Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16161 til 16180 af 27879
-
Samfundsfags eksamen - Dansk Politik
ForumindlægHej! Jeg har trukket emnet dansk politik i mundtlig samfundsfags eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, men jeg er lidt på bar bund... Nogle gode ideer? btw det er en 24 timers forberedelse. -
Brug dog søgefunktionen
ForumindlægHvorfor bruger I ikke søgefunktionen øverst på siden? De fleste af de spørgsmål der for tiden stilles om fysik/kemi og eksamen i 9, klasse er besvaret tidligere. I behøver ikke se listen over emner igennem, der er en udmærket søgefunktion øverst på siden. Brug den dog. -
psykologi eksamen
ForumindlægHej, jeg har psykologi eksamen imorgen, og jeg har trukket emnet ondskab. Jeg kan ikke komme i gang med at lave min synopsis, ved slet ikke hvordan jeg skal grebe det an. Er det nogen der kan hjælpe? -
HJÆLP. Bio b eksamen i morgen!
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til min biologi eksamen i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan min fremlæggelse skal opbygges. Skal jeg lave en synopsis og en problemformulering eller? Håber der er nogen der kan hjælpe! Vedhæfter mit spørgsmål. -
Letzte Pizza teksten!
ForumindlægHej folkens. Har set der er flere emner med folk som har været heldige og fået tilsendt et elektronisk eksemplar af denne tekst! Vil meget gerne have et hvis der er nogen som er venlige sjæle for det haster rimelig meget! Send den til min mail: [email protected] -
termisk energi og energiindhold i fødevarer
Forumindlæghej alle, jeg har trukket spørgsmål i fysik i dag og har så 24 timers forb. men, men, men.. jeg skal så lige finde en forbindelse mellem termisk energi og energiindhold i fødevarer!? kom glad, nogle bud på hvordan man kan sammenkoble de to emner på en nem og overskuelig måde? -
Flytninger / Mønstre
ForumindlægHej Sp. Jeg synes, det er svært, når jeg læser om, hvordan man drejer/parallelforskyder og spejler figurer, da det står beskrevet komplicerende for mig. Har aldrig rigtigt kunnet lide emnet, det er svært for mig og ved ikke, hvad jeg skal gøre. -
Dispositioner.
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik A. Det kunne være super fedt hvis nogen var i besiddelse af nogen dispositioner til de forskellige emner som kunne bruges til inspiration. Ville være super taknemlig hvis nogen ville dele disse :) På forhånd tak for hjælpen :) -
goodness-of-fit
ForumindlægHej derude, er der nogen der kan fortælle mig hvad goodness-of-fit er for noget, og hvad der er specielt ved det i forhold til chi-i-anden-test (hører under emnet, statistik) ? Jeg forstår det simpelhen ikke. På forhånd tak. -
Udledning af arealfunktionen
ForumindlægHej med jer. Jeg skal op til matematik på mandag, og er igang med at skrie talepapir. i emnet integralregning skal jeg vise udledning af arealfunktionen. Og jeg har gjort et forsøg, men vil godt lige have det accepteret inden - har lige vedhæftet hvad jeg har lavet :) Håber det er rigt... -
Fysik opgave (dynamik)
ForumindlægHej. Jeg sidder med denne opgave, og er lige startet på emnet i dag. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lidt hjælp til hvordan jeg kommer igang med opgaverne. Og er der nogle som ved hvilket progem jeg kan bruge til at "tegne" banekurven? Og hvordan ? :-) På forhånd tak! -
24 timers årsprøve om Reformationen
Forumindlæghej, sidder og skriver noter til mit oplæg jeg skal til prøve med imorgen. indtil videre har jeg skrevet om hvordan reformationen opstod. er der nogen, der har nogle ideer til nogle analyserende og diskuterende spørgsmål til emnet? - Katrine :) -
synopsis om: Velfærdsstaten - Har vi råd?
ForumindlægHej peeps! Jeg har trukket diag og skal op til eksamen imorgen. Mit emne er: Velfærdsstaten - Har vi råd? Mit problem lig nu er, at jeg er helt blank mht. problemstillinger og problemformulering. Er der nogen der bare sidder og brænder inde med nogle vildt gode ideer? -
HASTER Historie eksamen imorgen
ForumindlægHej, jeg sidder i mine 24-timers forberedelse med emnet "DK i verden, udenrigspolitik, EU og globalisering". Jeg er heeeelt lost, for det er jo mange ting man skal ha' styr på her, så jeg tænkte om i havde nogle råd til nogle problemstillinger? Tak på forhånd -
Hvad er pensum for 2.g med matematik på B-niveau?
ForumindlægGodaften. Jeg har lige haft min sidste dag i 1.g, og sluttede med et rigtig rigtig flot snit - Men for at være lidt på forkant, ved I så, hvilke emner, der kommer på tale i 2.g, i matematik på B-niveau? -
historie-eksamen?
Forumindlægjeg har brug for hjælp her: jeg er fået et emne om "danmarks internationale placering". Der er 4 kilder og nogle billeder. spørgsmålet er: hvordan skal man fremlægge præcist til eksamen?? kan I eventuelt give råd?? På forhånd tak! -
Jeg skal til eksamen imorgen :'( Hjææælp!
ForumindlægJeg har trukket et emne om Type diabetes og Insulin`? Er der nogen herinde som kan forklare mig nogle figur som jeg fatter intet af .. :'( PLEASE.. Hvad kan man sige om dette figur om Homoner? -
Andengradspolynomier
ForumindlægJeg er lige startet på emnet og jeg har lidt svært ved at forstå hvordan laver jeg opgaven a. Aflæs koefficienterne a, b og c, og redegør for at deres værdier stemmer overens med parablen -
Elektromagnetiske Bølger
ForumindlægJeg har fysik examen i morgen og det viser sig at jeg ikke kan finde ud af en pind! Er ved at blive rimelig nervøs... En af vores emner er bølger. Er der nogen der kan fortælle mig nogle generelle ting om dem? Måske nogle formler? Tak :) -
SRP om kokain i colombia - bioteknologi A + spansk A
ForumindlægHej SP, vil gerne høre, om der er nogen der har skrevet SRP/SOP i samme emne! Hvilket empiri har i analyseret i jeres analyse ift. Spansk? jeg kan simpelthen ikke finde kilder til gymnasieniveau..
