Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 16341 til 16360 af 169995
-
eksamen i on the beach af Brent Easton Ellis
ForumindlægJeg ville spørge om hvad synes i kunne være det vigtigste at nævne om denne tekst, der er så mange ting at jeg ikke er selv sikker på hvordan jeg skal fremlægge den til min eksamen. Teksten er en kort historie. -
Tysk eksamen i morgen Multi-kulti perihan
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen i morgen og har trukket Perihan i emnet Multi-Kulti, men jeg har lidt problemer med valg af underemne. Jeg vil derfor høre om nogen af jer har idéer til hvad jeg kan refererer til.. Vh Sylvester der er forresten et link til teksten her: http://dumpz.org/50627/text/ -
Markedsføringsøkonom 1. sem Multiple choice eksamen !
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder herinde, som ligger inde med en kopi af 1. semesteres multiple choice eksamen hæfte ?? Eller er der nogen som har været oppe i den, der kan skrive hvilke slags spørgsmål, man evt. kan risikere at få :) Det ville være til stor hjælp. Venlig hilsen Dennis -
Kort spørgsmål til idræt B casespørgsmål EKSAMEN
ForumindlægEr der en, som vil være sød at fortælle lidt om casespørgsmål i den teoretiske idræt B eksamen? Skal op i næste uge. Når man skal gøre rede for fysiologisk tilstand, og man får opgivet: Højde, vægt, hvilepuls, maxpuls, blodtryk, kondital og lodret tyngdepunktsløft Hvad er så godt at komme ind ... -
PLEASE svar på spørgeskema til vores PU-eksamen!!
ForumindlægDet hjælper os meget hvis flere gymnasieelever kunne svare på den her spørgeskema. Vi går på 1.G i et HTX, hvor vi undersøger stress blandt unge til vores PU-eksamen. Spørgeskemaet tager maks 3 minutter. Tusind tak på forhånd :) Linket til spørgeskemaet er her: https://forms.office.com/Page... -
Oplæsningsstykke til Sommeraften ved Skagens strand!! Eksamen
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at op i den mundtlig dansk eksamen. Jeg har trukket emnet kærlighed, og derefter valgt at analysere billedet Sommeraften ved Skagens strand. Jeg kan dog ikke komme på et oplæsningsstykke til det, da jeg ikke rigtig ved, hvad det kan være, da jeg har valgt at anaysere ... -
Obama's retorik "A More Perfect Union"
ForumindlægHej Alle.. Der er vel ikke nogle, som har analyseret denne tale, eller måske vil hjælp med Obamas retorik? -
funktionen f(x)=4a^x T2=6 at finde a?
Forumindlæg -
beregn vinkel A B C, i trekant med meter mål
ForumindlægHej jeg har svært ved at forstå hvordan b skal udregnes er der en der ved hvoran det skal udreges mange tak -
TV-INDSLAG: Vi mangler en case, der har snydt til en eksamen. Er det dig?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at lave en tv-eksamen, der handler om, at det er forholdsvis nemt at snyde til eksamener på gymnasiale uddannelser. I den forbindelse skal jeg bruge en case. Altså en person der har snydt til en skriftlig(inkl. SRP) eller mundtlig eksamen. Min makker og jeg vil... -
Kemi A - August 2000 opgave 3: Isolering af et uorganisk stof
ForumindlægHej! Jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig med følgende opgave: ... Af vandfasen udtages der 50,0 ml, som fyldes i en konisk koble, og der tilsættes saltsyre. Den tilsatte mængde saltsyre er i overskud i forhold til anilinet, og alt anilin reagerer derfor med saltsyre efter reaktionsskemae... -
Søger svar på 3 opgave i Dansk A-niveau opgave (eksamesopgave) HF
Forumindlægopgaven lyder: Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om den skønlitterære fortatter som journalist. i besvarelsen skal du karakterisere skrivemåden i Kirsten Thorups og Thomas Bobjergs artikel. Du skal desuden inddrage dele af materialet i hæfte 1. -
'in' eller 'at' på engelsk A, Hjælp!! :P
ForumindlægHej alle, jeg har et spørgsmål. Hvad er den grammatiske grund til at det hedder "At the end of this short text..." istedet for "In the ending of this short text..." Kan godt høre at 1 lyder bedre end 2, men hvad er grunden? x) -
AT- Kampen for det gode liv. Historie(A)/Idræt(C)
ForumindlægHej derude. Jeg har valgt at beskæftige mig med emnet: kropsidealer og træning. Jeg skal hertil lave nogle problemstillinger. Jeg har selv tænkt på: Hvilke kropidealer har været karakteristiske/dominerende på forskellige tidspunkter i historien, og hvad kan være forklaringen på det? Men da j... -
Opg. 5 i mat-B eksamen IKKE SF!!! (kan ikke finde svar nogen steder)!!
ForumindlægSom overskriften antyder, svaren til opg. 5 i mat-b eksamen i dag? Har ledt meget, men kan kun finde til opg.5 i standardforsøget!Mange tak -
Realisme
ForumindlægHvad synes realister om FN og USA? Altså vil de gerne samarbejde med USA og FN? -
Må man gerne tage et fag om (fx. næste år) hvis man ikke dukkede op til eksamen?
ForumindlægHeej ! Jeg sidder og føler jeg er i store vanskeligheder. Jeg har haft samfunsfag B og skal op imorgen (vintereksamen), jeg har kigget på opgaven og føler slet ikke jeg er klar. (jeg føler ikke jeg kan få den karakter jeg gerne vil opnå, hvis jeg skal op imorgen). Så er spørgsmålet , hvis j... -
Folkemord?
ForumindlægHejsa. Hvad gør det internationale samfund for at forhindre folkemord? Og Kan I nævne et andet folkemord i verden udover Holocaust? n_n -
bestem a,b og c (forskriften) når differentialkvotienten, 2 punkter og en tangent er kendt
ForumindlægHej, jeg sidder lidt fast i en opgave -
Spørgsmål om Studieområde
ForumindlægHej, Jeg er ikke sikkert om det er rigtige sted at stille min spøgrsmål. Jeg vil gerne spøger om uni-uddannelser. Jeg har færdiggjort midicine uddannelse i mit hjemland, og vil gerne start forfra her i Danmark på Dansk. Hvad er krav før man kan start? Tak på forhånd.
