Almen studieforberedelse (AT)

SO eksamen HTX

20. juni 2015 af lucky1 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg skal til eksamen i SO på mandag og vores lærer har sagt at det er en god ide at have en evaluering med. 

Jeg tænkte at da SO skal gøre en parat til en videregående uddannelse, ville jeg i min evaluering komme ind på hvad jeg tager med mig fra gymnasie tiden. Problemet er bare at jeg ikke ved, hvad jeg skal sige, nogen idéer? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. juni 2015 af MaibritG

Jeg tænkte at da SO skal gøre en parat til en videregående uddannelse, ville jeg i min evaluering komme ind på hvad jeg tager med mig fra gymnasie tiden. Problemet er bare at jeg ikke ved, hvad jeg skal sige, nogen idéer? 

Der er jeg så meget uenig med dig. Det skulle meget gerne være alle dine 3 år på HTX, der giver dig kompetencer til, at være parat til, at forsætte på en videregående uddannelse, og ikke et "snottet" metodefag. Mit bud er derimod at du kigger på hvordan SO/de videnskabteoretiske metoder har understøttet din læring i løbet af de tre år, du har gået på HTX.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
20. juni 2015 af lucky1 (Slettet)

Okay, tak for dit svar :)


Skriv et svar til: SO eksamen HTX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.