Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16261 til 16280 af 65601
-
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg går i niende klasse, og skal snart til eksamen. Vi har som et af udtrækningsfagene trukket skriftlig tysk. Umiddelbart er det ikke ret slemt, men er mest nervøs for den skriftlige fremstilling. Hvordan forbereder jeg mig til den del? Hvad skal jeg øve mig på? Håber der er nogen, der ka... -
Hjælp til fysik/kemi eksamen (haster)
ForumindlægHej folkens, har fysik/kemi eksamen om meget kort tid... Ved godt det meste som jeg skal vide, men jeg mangler nogle forsøg, som jeg kan vise i 2 timer som jeg skal være der :) Så hvis der er nogle som har nogle links osv. kunne det være rart ;) - Tak for hjælpen -
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
Hjælp til oversætelse (skal bruges til min eksame)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at oversætte den nedstående tekst til tysk..?? I min fritid er jeg meget sammen med min kæreste Julie.Når vi kommer hjem fra skole spiser vi frokost, bagefter laver vi lidt lektier og slapper af.Mandag, onsdag, torsdag træner jeg fodbold, og lørda... -
EKSAMEN I MORGEN - INDUSTRIALISERINGEN: HJÆLP ØNSKES
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal til historie eksamen i morgen, og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til 3 ting :-) 1. Mine problemstillinger (er de fyldestgørende?) 2. Perspektiveringer (er de relevante, eller er der nogle som har et bedre forslag) 3. Kildekritik: hjælp/forklaring mht. tendens Mine p... -
Droppe ud inde eksame og starte i 10
ForumindlægKan man godt droppe ud af efterskole nu og starte i 10 klasse og tage eksamen -
Emner skriftlig eksamen i dansk A
ForumindlægHar I nogen Idé om hvilke emner som kunne forekomme i HF dansk eksamen i år? -
Hjælp til min matematik opgave.!
ForumindlægHej. Jeg har igen en matematik opgave som jeg er usikker på. Hvis du/i vil hjælpe mig med denne opgave. Lyder den sådan her: Forskellen mellem den dyreste og den billigste billet, i danske kroner. Den dyreste billet koster 6835 kr og den billigeste koster 4080 kr Forskellen mellem den dyrest... -
Matematik 4031 a niveau
ForumindlægHej all sidder og knokler med en matematik opgave som min lærer mener er nem, men er simpelhen helt blank i den. tænkte på om nogle kan hjælpe mig Opg 4031 der er givet en cirkel C som går gennem punktet Q(7,2) og har centrum i punktet C(3,-1) opg a) bestem cirklens skæringspunkt med akserne?? de... -
Matematik B spørgsmål
ForumindlægHej Jeg vil gerne betale en person 1000kr. for at svare på 12-13 matematik B spørgsmål, som jeg har brug for hjælp til at lave. Hvis der er en som er frisk eller hvis, i/du kender nogen der er friske må i gerne tage kontakten til mig. Alt vil selvfølgeligt foregå anonymt så det kun er dig og mig... -
Matematik - tangent. Bestem x0
ForumindlægHej alle! Jeg har en matematik opgave, jeg lige er gået lidt i stå i. Jeg håber i kan hjælpe :-) Jeg har vedhæftet opgaven i et dokument. Jeg har lavet a) og b), det er bare c) jeg ikke helt kan gennemskue. a) y = 10,6667 - 13,9 b) funktionen stiger først til max., falder til min. og s... -
SO eksamen HTX
ForumindlægJeg skal til eksamen i SO på mandag og vores lærer har sagt at det er en god ide at have en evaluering med. Jeg tænkte at da SO skal gøre en parat til en videregående uddannelse, ville jeg i min evaluering komme ind på hvad jeg tager med mig fra gymnasie tiden. Problemet er bare at jeg ikke ved... -
Skr. Eksamen i morgen
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig DANSK A eksamen i morgen på VUC (En HF) Jeg ved ikke helt, hvordan det foregår. Jeg har taget dansk a på stx, men ville forbedre min karakter og tog faget på VUC. Er der stor forskel på det, for her er sat 6 timer af og noget med grupper? -
idræt eksamen-figurer
Forumindlæghej jeg skal op i idræt....det praktiske er jeg nu ikke så nervøs for det er mere det teoretiske.Jeg har en bog som hedder krop og træning.Jeg tænkte på om der var nogle her, der havde svar til alle de kurver, og figurer der er i bogen. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skulle forklare en lignende fi... -
FUR Eksamen - PROMOTION!
ForumindlægHej Allesammen. Jeg kunne forestille mig jeg ikke er den eneste der skal op i promotion som problem til eksamen. Hvad har i tænkt jer at lave osv? - eller hvad har i lavet. Jeg tænker lidt, kontakt pris, annonce der rammer målgruppe (men hvor?), ny reklame, ny hjemmeside, budget selvfølgelig os... -
Perspektivering - Fransk eksamen
ForumindlægHej Om en uge skal jeg til fransk B eksamen (STX). Som forberedelse tænkte jeg derfor at læse nogle tekster inde for hvert emne jeg kan trække, men må jeg gerne perspektivere til noget vi ikke har arbejdet med i timen? Tak på forhånd! -
Tværfaglig synopsis eksamen...hvordan?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet den nye synopsis eksamen i et tværfagligt projekt? Jeg skal op i næste uge, men var desværre syg da de forklarede hvordan det hele forgår. Nogen der kan fortælle lidt. Går jeg bare op og fremlægger det jeg har fundet frem til ud fra min synopsis, eller er der noget spe... -
Problem med Matematik Aflevering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Social arv og matematik?
ForumindlægGod formiddag Min kærste fik i fredags sin opgaveformulering til sit område; social arv. Hun skriver i fagene matematik og samfundsfag, som hun har på hhv. B- og A-niveau. I opgaveformuleringen står der følgende til den matematiske del: "Der skal indgå en matematisk analyse af det talmat... -
Optagelsesprøve til STX matematik
ForumindlægHej allesammen Jeg er en mand på 21 år, som har været ude af folkeskolen i længere tid og gerne vil starte på en 2 årig STX uddannelse. Jeg er blevet indkaldt til en optagelsesprøve, hvor jeg skal op i matematik. Jeg har aldrig været dygtig til matematik, men øver mig rigtig meget op til prøvern...
