Søgning på: matematik fp10. Resultater: 16261 til 16280 af 31486
-
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09. -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægLektiehjælp i Matematik tilbydes. Jeg er en pige på 23 år, som udbyder lektiehjælp på gymnasialt - samt folkeskole niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Jeg studerer nu Molekylær medicin ved Århus Universitet, h... -
Texas TI-inspire CAS
ForumindlægHej :) Da jeg lige har afsluttet matematik, vil jeg gerne sælge min lommeregner. Det er en Texas TI-inspire CAS, og bliver brugt på både A- og B-niveau. Skriv til [email protected], hvis det har interesse. -
-3 til eksamen !
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen i matematik på c-niveau. Vil bare lige høre om man kan få -3 selvom man møder op og ikke har styr på en skid. Eller er det laveste man kan få 00 når man møder? -
Log og ln
ForumindlægHej jeg er lige i tvivl om to matematik opgaver. Forklar, hvordan log og ln er defineret som omvendte funktioner til to eksponentialfunktioner. Beskriv nogle af egenskaberne ved log og ln. -
Supplering i sommerferien
ForumindlægHej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen? -
FSA Færdighedsregning 2006
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder og laver en matematik færdighedsregning og er faldet over et spørgsmål.. Jeg har nogle problemer med at regne opg 8. (a - 2) * (3 + a) På forhånd, tak for hjælpen :-) -
Mapel 14 - hvordan installeres dét?
ForumindlægHej! Jeg har matematik A flex og skal derfor have mapel 14 installeret. (gratis da skolen har licens til dét). Nogen der ved hvordan jeg gør dét? Hilsen Anne -
Beregn middeltallet udfra frekvens
ForumindlægHej. Jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg er lidt i tvivl om fremgangsmetoden. Opgaven lyder på at man skal finde middeltallet, og de dataer jeg har er linket nedenunder. Hvordan gør jeg? Mange hilsner -
MANGLER OPTIMERINGS EKSEMPEL, SIMPELT
ForumindlægHej alle. Så er vi ved at nærme os faldrebet til mundtligt matematik, jeg mangler et simpelt optimerings eksempel. Så simpelt så muligt, da det spørgsmål også indenjolder monotoni forhold -
Educational systems
ForumindlægPå dansk har man jo forskelllige linjer på gymnasierne f.eks. Fysik/matematik, Biologi/kemi osv. Hvad hedder selve ordet "Linje" på engelsk hvis det skal have samme betydning som den brugt ovenover? -
fra 1850-1940 HJÆLP!
Forumindlæghej jeg laver AT om brud og fornyelse i naturvidenskaben. jeg har brug for hjælp til adskillelsen for fysik fra matematik og hvilke betydning har det haft? håber du kan hjælpe på forhånd tak :) -
Bestem kurvelængden L af grafen fra punktet A(2:f2) til punktet B(10;f10))?
ForumindlægHejsa, Jeg sidde fast i den her opgave i min matematik aflevering og ved ikke helt hvordan jeg skal gå til den. Det ville være super dejligt med noget hjælp til denne, da jeg er helt lost :) Tusind tak :) -
hjælp til aflevering
ForumindlægHey jeg sidder med denne aflevering i mat, jeg har over 7 afleveringer i denne uge og forstår ikke altid matematik. Hvis i måske kunne hjælpe mig med nogle af de opgaver i vedlagte dokumnet ville det være mere end fantastisk :-) -
Polynomier
ForumindlægJeg sidder med en matematik opgave om Tredjegradspolynomier, som går ud på at jeg skal forklare hvad jeg selv forstår ved et polynomium. Men jeg tænkte på om polynomium og polynomier er det samme? Tak på forhånd.. -
Krum overflade SI-enhed?
ForumindlægGod aften SP. Jeg sidder med en matematik aflevering og jeg ved ikke hvad den typiske SI-enhed er for en krum overflade, så ville høre om der var nogen der kunne fortælle mig hvad den var ville det være fint. -
Kemi aftenkursus?
ForumindlægHej, hvor kan man tage kemi suplering om aften ? Nogle som kender noget til det ? Har prøvet at søge rundt, men uden held. Kan kun finde matematik og fysik som aftensupplering. -
færdighedsregning
ForumindlægHej! Jeg så småt begyndt at træne til terminsprøven i matematik. Jeg tænkte om nogen ville uploade noget færdigheds regning jeg kan øve. TAK! -
Monotoniforhold og anvendelse
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en lang matematik aflevering og jeg er gået lidt i stå nu. Det egenlig hele opgaven jeg ikke kan. Håber der sidder en derude og kan hjælpe mig med den. -
hvordan gør man?
Forumindlæghej folkens. jeg har brug for hjælp til mit matematik. hvis 15622,25 kr sættes i banken til 9% pr. år, hvor meget kan man så hæve efter et år? Ikke giv mig resultatet men hvordan man gør. på forhånd tak.
