Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16141 til 16160 af 31547
-
Trekant
ForumindlægDer er 2 ensvinklede trekanter ABC og AEF Det oplyses, at IABI=10,IACI=6,IAEI=15, samt at ACB og AEF er rette. Beregn IBCI og IEFI Hvad skal jeg gøre her? Hvad for en formel? -
Karakterer?
ForumindlægHej alle :) Jeg har et ret simpelt spørgsmål at stille, dog er det for mit vedkommende snarere et spørgsmål om jeg har en fremtid (wow, make sense..). Jeg går i ottende klasse, har fået taget en masse prøver, og har ikke ligefrem fået de mest ønskede karakterer. Eftersom at jeg gerne vil være l... -
Hvad er forskellen på tysk og engelsk
ForumindlægJa, som overskriften siger: Hvad er forskellen på at have Tysk A og Engelsk A i STX? Både skriftligt og mundligt... -
Grænseværdi =D
ForumindlægTil alle dem med 13-tallerne i matematik, eller mindre - det burde også kunne gøre det! Når jeg skal bevise at alle eksponential funktioner er differentiable - hvad gør jeg så? Jeg skal vel bevise at de har en grænseværdi, men puha! Hvordan?? -
Please HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skal op til mundtlig tysk eksamen, PÅ MANDAG jeg har skrevet hvad jeg skal sige men der er nogle stave fejl. Er der en mega sød person som vil hjælpe med at rette PLEASE, har ikke så meget tid til at øve den please hjælp. på forhånd mange tak. Liebe Ich habe das Thema liebe gewählt, wei... -
iliaden
Forumindlæghvordan kan man perspektivere iliaden til det græske samfund og kulturel baggrund? -
kemi hjælp
Forumindlægka nogen hjælpe med den spørgsmål. tegn elektronprikmodeller for følgende ioner? A. OH- B. NH4+ c. CIO- d. H3O+ e. CO2- 3+(en dobbeltbinding og to enkeltbindinger) f. O2/2- -
Fald i procent
ForumindlægHej. Jeg er kommet lidt i tvivl om hvordan man regner fald i procent ud. stykket lyder: En produktion falder med 60% om året. hvor meget har fabrikken tabt hver måned i %? -
hjælp til monumenter
ForumindlægHej jeg står og ska snart til eksamen... jeg er igang med at læse pensum og skrive notater.. jeg mangler notater til 6 monumenter.. håber i kan hjælpe.. 1) Riace B 2) Såret Niobide 3) Sokratesstatue 4) afrodite fra knidos 5) afrodite og pan 6) augustus prima porta på forhånd tak :P -
Hvordan forbereder man sig til eksamen?
ForumindlægHej Dansk eksamen stor for døren og jeg vil gerne forberede mig så godt som muligt, så jeg kan slutte af med en ordentligt karakter. Så hvordan og hvorledes? -
kristendom. helvede??
ForumindlægEr der helvede i kristendom? For ved dommedag dømmer Gud jo alle mennesker, og han er barmhjertig og tilgiver. Derfor må alle mennesker vel komme i himlen? -
stjerner
Forumindlæghej forstod ikke helt 1.hvad er en pulsarer 2.hvorfor er supornovaer så vigtig for livets opståen neutronstjerne er det bare en stjerne -
Perspektivering!? Hjælp..
Forumindlægjeg ska op i old på tirsdag.. her er mit pensum: Homer - Odyseen Medea Lysias forsvarstale Kong Kroisos Platon - Symposion Problemet er bare jeg aner ikke hvordan jeg skal "kæde dem sammen" eller hvad jeg kan perspektivere dem til? -
Bibliotekkar
ForumindlægJeg læste IGEN på ug.dk hehe om uddannelsen bibliotekkar. Man skal åbenbart ikke have nogen form for gennemsnit, adgangskravet er et studentereksamen. Men man skal studere 5 år for at blive bibliotekkar, er det ikke spild af tid altså det burde jo ik tage en evighed at blive færdig med sådan en u... -
Caption
ForumindlægJeg har problemer med at loade pakken 'caption' jeg får denne fejlmeddelse: "pdflatex: Not a valid remote package repository." Jeg har prøvet ctan.org, men kunne ikke lige finde en.. -
åbenbaringen på sinaj bjerget
Forumindlægvi har ikke opgivet jødedom så føler lidt jeg mangler lidt baggrundsviden for at kunne komme ned i denne tekst. altså babylonerne ødelægger templet i Jerusalem og jøderne drages nu til ægypten? som de også skal forlade? så kommer de til sinaj bjerget hvor gud vil hjælpe dem? kan ikke helt få d... -
Feedback på min portræt artikel?
ForumindlægNogle som, har gode råd eller har lyst til at give feedback på min artikel? Kunne være dejligt! På forhånd tak :-) -
ansøgninger m.m.
Forumindlæglige to ting 1. spiller alderen en rolle, når man søger videregående uddannelse 2. hvad gælder når man skal sende sit eksamensbevis til videregående uddannelse? enten skal skolen kopiere, eller kan man selv. og så få to andre til at skrive under eller hvad -
forskel på lærerseminarium
ForumindlægJeg har tænkt mig at søge ind på skovlunde lærerseminarium, men jeg har ellers hørt så mange gode ting om frederiksberg seminarium, at jeg er nu i tvivl om hvadfor en jeg skal vælge. Tror i der er forskel på de forskellige seminariumer, for i den sidste ende bliver man jo en lærer. -
Akut hjælp om astronomi
ForumindlægJordbanens excentricitet kan beregnes ud fra den erfaring at Solen synes større om vinteren end om sommeren. Variationen skyldes, at Jorden ved vintertid er nærmest Solen (perihel, P), mens den ved sommertid er længst væk (aphel. A). Målinger gennem et år giver den mindste værdi for Solens vink...
