeg skal i min 3.årsopgave lave en virksomhedsanalyse af en tysk virksomhed, og dens udgifter til velfærd Hvordan finder jeg et årsresultat, for en tyskvirksomhed -
Hjælp, tak.
ForumindlægJeg tænkte på, om jeg må sende en sides tysk til en eller anden person, som lige vil kigge det igennem og rette fejl? Så ville jeg virkelig være taknemmelig. :) -
siemens nixdorf
Forumindlæghej en der kan skrive 4-5 linier på tysk om siemens nixdorf i berlin og munchen behøves ikke være super super godt men selvf uden stavefejl osv
