Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16241 til 16260 af 163702
-
Differentialregning - Prisændringer på stationære computere
ForumindlægPrisen for en stationær computer falder kraftigt. Prisen kan beskrives ved modellen: p(x)=-40x^2+10900 hvor 0≤x≤10 Hvor p(x) er prisen og x er antal år efter 2011. a) Hvad falder prisen med i år 2017? b) beskriv ændringen i prisen over de ti år. -
Graf, toppunkt og rødder
ForumindlægHej... Når man skal gøre rede for andengradspolynomiets graf, toppunkt og rødder... Hvad vil i mene er vigtigt at have med, når man til en mundtlig eksamen skal fremlægge sådan en opgave? Mvh. Groth -
Matematik c aflyst
ForumindlægHej, Nu hvor mat c eksamen er aflyst, og vi får standpunktskarakterer istedet, hvordan gør de så? Får man 1 karakter? Og tæller mat som 2 fag eller 1? Jeg tænker mundtlig og skriftlig. Jeg er på online mat, og der vurderede de min standpunkt til 10. Får jeg så 10 i mundtlig og 10 i skriftlig el... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Ordbøger
ForumindlægFindes der ikke nogen programmer som man kan bruge som ordbøger..Kunne nemlig godt bruge engelsk-dansk og dansk-engelse -
Opgave 4) Om en funktion oplyses at: g(x)=1/3∙ x^3 - 6 ∙ x^2 + 5 a) Bestem g’(x) b) Løs g’(x) = 0 c) Bestem monotoniforholdene for funktionen g(x)
ForumindlægHjælp :) ? -
eksamen
ForumindlægHej. hvis man afslutter en gymnasiel studentereksamen i 2008 tæller studieretningsopgaven med i de 10 eksimner man skal op i I alt og tæller AT eksamen både som en mundtlig og en skriftlig i de 10 eksaminer?? -
hvad hed eksamenssættet sidste år?
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med hvad eksamenssættet hed i 2008 i engelsk? -
Kommaregler Oo
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave om de engelske kommaregler, og jeg har rigtig svært ved dem. De er meget forvirrende. Men er der nogen herinde der har fantastiske komma-evner, der ved hvor man skal sætte komma i denne sætning? "In 1955 the local laws demanded not just alone that the blacks shoul... -
DIO opgave! :S
ForumindlægHej Alle sammen! -Kunne godt bruge hjælp til nogle gode emner, skal skrive DIO opgave i engelsk/historie. Håber I har nogle gode emner, som jeg måske ku bruge :) På forhånd tak.. -
uretfærdigt karakter
ForumindlægHej, alle er der nogen der kan kigge i gennem min engelsk aflevering, jeg fik et 4 tal, og jeg synes at jeg burde have fået et 10 eller 12. -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
Giovanni Pico della Mirandola
ForumindlægJeg vil gerne læse de 900 teser som Giovanni Pico della Mirandola har skrevet! Det skal helst være uden fortolkning! Jeg kan ikke læse og forstå andre sprog end dansk - engelsk og lidt tysk! Der bør ikke henvises til Giovanni Pico della Mirandola forsvarstale da teserne ikke er skrevet helt og... -
Re-eksamen
ForumindlægHej Jeg tager i øjeblikket en fuld HF (enkelfag) og af en eller anden mærkelig årsag har jeg klaret mig rigtig skidt til eksamen i år. Jeg skal derfor til om-eksamen. Men er det muligt kun at tage den skrftlig eksamen i et fag eller skal man tage både den skriftlige og mundtlige hvis man beslutte... -
Naturvidenskabelige vs sproglinjen?
ForumindlægHej Sp. Hvad vil I bedst anbefale af linje på stx - er lige god til begge ting, men dog bedst li Matematik, hvis jeg skulle vælge.På forhånd! -
retning af eng aflevering!!
ForumindlægHej..Nogen der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering, da jeg er kanon dårlig til engelsk..På forhånd tak! -
Kvote 2 medicin Århus/Ålborg
ForumindlægHej, jeg vil gerne søge ind på kvote 2 i Århus og Ålborg (medicin), hvor de kigger på fem fag, men ved I om de blot kigger på eksamenskarakterne eller kigger de også på årskarakterne. -
Hvad er "plotting" i dansk?
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive en litterær artikel om en novelle i dansk og skal bl.a. inddrage plotting. Dog har vi aldrig fået forklaret af vores dansklærer, hvad plotting er, og jeg er derfor ret usikker på, hvad der bør inddrages i min litterære artikel. I stileoplægget er plotting f... -
rette stil
Forumindlæghej der står i min opg, at: write about the most dramatic incident you have experienced in your life. if you havent experienced a dramatic incident, then make one up. but it is a must that you write it in such a way what the reader will not know that you are making it fictional. conside... -
Lineær funktion
ForumindlægHej alle Nogen der måske kan hjælpe mig med at forklare hvordan a og b bestemmes, hvis man fra et eksperiment har et helt datasæt med f.eks. 10 sammenhørende værdier af de to variable.? På forhånd mange tak for hjælpen!
