Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 16341 til 16360 af 52987
-
rette kemi opg.
ForumindlægSkal aflevere større kemi opg. i morgen. er der evt. nogen som vil rette den igennem? Det er på folkeskole niveau så sværhedsgraden er ikke speciel høj :) Der må gerne rettes og evt. tilføjes. det ville være til STOR hjælp for mig hvis i kloge hoveder ville tage et kig på den :) ved godt opga... -
hack - msn messenger..
Forumindlæger det rigtigt at der findes programmer som kan hacke MSN ?? :O -
Lektiehjælp i datalogi
ForumindlægHej!Jeg har 5-års universitets uddannelse i matematik. Jeg tilbyder hjælp i løsning af opgaver i datalogi (C++) -
Integral
ForumindlægHey, en der driller. Grafen for funktionen f(x)=x4 - 13x2+36. Grafen skærer førsteaksen i punkterne S1(-3,0), S2(-2,0), S3(2,0) og S4(3,0). I første og anden kvardrant afgrænser grafen for funktionen sammen med førsteaksen en punktmængde M, som har et areal. Bestem arealetaf M? `På forhånd tak :) -
Indekstal - et lille skub ;P
Forumindlægsidder og laver blækregning :) er nået til sidste opgave og nu er jeg bare gået helt død, så håber I kloge hoveder kan hjælpe mig lidt :P opg. år: 1971 - 1972 - 1973 - 1974 - 1975 - 1976 indeks: 100 - 113 - 123 - 138 - 153 - 169 Hvis varen kostede 5678kr i 1974, hvad kostede den så i 1972 og i 19... -
Hjælp til Thevenin ækvivalent
ForumindlægHi Jeg har brug for hjælp til at få udregnet R2 og C i mit kredsløb. Jeg tror jeg kan bruge Thevenin ækvivalent, men er ikke sikker. Det skal lige siges at de 120kHz der kommer ind fra STK500 skal transmittes videre igennem kredsløbet og ud i lysnettet. Nogen som kan hjælpe mig ? Kredsl... -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. :) Jeg har trukket fordybelsesområdet Romantikkens lyrik til eksamen. Er der nogle der har et godt forslag til en tekst? -
Kunsten at græde i kor- analyse
ForumindlægHej folk, jeg sidder med en dansk opgave, hvor bogen "Kunsten at græde i kor" er brugt jeg er stødt på at skulle skrive om "Fortællerforhold" jeg kan slet ikke huske hvad man kan nævne og skrive under emnet? nogen der kan hjælpe? -
Samfundsfaglige begreber?
ForumindlægHey allesammen! Jeg sidder og skal analysere USA og USSR's ageren under den kolde krig. Dertil skal der naturligvis inddrages en række begreber. Foreløbig har jeg kun realisme vs. idealisme. Nogle der kan tilføjet noget? På forhånd tak ! :) -
Verber der styrer dativ?! tysk, please hjælp!
ForumindlægHejj! Aner simpelthen ikke hvilke verber der styrer dativ :s? nogen der kan hjæle? (: taak. -
Rettelser ! tak!
ForumindlægDet er en overættelse fra Fransk til Dansk så det vil jeg gerne have rettet. Tak.(Fransk)-D'habitude, quand il ne connaît pas les gens il va se cacher sous le piano, dit Alain.-Vraiment ! dit Marina en prenant le chat dans ses bras et en regardant Alain allumer le feu dans la cheminée.C'... -
PDF
Forumindlæger der nogen som ved hvordan man kan gemme filer som PDF! -
Fysik projekt opgaver?
ForumindlægHej Alle samme . . Jeg er igang med et fysik projekt, hvor jeg skal løse 30 opgaver. Det er også gået helt fint, men dog har jeg nogle problemer med hvordan jeg skal regne nogle af dem ud: 1: Beregn massedefekten og bindingsenergien pr. nukleon for et C-12 atom 2: Den radioaktive kerne Cu-64 kan ... -
Memory fejl på TI-89
ForumindlægHej, Ja som emnefeltet siger, så får jeg en memory fejl på min TI-89. Det sker når jeg bruger solve-funktionen til at løse følgende: solve(x(1-(-2))(1-4)=4.5,x). For et par uger siden var det ikke noget problem. Der kom den med det rigtige svar, men da jeg så lige skulle prøve i dag, kunne jeg i... -
HJÆLP TIL AT10
ForumindlægHej Hovedemnet i AT er rejser, hvor man skal foretage en fysisk rejse. Jeg har valgt fagene samfundsfag og dansk og valgt en selvbiografi "Et løft af sløret" af Rushy Rashid. Jeg skal analysere og fortolke bogen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at analysere den og er gået helt... -
lille misforståelse
ForumindlægJeg har x3= 40/((26/3)π) idet x skal findes laves det om: x = 3√(60/(13*π)) = .... Hvordan er det man får 60 og 13 ? Det kan jeg ikke rigtig gennemskue. Ps: med 3√ menes der kubikrod. -
pH opgaver
ForumindlægHejsa Jeg har 0,0278 M Benzosyre. Til 400 mL af den mættede benzoesyreopløsning sættes nu NaOH(s), indtil al syren netop er forbrugt (ækvivalenspunktet er nået). C6H5COOH + NaOH -------> C6H5COO- + Na+ + H2O Nu til opgave:) : Beregn pH i den dannede opløsning. Der kan ses bort fra ændringe... -
Nogen som har tid til at se en god sides tysk igennem?
ForumindlægHej, er der en, som gider kigge min tyske stil igennem. Det behøver ikke være den vilde gennemgang, bare rettelse af de værste brølere! Hvis du skriver din emailadresse sender jeg den lige. Er også på MSN. -
Hjælp til kemi opg.
ForumindlægHej...Er der nogen der har løst til at hjælpe mig med denne hér opgave:Fedtstoffet i denne forsøg var solsikkeolie(n(Br2) / n(fedtstof)) = (1,265 mmol / 0,372 mmol) = 3,4. 3,4 er det gennemsnitlige antal dobbeltbindinger i et fedtstofmolekyle.A)Kommenter det fundne antal dobbeltbindinger mht. det... -
Kvindehandel POSTTRAUMATISK STRESSSYNDROM
ForumindlægJeg skriver om trafficking med fokus på kvindehandel og prostitution i min AT. Men jeg har lidt problemer med at finde problemstillinger der har fokus på psykologi. Da mit andet fag er samfundsfag må de ikke have nogen form for samfundsfagligt over sig :) Min lærer vil gerne at jeg arbejder lidt ...
