Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16081 til 16100 af 321608
-
Darwins teori
ForumindlægHvad var det ca 100 år efter(1859) at han udgav arternes oprindelse, der beviste hans teori? -
Sorte
ForumindlægHvornår må man sige Negger. Og hvor går grænsen til? -
DNA og dens funktion.
ForumindlægJeg har skrevet om opbygningen af DNA'et, men jeg mangler lidt det med funktionen af DNA? Jeg har skrevet dette indtil videre om funktionen; Rækkefølgen af nukleotiderne i DNA bestemmer rækkefølgen af aminosyrer i det protein som DNA'et koder for. Derudover indeholder DNA'et alle in... -
Spørgsmål omkring blodsukker og forhøjet blodtryk
ForumindlægHej Jeg har en opgave med blodtrykket og jeg har fundet ud af, følgende: Hvis man har sukkersyge ligger grænsen for hvor højt ens blodtryk må være på de 5.10mmHG lavere. Mit spørgsmål er som følgende: hvorfor skal blodtrykket være lavere når man har sukkersyge? ^ På forhånd tak :-D -
AKUTTT Skal svare den 11/10
ForumindlægHvad er overgødskning jeg skal svare på det til min aflevering Tak på forhånd :)) -
Venner?
ForumindlægHej. Jeg mangler venner... hvordan får man venner?? -
GSK! MATEMATIK!!
ForumindlægHej mennesker . :) Jeg har et spørgsmål . En jeg kender dumpede matematik A på gsk, er der mulighed for hun kan tage faget om på gsk igen? ? svar venligst takker -
personificering og besjæling???
ForumindlægHej alle sammen Skal lave en analyserende artikel / litterær analyse og er nu noget til det med billedsprog. Jeg vil lige være sikker på om jeg har forstået det rigtig det med personificeringer og besjælinger. Personificeringer - abstrakte ting får evner som at tænke, tale eller føle ... -
Budda - Spørgsmål til en kort vedhæftet tekst
ForumindlægHej alle jeg skal skrive en stor opgave omhandlende Buddhisme. Min lærer sagde at jeg skulle svare på følgende 4 spørgsmål, inden jeg begyndte, da det ville være en hjælp til at komme ind i stoffet på. Men jeg ved ikke hvad jeg skal svare jeg er helt lost. Jeg håber virkelig at der er nogen d... -
En masse mat (B) spørgsmål
ForumindlægHej nogen der kan svare mig på følgende spørgsmål: Hvad betyder det at f(x) går mod et tal for x gående mod +/- uendelig eller for x gående mod et tal xo? Hvad betyder det at en funktion f er kontinuert i et tal xo? Hvad betyder det at en funktion f er differentiabel i et tal xo med differential... -
HJÆLP! SVAMPE
Forumindlæghej. Jeg er igang med at skrive en rapport om kimnedfald og trykprøver på petriglas. Efter jeg har lavet mine trykprøver, med henholdsvis ahornblad og beskidte fingre, viser det sig at begge to får svampe på glasset. bladet var ikke vissent, ikke grønt men gult. fingrene var beskidte. Kan nogle... -
Hjælp til noget engelsk
ForumindlægHej derude! Jeg sidder med 3 tekster i engelsk. Jeg er i tvivl omkring, hvordan jeg skal begynde. Jeg er i forvejen dårlig til engelsk, derfor kunne det være hammer dejligt hvis nogen gad at hjælpe mig.. Ud fra teksterne skal jeg; give an outline of the various attitudes to body culture i... -
Hvordan dælen oversætter man det hér?
ForumindlægFølgende tekst er givet: "Japans ambassadør i Danmark peger på, at der er tale om et kultursammenstød, når Australien bliver forarget over japanske 'research-hvalfangster'." 'Peger på'--> Points at (to) ?.. Håber på lidt hjælp, KL -
Hvad går opgaven ud på??!
ForumindlægJeg forstår ikke lige hvad selve opgaven går ud på!! " For hvilke tal a, ax^2 +3x-6=0 to løsninger? Løs derefter ligningen for a=3 og a =-3." Skal jeg finde ud af hvad a er, men det står jo til sidst?! Forstår ikke..... -
Virksomheden Brdr. Berg
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med det her? :D Tak på forhånd -
Valg 2001
ForumindlægHey...Ville bare høre alle jer kloge mennesker hvad i tror grunden var til at venstre vandt valget 2001 og soc.dem. tabte?? -
God til dansk grammatik? :)
ForumindlægHej! En af jer skønne mennesker, som har tid samt lyst til at læse min aflevering igennem for grammatiske fejl? :) -
SPøgsmål:)
ForumindlægHej, Ville lige hører om hvad vi mennesker bruger kulstof( kulstofskredsløbet) til? Altså er det nødvendigt for os eller er det noget der er ligegyldigt?:) -
Elbiler og andet godt for miljøet
ForumindlægHvad er ulemperne med elbiler??? Har der været beviser på, at mennesker og dyr har klaret sig, selvom der har været store forandringer??? På forhånd tak PS: det er virkelig vigtigt og haster! -
ubekendt
Forumindlæg8 mennesker vinder 26000kr til sammen. men der er 500 kr mellem hver gevindst. hvordan finder jeg ud af hvor meget de får hver?
