Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16141 til 16160 af 36205
-
Turbokurser til medicin
ForumindlægJeg er desværre havnet i en noget penibel situation og håber i kan hjælpe mig. Jeg blev student i år 2005, rejste derefter i et par år og søgte i sommers ind på medicin og på en civilingeniør udd. i medicinteknologi. Begge uddannelser søgte jeg kun i københavn, fast besluttet på at jeg ville stu... -
haster lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i Tysk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. og jeg er virkelig skod til tysk gram jeg betaler gerne. -
eksamensbevis
ForumindlægHej, jeg har hørt at årskaraktererne tæller 70% i ens eksamensbevis. Kan det passe? -
Ekstra undervisning?
ForumindlægHey! Ved ikke om det er dumt at stille mit spg. under kategoriet "generalt" men ja.. Vil lige høre om, der er nogen som ved om man kan få eksta undervisning i sommerferien.. Altså i nogle specifikke fag, så man kan forbedre sig.. Tænker mere på om der ikke er en lærer eller studerende d... -
rational- og irationale tal???
Forumindlæger der nogle som kan forklare mig hvad rationale og irationale tal er??? tak på forhånd:) -
Hjælp til en Opg. (9.klasse)
ForumindlægHejsaa Kan i hjælpe mig med den her opgave: 1/2 liters flaske saftevand koster 14,75 kr Hvor mange liter saftevand kan der fremstilles, når blandingsforholdet skal være 1:9 -
væksthastighed
Forumindlæghej. jeg har fundet et indlæg i studieportalen og har et spørgesmål til det. Indlægget: Hej! Jeg sidder med en opgave jeg har svært ved at få hul på. Den lyder:.....undersøges hvordan en bakteriekoloni udvikler sig med tiden. Antallet af bakterier N som funk af tiden t, målt i timer, kan be... -
karakter og studentereksamen
Forumindlægjeg har et spørgsmål vedr. karakter og at bestå ens studentereksamen. ifølge den der gennemsnitsudregning, er det nok hvis ens vægtet gennemsnit er over 2,0 eller skal ens årskaraktere være over 2.0 og eksamenskaraktere være over 2.0? -
Kobling af metoder???
ForumindlægHej Jeg har skrevet synopsis om Folkesundhed og fedme i biologi og samfundsfag, men synes det er tæt på umuligt at koble de her to fag, når jeg skal sammenligne metoder? Det er jo to helt forskellige ting, jeg har brugt fagene til?? Kunne være dejligt med lidt hjælp -
film noir
ForumindlægSkal du ikke altid være i sort/hvid? -
vand haster
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål, at fortælle om natriumchlorid og vand. håber i gider tjekke den, og om det er rigtig, og hvad jeg mangler som er vigtig. 70% jordens overflad dækket af vand vand er et godt opløsningsmiddel for salte, og derfor alt vand har et højt saltindhold saltet b... -
Hjælp! Danmarks historie. En god problemformulering.
ForumindlægHej!! Jeg har trukket emnet: Danmark fra 1960-2007 og er igang med at skrive synopsis, men har svært ved at finde en passende problemformulering, da det er et bredt eme. Nogle der kan hjælpe mig, please det haster! Tak!!! -
HJÆLP - har trukket spørgsmål
ForumindlægHer trukket emnet: USA's udenrigspolitik indtil Vietnamkrigen. Hvad ville være godt at komme ind på? Samt hvad kan man perspektivere til idag? - nogen der kender nogle kilder?? -
Mundlig dansk- hvordan?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan den mundlige danskeksamen i folkeskolen fungerer? hvad skal man? er der noget man skal trække eller...? -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
Hvad betyder "enten"?
ForumindlægLæsende op til mundtlig tysk støder jeg på ordet "Enten" i en oversigt over eventyrregler. Min ordbog siger umiddelbart, at Ente betyder en And eller en Løgn, men jeg kan ikke lige få det til at passe i sammenhængen: "Pferde, Wälder, Enten und Menschen werden plötzlich zu Gold...... -
EFFEKT HVAD ER DET?
ForumindlægSom overskriften lyder. Hvad er effekt? Nogle der kan komme med en god forklaring ville det være kanon. Varmefylde, nogen der kan forklare det? -Tak -
Aflevering af Dansk/historie opgave
ForumindlægEr der nogen der ved, om der er nogen specifikke regler omkring afleveringen af da/his opgave? Det jeg mener er, hvordan I afleverede jeres: Med en klips i, i plastik-lomme o.lign. -
Studenterhue, hvor længe?
ForumindlægHvor længe "må" man gå med sin studenterhue efter man er blevet student før det begynder at blive "pinligt"? -
AT emne - hjælp
ForumindlægNogen der har noter eller lavet en AT- synpose om det moderne gennembrud - fokus på kvinder? Eller har ideer til hvad man evt. kunne komme ind på? Fag er historie og dansk. Tak på forhånd!
