Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16201 til 16220 af 20009
-
Nogle der vil skrive sammen med mig på engelsk? - Vil gerne lære det bedre
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, men er rimelig dårlig til engelsk.. Så det kunne være lækkert, hvis der er nogen, der vil skrive med mig på engelsk! :) -
STX?? Byggeteknikker??
ForumindlægHeii alle.. Er på vej ind i 9. klasse og er begyndt på hvad jeg efter det. Jeg har tænkt meget gå på gymnasium STX og derefter tage en videregående uddannelse kaldet Byggetekniker ;) Er der nogle der ved om jeg har valgt det rigtige gymnasium for dette job?? Er der nogle der er i gang med byggete... -
Metodiske krav til spørgeskema?
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i AT årsprøve her om lidt. Jeg har valgt at skrive en synopse om propaganda under 2. verdenskrig. Derunder ville jeg gerne lave et spørgeskema, om folks mening omkring propagandaen udgjorde en forskel for krigens forløb eller ej. Fagene er samfundsfag og histo... -
2. g opgave
Forumindlæghej alle! jeg har et problem med min 2. opgave.... jeg skriver om Martin Luther, men min lærer vil gerne have at jeg skal skrive noget om hvordan fyrsterne modtog protostantismen, fordi de fik 1/3 af tysklands land... men jeg kan ikke finde noget om det. tænkte om der er nogne der muligvis ved ... -
Sovjetunionen
ForumindlægHvordan havde bønderne det med zaren? -
kort rettelse
ForumindlægEr der en der vil kigge den igennem for de værste fejl? på forhånd tak! Die Hauptperson in der folgenden Novelle ist eine junge Frau, die allein in der Großstadt wohnt. Am Anfang der Geschichte fährt sie auf der Landstrasse in ihrem kleinen Fiesta ohne zu wissen, wo sie hin will. Sie hat schon m... -
Planethomework.com
ForumindlægTilhører Planethomework.com Studieportalen.dk? Eller er dette en fake 'look-alike' side? -
Løst eller sammensat verber korrekt?
ForumindlægLøst sammensat Aufgeben Anpassen Umringen Fast sammensat Untersuchen Überwachen Wiedersprechen Durchschneiden Har jeg placeret verberne korrekt? -
ret
ForumindlægDie text handel um ... (rigtigt) Og hvd betyder: Nibelungen, kan ikke finde det i ordbogen? -
Kernefysiske skrivemåde.
ForumindlægHej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den? -
krimi film / historier
ForumindlægHey. Jeg kan ikke rigtig finde ud, hvad det er, der gør crime stories spændende!? Har brug for lidt hjælp. Stik ord måske? opgaven: give a review of a film or novel you have seen/read which includes crime elements, and explain why you found it interesting or exiting. Also discuss how crime t... -
Romantikken
ForumindlægHvad kendetegner romantikken i billedkunst? -
Statsministers løn
ForumindlægHvor meget tjener en præsident/statsminister? Eksempelvis Anders Fogh. Er det en fast løn de har eller afhænger den af noget? Og hvordan bliver man statsminister/præsident? -
1 sætning - Geschichte Deutschlands?
ForumindlægEr følgende korrekt opstillet: "Grundriss der geschichte Deutschlands nach 1945" (-Overblik/grunrids over Tysklands historie efter 1945) -
Gør engelsk til officielt sprog
ForumindlægJeg havde en diskussion med en studiekammerat for nogle dage siden, om det ville være en god ide at gøre engelsk til et officielt sprog i Danmark. Jeg startede med at være for den ide, men som diskussion skred frem og jeg har sidenhen tænkt lidt over det, så har jeg nok trukket lidt i land. Gode... -
GS (gymnasial supplering)
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om man skal kunne "bevise", at man SKAL bruge sit GS-kursus til noget. Eksempelvis vil jeg gerne have kemi på b-niveau, da jeg overvejer uddannelser, der kræver dette. Men det er som sagt kun OVERVEJELSE. Grunden til at jeg blev forvirret og tænkte, at man s... -
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det?? -
hvorfor er mine opgaver ikke godkendt!
Forumindlæghej jeg har tilført to opgaver her på siden.. Men der sker ik så meget?:S det er nu 3 dage siden:S er der noget galt med opgaverne?:S -
Milna Moser: Mein zweiter Mord?
ForumindlægHej, jeg har trukket denne tekst af Milena MOser: Mein zweiter Mord. Jeg har forstået teksten godt, men er i tvivl om teamerne og slutningen. Er der nogle herinde der er har læst den? Svar tilbage tak :). -
Hjælp til 1 sætning...
ForumindlægMicrosoft Word er meget uenig med mig og fortæller mig at nedenstående er grammatisk forkert. Vil nogen tage et kig? Dem nachfolgenden Tag sitzt Jochen in seiner Garten und geniesst die Sonne.
