Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 16301 til 16320 af 176544
-
x^2 - 2x = a --> HJÆLP
ForumindlægOpgaven lyder følgende: Angiv for ethvert tal a antallet af løsninger til ligningen x^2 - 2x = a Svaret skal skrives i intavaller. -
T2=log(2)/log a
Forumindlæghmm? hvad er hvad? Og denne / er det dividere? altså T2= log(2)÷log a er det sådan den skal forstås? og er det det kun a og b man skal bruge eller skal b ikke bruges? måske dumt spørgsmål, men er lidt forvirret:( -
Svær Svær opgave MAT A
ForumindlægGrafen for funktionen f med forskriften- f(x)=x^3-3x^2 afgrænser sammen med koordinatsystemets førsteakse i fjerde kvadrant en punktmængde M, der har et areal. a) Bestem rumfanget af det omdrejningslegeme, der forekommer, når M drejes 360 grader om førsteaksen. b) Bestem den værdi af T, for hvi... -
f(x)=b*x^a !
ForumindlægDen her har jeg virkelig fået hovedpine af. Har været igennem mine mat bøger og notater, men kan ikke finde noget om det, så følte at jeg måtte henvende mig her, til de højere magter. Opgaven lyder på at jeg skal finde konstanterne a og b i f(x)=b*x^a! Problemet er så bare at jeg knap nok får no... -
betydning af a og b er i eksponentiel tilvækst
ForumindlægKan i fortælle mig hvad betydning af a og b er i eksponentiel tilvækst - har prøvet af finde ud af det i en time nu, og mit hovede er ved at springe s: -
Spansk A niv Maj 09
ForumindlægHej alle Er der nogen af jer der har spansk a niv maj 2009 eksamensoplæg?, har terminsprøve og derfor vil det være fedt at have denne eks opg før prøven. -
Opgavesæt nye reform Mat A
ForumindlægEr der nogle som ligger inde med nogle opgavesæt for den nye reform af matematik A? Vil gerne øve mig inden termin (: Tak på forhånd -
Energiforbrug - Eksamen, 24 timer
ForumindlægHej. Det her haster lidt, da det er en 24-timers eksamen! (c-niveau) Jeg har trukket "energiforbrug". Jeg skal præsentere de forskellige størrelser, vi knytter til energi og energiforbrug. Men hvilke størrelser er det? Og kan nogen forklare lidt om energiforbrug og evt. nyttevirkning? D... -
spørgsmål til old-eksamen
Forumindlæghej derude jeg skal til old-eksamen ( ny reformen) og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal læse til det, så jeg får mest muligt ud af det.. og hvad jeg præcis skal have styr på? altså af evt. begreber, myter osv? -
Dansk mundtlig eksamen.
ForumindlægPRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK! -
Eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvor man kan se eksamenssættet for dette års tysk skriftlige eksamen. Jeg vil nemlig gerne se sværhedsgraden, da jeg har valgt tysk på A-niveau... -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak. -
Dansk mundtlig eksamen - Lyrik
ForumindlægHar trukket Lyrik som fordybelsesområde i mundtlig dansk og skal have funden en dansk sang at analysere. Har bare det problem at jeg ikke hører dansk musik overhovedet (og læser heller ikke danske digte). Ville høre om det var nogen der kunne komme med forslag til et evt. digt eller en sang man... -
Hjælp til 9.klasses dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "Krigens Spor" som fordybelses emne og tænkte på om i havde nogle forslag til tekster? -
Skriftlig matematik B - eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i skriftlig matematik B her på nøste fredag. Jeg er desværre i tvivl om hvilke formler, jeg bør kunne udenad, - håber nogen vil hjælpe. Tak på forhånd Hilsen Matt -
HASTER VIRKLIGT SKA OP I EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej er der nogen der ved en lille historie om Amish People? det er den sidste del af mit disposition som jeg virklig har brug for Bare en lille historie så er det nok,,, DVS Case of Story:D -
Gode råd til tysk-eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk om nogle uger, så jeg håbede der var nogle veteraner der havde et par gode råd til 12-tallet til en grønskolling som mig. Rådene må bl.a. meget godt handle om hvad man skal komme ind på og hvordan man kan strukturere det. Men ellers er alt egentlig velkomment. -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHey alle sammen! Jeg har i dag været oppe og trække mit fordybelsesområde i dansk - Det blev "Den svære kærlighed" Jeg har fået folkevisen "Agnete og havmanden", "Hosekræmmeren og romanen "En-To-Tre-nu" som de forskellige tekster til perspektivering. Prøv... -
Den første til eksamen - dårligt?
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op i mundtlig matematik snart som den allerførste. Det bekymrer mig, at jeg er den første, da jeg har en forstilling om, at censor og eksaminator er tilbageholdende med karakterene ved de første, fordi de ligesom skal vurdere niveauet en smule. Så nu er mit spørgsmål: E... -
integralregning, mundtlig eksamen.
Forumindlægspørgsmålet lyder: gør rede for begrebet stamfunktion og de tre regneregler, der sætter os i stand til at bestemme stamfunktioner til polynomiet . s. 71-75 b2. jeg har gjort rede for hvad en stamfunktion er, og kommet ind på tre sætninger, og bevist dem. 1: hvis f1 og f2 i et interval er stamfunk...
