Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16181 til 16200 af 42938
-
er jeg bestået?
Forumindlægjeg skal op i skriftlig matematik på mandag og er meget nervøs for at dumpe. i mine årskarakterer har jeg fået 7 i skriftlig og 4 i mundtlig. men min nervøsitet tager over i prøver, jeg har klaret mig dårligt i mine terminsprøver. mit spørgsmål er, hvis jeg dumper på mandag (00 eller 02), er jeg ... -
Har ikke været aktiv i timen (hjælp)
ForumindlægHej folkens! Jeg har nu været i skole i lidt over en måned men problemet er at jeg ikke deltager i det mundtlige! Vil det siges at jeg får 00 på standpunkts karaktererne eller kan jeg stadig nå at få den op ? Vi får karakterer i starten af november Søger virkelig hjælp -
pronominer "en" og "y"
Forumindlægnogen herinde som er god til fransk som kan forklare mig hvornår og hvordan man bruger pronominerne "en" og "y" i sætninger? jeg har prøvet at læse mig frem til det men har bare ikke helt forstået det. -
Mindstekrav mat B
ForumindlægHej jeg er en pige der får 12-taller i dansk, engelsk, fransk, samfundsfag, historie osv. Men jeg er elendig til matematik, fysik og kemi. Jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Fandt eksemp... -
Demokrati, Magt og Politik
ForumindlægHJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mundlig eksamen. Hej. Vi er 3 piger der har samfundsfag på A og sidder og laver synopsis til eksamen i morgen. Vi har trukket emnet Demokrati, magt og politik Bilag: S og SF rasende: De radikale selvmordspiloter slår til igen af Han... -
tjen 500 kr
Forumindlægmangler hjælp til min eksamen kontakt mig på [email protected] du skal være en pige -
lav navneord som er i familie med følgende udsagnsord
Forumindlæghej håber nogle kan hjælpe mig.. jeg kan ikke huske hvordan men laver navneord som er i familie med følgende udsagnsord... i fransk eksmpler : voyager- le voyage partir- le départ boire - la boisson -
Gældsformlen.
ForumindlægHej er der en der kan gøre rede for denne gældsformel? G = y * 1 - ( 1 + r )-n r Tak på forhånd, det skal bruges til eksamen. -
Skæmteeventyr og trylleeventyr
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen i dansk. Jeg har trukket "Eventyr" så er der nogen her, der kan forklare mig folkeeventyrets undergenre, trylleeventyr og skæmteeventyr? -
1.g'ere, spørgsmål om NV og valgfag
ForumindlægDen første december skal man som 1.g'er bestemme sine valgfag.\nHvad har I valgt?\n\nDesuden skal man efter grundforløbet, før eller efter jul afhængig af skolen, op i NV-eksamen - skrive en rapport og 'forsvare den' (have en lille 'dialog' med sin lærer) om et af de fire emne... -
AT
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker.. Nu har jeg fået tjek på mine metoder (tror jeg), men så går det pludselig op for mig, at jeg synes hele min synopsis er udelukkende redegørende, hvilket ikke er så godt .. :o Synes bare det er svært at komme højere op, når mit eneste materialer er bøger. Jeg har om... -
erindring og litteratur
ForumindlægHejsa:) jeg skal skrive essay om erindringens rolle i litteraturen. Her kommer jeg til at tænke på historie og hvad den betyder for litteraturen. Er der andre ideer, så kom bare med dem. tak:D -
Sproglig karateristik
ForumindlægHej! Hvad skal en sproglig karateristik indeholde? Jeg skal lave en sproglig karateristik af H.C. Andersens "Svinedrengen" fra 1842 -
Celler - rapport til i morgen..
ForumindlægJeg har fået stillet et par spørgsmål, som jeg simpelthen ikke kender svaret på, så håber virkelig i kan hjælpe. Det skal afleveres i morgen... Hvad er størrelsesforholdet mellem de humane celler og planteceller? Hvad er størrelsesforholdet mellem de humane celler og bakteriecellerne? På forh... -
Større eller mindre
ForumindlægI større og minder bruger man v tegn til at bestem hvad der er mindre eller større . Men hvad betyder et v tegn med en streg under så ? Det er jo ikke lige med. -
Mat A, Fys A, Engelsk A
ForumindlægJeg går på htx og har valgt studieretningen Mat/fys A. Jeg har i foregårs valgt mine valgfag. Til det har jeg valgt engelsk på A, Astronomi c og økonomi c. Jeg har tænk over om det var en fejl at tage endnu et A fag da jeg allerede har matematik og fysik. Mit alternativt var at hæve biologi fra C... -
Tryk og slanger
ForumindlægMin lærer viste mig engang, hvordan jeg kunne fjerne vand fra et lille vandbassin under et forsøg. Problemet er, at jeg ikke kan huske, hvorda er præsic gjorde. Jeg håber derfor at der er nogen som kan genkende tricket og forklarer mig, hvad der sker. Han tog en forholdsvis kort slange (omrking 6... -
skriftlig aflevering i historie på 1.HF skal man det?
Forumindlæghej allesammen jeg kom har tænkt lidt på om det er normalt at have skriftlige afleveringer i KS (historie, religion og samfundsfag) i 1. HF? jeg har ledt rundt på nettet og har ikke lige kunne finde svaret så håber der er nogen der kan hjælpe. mvh lea -
Hvilke AT-forløb?
ForumindlægHejJeg vil godt vide hvilke AT-forløb andre har haft i 1.g og hvilke fag der har deltaget. Selv har jeg haft følgende:De Olympiske lege: id, bi, ol, fyCentralperspektivets Fødsel i Billedkunsten: bk, DA, maFamilie- og Lokalhistorie: HI, sa, ma, na, DA, EnRusmidler: bi, Ke, saDet Naturvidenskabeli... -
Produkt til projektopgave
ForumindlægHej, Min veninde og jeg skal til at starte vores projektopgave, hvor vi har overemnet udvikling, og underemnet plastikkirurgi. Vi vil dog ikke fokusere på kosmetisk plastikkirurgi, men mere på de nødvendige plastikoperationer, som læbe-gane-spalte operationen og brandsårsoperationer. Vi mangler ...
