Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 16301 til 16320 af 24857
-
Grammatikprogram
ForumindlægHej. Jeg søger de franske grammatikprogram Antidote. Det kan desværre ikke købes herhjemme, og jeg kan derfor ikke få fat i det den vej rundt. Derfor ville jeg høre, om der var nogle af jer, der havde programmet, og evt. kunne sende det med mail? Det ville være en kæmpe hjælp! Desuden,... -
Afskeden fs10
ForumindlægJeg skal skrive en stil som har oveskriften : afskeden. Det er en skriftlig fremstilling fra en fs10 prøve. Jeg har brug for jeres hjælp, er der nogle som har skrevet den før? - hvis ja, kan jeg så ikke få jeres opgave, for jeg er lidt dårlig til at stile. /: - PS: jeg skal aflevere den på tirsd... -
Engelsk lærer i Århus
ForumindlægHej alle sammen Jeg har virkelig brug for en engelsk lærer der har lyst til at hjælpe mig med engelsk. Det er mere en jeg kan tale med på engelsk og som kan hjælpe med det skriftlige. Han/hun må gerne komme fra Århus, men hvis nogen kan skrive engelsk med mig over fx chat vil det også vær... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, 2 spørgsmål: 1) Er der steder man kan finde eksempler på mundtlige besvarelser (må gerne være på skrift)på eksamensspørgsmål i matematik på b-niveau. 2) "Derudover skal du forklare og gøre rede for formlen for arealet af en vil- kårlig trekant og for sinusrelationerne." - ... -
SRP hurtigt spørgsmål
ForumindlægJeg har netop afleveret min srp og med alt talt med unden literaturliste og inholdsfortegnelse var den på 36200 tegn med mellemrum og den må maks være 36000... Dette skhyldes at den har taget anslag bag mine billeder af en eller anden grund så der er talt over 500 anslag emd som er bag billeder o... -
Matematik B
ForumindlægHej Jeg har problemer med opgave 10 - b i den nedenstående link. Kan en eller anden ikke hjælpe med mig at forstå og løse denne opgave. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20e... -
eksamen-portfolie
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen i morgen i dansk, om som noget nyt, skal vi i de sidste 5 min fortælle om vores udvikling i det skriftlige, altså vores skrivning af stile gennem alle årene. Er der nogen af jer, der har prøvet det? hvordan foregår det? Please skriv, hvis vi ved lidt om det, ... -
Omeksamen?
ForumindlægHej jeg går på gymnasium i 3g, jeg afslutter dog ikke min studentereksamen, da jeg bliver selvstuderende i nogle mundtlige fag næste år.. Mit spørgsmål er så om jeg kan blive selvstuderende i SKRIFTLIG dansk næste år, da jeg er faldet rimelig meget her til eksamen og ikke er tilfreds med resu... -
HF enkeltfag dumpet, eksamensbevis?
ForumindlægJeg har taget matematik c niveau på VUC som selvstuderende, og har dumpet i det skriftlige såvel som den mundtlige eksamen. Jeg har ikke i sinde at tage andre fag på hf, udover matematik c. Mit spørgsmål drejer sig om hvorvidt man får et form for eksamensbevis på hf, hvis man kun har taget et e... -
eksamen Dansk A
ForumindlægHej mennesker. Jeg har været oppe til en dansk skriftelig eksamen, jeg vil bare lige høre om der evt. er en venlig sjæl der ude som gerne vil læse min introducerende artikel. Jeg vil meget gerne høre din mening om min opgave, og evt råd om hvordan jeg kan gøre det bedre. Skriv endelig vil bli... -
Engelsk STX (B)
ForumindlægSkal lige have nogle ting ang. den mundtlige engelskeksamen på STX B-niveau på plads :) Hvilken slags tekst kan man (risikere at) trække til eksamen? Er der både noveller, artikler o.lign.? Derudover vil jeg blot høre om det forventes, at man perspektiverer til tekster, man har lavet skriftlig ... -
gennemsnit
ForumindlægDet er sådan at jeg har fået 2 i skriftlig dansk jeg ska op mundtligt imorgen og jeg er så bange for at jeg ikke består. Men hvis jeg nu dumper imorgen betyder det så at faget dansk ikke er bestået? eller tæller min årskarakter også med? Jeg er virkelig nervøs -
PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!
Forumindlægdet er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..? -
Eksamen i historie A
ForumindlægHvad er chancen for, at man kommer op i historie A på STX? Forhåbentlig stor? :') Der er f.eks. stor chance for, at man kommer op i de skriftlige eksaminer, fordi de er billigere og sådan noget vidst ... Så derfor tænkte jeg, at der måske er nogen, der ved, om det er et fag, mange kommer op ... -
Reducering af udtryk
ForumindlægHej, jeg sidder lige og øver til matematik skriftlig termins prøve. Jeg har stødt påfølgende opgave: (a+b(a-b)-(a+b)^2 og jeg er simpelthen i tvivl om fremgangmåden?? Jeg har prøvet at få et svar, men ved ikke om det er det rigtige: a^2-b^2-a^2-b^2 -
Eksamen 9.klasse
ForumindlægHej SP Om ikke særlig lang tid skal jeg til mine første afgangsprøver, og derfor har jeg allerede nu tænkt, at jeg stille og rolig vil begynde med at forberede, men dog ved jeg ikke helt, hvor jeg skal starte. Hvis I har nogle tips eller nogle idéer til, hvordan jeg kan bedst forberede mig til de... -
Jordemoder -> Medicin
ForumindlægHej, Jeg læser til jordemoder, men min drøm har altid været at læse medicin. Jeg skal til at skrive en motiveret ansøgnign til medicinstudiet på KU, men jeg har desværre aldrig været stærk sproglig eller på skrift. Er der en der vil hjælpe mig med det? Mod behandling - vi kan sammen finde ud af,... -
Bestem konstanterne for f
ForumindlægHej, Jeg er i gang med opgave 5, c i sygeksamen fra matematik skriftlig eksamen htx august 2009 (link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Htx/090828_opgave_matA_htx.ashx) Jeg er er i tvivl om hvordan man skal bære sig ad. Jeg har fåtet den rette linjes konstante... -
Matematik B
ForumindlægGodmorgen Studi Jeg har behov for lidt hjælp til opgave 12 b) i linket: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120615%20skriftelig%20opgavesaet%20mat%20b%20stx.ashx ... -
Cirklens ligning
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 2, D) ? Jeg mangler bare y-koordinaten. I følgende opgave; http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/120106%20matemaik%20A%20htx%20maj%...
