Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 16181 til 16200 af 24857
-
Tekstanalyse
ForumindlægHej. Vi har skriftlig årsprøve i engelsk, og så ville jeg høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde nogle gode analysemodeller? Har søgt men fandt kun danske-kan selvfølgelig bare oversætte, men det ville være lettest hvis det stod på engelsk direkte. Søger fx: berettermodellen, freuds ... -
Lighed & Ulighed
ForumindlægPænt goddag, jeg skal snart op skriftlig eksamen i samfundsfag. Har fået af vide at vi højst sandsynligt kommer op, noget med lighed og ulighed. Derfor kunne det være rart at have selve opgaven "Lighed & ulighed", så man var forberedt på forhånd. Nogen der har den opgave liggende? Ta... -
AT8
Forumindlægsom rigtig mange andre 2.g elever, skal jeg også lave AT8-synopsis, der munder ud i en skriftlig del, og en mundtlig årsprøve. emnet er krig, medier og teknologi. krig er obligatorisk, men man kan selv vælge mellem medier og teknologi. jeg har valgt medier, og fagene tysk og samfundsfag (de to... -
Bestået?
ForumindlægHejsa, Jeg har lige været oppe til mundtlig matematik B på HHX, jeg dumpede med 00. Min årskarakter var følgende: Skriftlig: 02, Mundtlig: 4. Er jeg bestået samlet set? Altså kan jeg komme ind på uddannelser som kræver Mat B? -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
hjælp
ForumindlægHej jeg sidder fast i opg 10 b) fra eksamenssættet maj/ 2012 Nogen som kan foklare mig hvordan man finder længden IACI i trekanten ? Her er linket til selve eksamenssættet.. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media... -
Teolog ?
ForumindlægHej mine medmennesker på sp.dk .. Er der nogen, der har en bekendt, som er teolog og har ved et tilfælde lidt tid iløbet af næste uge, hvor vedkommende vil være så venlig og læse min STOR skriftlig historie-opgave om Luther ? Måske studerer du selv teologi ?! Hvis der er nogen, vil det være kan... -
Matematik: Hvordan siger man det? (2)
ForumindlægHej 1) linjen med ligningen y=k er vandret asymtote til grafen for funktionen f, hvis f(x) → k for x →∞ el. x →-∞ 2) f(x) →∞, x →∞ Hvordan siger man det, som er fremhævet med fed skrift? -
Vigtigt: Søger nuværende 3g. engelsk højt niveau elev?
ForumindlægJeg har et tilbud til en nuværende engelsk-højt-niveau elev. Du skal minimum få en middel skriftlig karakter i faget! Hvis du tilfældigvis er det, så skriv hurtigst muligt, læg dit mobil tlf. nr. og du vil høre nærmere. Jeg kan kun afslører at der er en solid belønning. -Tilbuddet gælder indtil... -
Lineær funktion
ForumindlægHej folkens. I forbindelse med min matematik opgave er jeg stødt på et problem. Opgaven er vedhæftet. Det er lidt kringlet, at foklar opgaven på skrift. Opgave A har jeg fået til; f(x)=34.15x + 581.25. Hvis nogen kan indsætte billedet vil det være en hjælp for andre. Ved ikke helt, hvordan ... -
Trussel eller sandhed?
ForumindlægVores lærer siger, at vi ikke kan komme til eksamen i 3g (jeg går i 2g), hvis vi ikke laver alle vores skriftlige afleveringer. Kan det virkelig passe, eller er det bare for at skræmme os? Hvis det er sandt, kan jeg så stadigvæk godt nå at lave dem? -
Eksamen
ForumindlægDet er sådan, at jeg har gået i en bærbar klasse i 3 år i gym. Vi skal op i skriftlig matematik eksamen på A-niveau. Jeg vil gerne lave det på papir i stedet for bærbaren. Hvis der er en opgave med en funktion, er det så nødvendigt at tegne grafen? Der står jo for det meste ikke, at man skal teg... -
Haster! Årskarakter
ForumindlægHvordan udregnes årskarakteren for skriftlig dansk? Alle tre år har jeg fået at vide, at alle de skriftlige årskarakterer udregnes ved et gennemsnit af afleveringernes karakterer i løbet af året. I mine danske afleveringer har jeg fået: 8, 8, 9, 9, 9, 10, 10. Jeg har fået 8, men gennemsnittet er ... -
analyse ark
ForumindlægEr der en der har nogle gode analyse ark til tekster, som kan forekomme ved en skriftlig eksamen i dansk på en gymnasial niveau. Jeg vi helst have en god analyse ark til noveller samt artikler. Mange tak på forhåd, jeg synes, at jeg har fået rigtig meget hjælp her.. -
Eksamenslæsning!!!
ForumindlægHej allesammen!! Jeg skal til 6 eksamener den kommende tid. Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig, at få nogle gode fif til eksamenslæsning og repetation. Jeg skal op i Mundtlig dansk, historie, samfundsfag og oldtidskunstskab, og skriftlig matematik og samfundsfag. Jeg håber nogen kan hjælpe... -
Vektorregning, plz
ForumindlægJeg skal op til skriftlig mat og jeg aner ikke hvordan denne her opg skal løses 2.003 Om to vektorer a og b gælder at (2a-b)*(a+b)=45 , |a|=6 og a*b=-2 Beregm laengden af vektor b og gradtallet for vinklen mellem a og b. I vil gøre mig rigtig glad hvis nogen herinde lige vil være sød og fork... -
Forberedelse til Engelskeksamen (HH)
ForumindlægHej!! Hvordan gør i jer Klar til engelsk skriftlig eksamen? Jeg har siddet og læst om en masse sjove ting på wikipedia hele dagen, for at få det engelske skriftsprog ind i hovedet.. Hvad gør i for at gøre jeg klar på en forhåbenlig god prøve imorgen? -
planer i rummet..
ForumindlægHej Alle og glædelig pinse :) Jeg sidder lige nu og laver opgaver som forberedelse til skriftlig eksamen i morgen. Jeg er dog stødt på et kritisk problem.. A(2,0,0) B(0,3,0) C(0,0,4) et plan gennem, disse punkter skal findes.. Ikke andet er givet - hvad så med en normalvektor?, hvordan kan jeg ... -
TI-89 til eksamen
ForumindlægJeg går i 3.g og skal her imorgen til matematik skriftlig. Jeg har til daglig brugt en TI-84, mens min lillebror har en TI-89. Jeg har hørt noget med at TI-89 kan udregne nogle bestemte opgaver som vi i 3.g plejer at svare på. Er der nogen som ved hvordan man bruger TI-89 til de opgaver 5 eller... -
Bestem minimum for funktionen...
ForumindlægHej... Jeg sidder og øver mig til skriftlig eksamen imorgen, og regner derfor nogle opgaver... En af dem lyder således: Bestem minimum for funktionen f(x)=x^2+2/x , x>0. Ved ikke rigtig hvordan man kommer igang med sådan en opgave? Håber nogen kan hjælpe :-)
