Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16101 til 16120 af 119569
-
Karakter ?
ForumindlægHej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent -
Funktion for parabel?
ForumindlægWell,Er igang med årets IT-eksamen i Matematik. Er igang med opgave e) og sidder temmelig fast. Opgaven kan ses på følgende link:http://vtg.dk/it_mat/opgave-b/opgave-b-opgave.htmlFørst troede jeg at punkt J også var toppunkt for parablen, men det er den jo netop ikke, da linjen hælder. Hvordan ka... -
Definition af af cosinus, sinus og tangens
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg til årsprøve i matematik b ( afslutter 1år) på¨STX. Jeg skal på et tidspunkt redegøre for definitionen af cosinus, sinus og tangens - hvad i al verden skal jeg sige der? Vi har ikke lært om enhedscirklen og tror dermed ikke at vi skal benytte den. -
hjæææælp
ForumindlægHej jeg skal vælge om jeg vil opgradere fysik, kemi eller biologi til b og Matematik, engelsk, biologi eller tysk til a er der nogen som kan anbefale og find eulemper og fordele ved at vælge???? -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
SRP emner - Mat A og Dansk A
ForumindlægHej alle sammen, Vi sidder netop og skal til at vælge fag til vores SRP (stx). Jeg har linjen Mat A, Kemi B og fysik B (Dansk A, Historie A og Fransk B). Dog afsluttede jeg kemi og fysik sidste år, og ærligt talt er jeg ikke i humør til at tage det op igen - Har bare fået for meget af de store na... -
Bestem de værdier af t for hvilke vinklen mellem vektorerne a og b er 60 grader
Forumindlægvektor a (t,1+t) vektor b (-t,1+t) Bestem de værdier af t for hvilke vinklen mellem vektorerne a og b er 60 grader jeg havde forestillet mig at jeg kunne opstille en ligning udfra formlen om vinkler mellem vektorer, hvor vinklen "v" så sættes til 60 grader men ligningen kommer til ... -
Nogle der ligger inden med løsningerne til matematik A eksamen htx fra 2014?
ForumindlægHej allesammen er der nogle der ligger inde med HTX Matematik A 28. maj 2014 løsningerne vil gerne tjekke svar:) forsat god dag -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen... Er der nogen, som ville forklare mig, hvordan en fysik eksamen foregår på STX i 1.g? Og det er mundligt... På forhånd tak :) -
Lektiehjælp til EØ/Matematik på merkonom niveau søges i KBH
ForumindlægHej Er du tålmodig? Og kan du forklare erhvervsøkonomiske sammenhænge samt hjælpe med at løse opgaver på niveau A ( videregående) i EØ /matematik? Vil du formidle din viden? Så er det netop dig jeg søger. Jeg ønsker oprigtigt gerne at bestå min eksamen til sommer og håber at du kan hjælpe m... -
Diskret matematik (alfabeter, ækvivalensklasser og relationer, propositionslogik)
ForumindlægHej SP. Mangler hjælp til noget diskret matematik. Forneden skriver jeg lige de stykker informationer og definitioner, som jeg har fået givet: En fortolkning består af sættet og et funktionssymbol med Givet lad . Vi kalder da to fortolkninger og ækvivalente for ( skrevet i symboler ... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting... -
Partikulære løsning til differentialligningssystemet x'(t)=Ax(t) for hvilken x(0)=b
ForumindlægHej :D jeg skal bestemme den partikulære løsning til differentialligningssystemet x'(t)=Ax(t) for hvilken x(0)=b , og matricen opfylder, at da x(0)=b kan vi skrive dette ligningssystem: Udfra S kan vi skrive: altså: egenværdierne kan aflæses udfra til og egenvektoren... -
Skifte Gymnasium, når ansøgningerne er sendt
ForumindlægHej. Jeg er en meget presset dreng som har brug for hjælp! Da jeg skulle vælge uddannelse stod valget mellem HTX og STX. Jeg endte så med at vælge HTX, men jeg har nu fortrudt. Jeg nåede aldrig at ændre min ansøgning til STX inden ansøgningerne blev sendt ud til skolerne. HTX har allerede modtage... -
Gør rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h .
ForumindlægKig på vedhæftede dokument! Håber I kan hjælpe. Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h. Og det er uden hjælpemidler. -
hjaelp til forklaring - projektion
ForumindlægBruger foelgnede noter til repitition. Ville hoere hvorfor det fremgaar af figuren (s. 32). At vektor b projiceret paa a= tvektora -
Reducer (x^2+2x)/x og a^2+2ab-(a+b)^2
ForumindlægHejsa er der nogen som kan reducere de her for mig? a) (x^2+2x)/x b) a^2+2ab-(a+b)^2 -
Opgave 5
ForumindlægHej søde folk er der nogen kan hjælpe mig med den opgave,der jeg ikke kfandt ud af. på forhånd tak. -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
Ændringer af gymnasiereformen
ForumindlægDer er i forligspartierne opnået enighed om en række ændringer af gymnasiereformen, og disse vil (efter lovvedtagelse) træde i kraft løbende begyndende for elever, der starter i 1.g i august 2008. Der justeres på følgende punkter: 1: Obligatorisk valg af mindst ét af særligt kompetencegivende f...
