Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16381 til 16400 af 59860
-
Pnytte
ForumindlægHej folks (: - Er der nogen der kan komme med en rigtig god, hurtig og nem forklaring på hvad Pnytte er, og hvad det bruges til osv. skal nemlig til eksamen fredag (9.klasses afgangsprøve) og spørgsmålet er allerede blevet stilt til en af mine veninder, og hun kunne heller ikke forklare det. Så ... -
Funktion
ForumindlægHej jeg forstår ikke hvordan man finder en funktionsforskrift for en linje på et kordinatsystem... er der nogle der evt. kunne hjælpe med en youtube-video eller noget? mangler lige at få strammet lidt op på det:) -
Hjælp
Forumindlæghvad erbelastning for puls -
Eksame's opgave... Kan DU HJÆLPE?
ForumindlægHEj Jeg skal op til mundtlig mat om to uger. Og jeg er gået i stå på et af opgaverne. Variabelsammenhæng: 1. gør rede for ligefrem variabelsammenhæng bestemt ved en regneforskrift og ved en graf, vis hvordan man tegner grafer. 2. vis et eksamepel på grafer for lineære funktioner og forklar b... -
Funktionelle grupper
ForumindlægHeej alle Jeg sidder og læser til kemieksamen. vi har fået nogle overskrifter, som jeg er ved at lave dispositioner til. En af overskrifterne lyder: "funktionelle grupper i den organiske kemi". Nu er det så jeg sidder og overvejer hvor mange funktionelle grupper jeg skal skrive om. Ind... -
Forkortelse af brøk
ForumindlægHej. Jeg er ikke lige den skarpeste til matematik, så jeg håber nogen herinde kan give mig et simpel svar på min matematik opgave. Jeg skal forkorte en brøk, som lyder sådan: 12x+8y _______ 12x-8y Håber nogen kan hjælpe mig :) Ps. Forklaring ønskes. -
Begrænsninger ved Bourdieus teori om kapital?
ForumindlægHej folkens Jeg skal skrive en opgave om Bourdieus teorier, og så tænkte jeg på, om der også er nogle begrænsninger ved den. Jeg har lidt svært ved selv at komme i tanke om nogen, så hvis I har nogle, så må I meget gerne skrive! -
Hejsa! Hjælp!
ForumindlægHejsa alle sammen.. - Jeg har brug for lidt hjælp. Skal man tage sin problemformulering med i sin PowerPoint? Jeg mener om det trækker ned hvis nu man ikke gør? Nogle der har nogle rigtige gode råd til når man fremlægger - ville være fantastisk (: -
HJÆLP - DET HASTER!!!!
ForumindlægHej, hvad symboliserer metoperne på Parthenon templet? -
Spansk Eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der har været oppe i spansk eksamen?- jeg skal op næste uge, og er lidt nervøs for om mit ordforråd er stort nok, og hvad der i grunden forventes af en? Håber der nogen der kan fortælle mig lidt om det. -
Betydninger af konstanterne
ForumindlægHej alle! Har en opgave formulering der lyder på: Udviklingen i vægten for en person på slnakekur mellem hans vægt og antallet af uger siden starten af slankekuren beskrives som y=87-0,45*x y= persons vægt som er målt i kg og x er tidspunktet målt i uger efter starten af slankekuren Jeg skal... -
Spørgsmål
ForumindlægHi, vi har fået offentliggjort eksamensspørgsmål i kemi i dag. og i det første punkt står der: Redoxreaktioner, inddrag elevøvelsen "redoxtitreringer" i din gennemgang. Mit spørgsmål til jer lyder: Hvordan kommer det til at foregå? Det er jo ikke et spørgsmål.? Hvad kan jeg risikere at... -
Help ! Hvad kunne man evt. gøre?
ForumindlægHvis man trækker en tekst i politik og ideologier, hvad kunne man så evt. komme ind på udover ideologierne, partierne og deres politik med henblik på ^ .. Der står vist noget om globalisering osv.. men hvad kan man inddrage her? -
et lille regnestykke:D
ForumindlægJeg kan simeplthen ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre. I 1968 var antal terrordræbte 29 og i 2005 var antallet 4.836. Hvordan finder jeg procentstigningen pr. år? eller bare på de 37 år? Hjælp!! -
eksamensspørgsmål
ForumindlægEn del af mit eksamensspørgsmål lyder: Gør rede for egenskaberne ved den eksponentielle vækstmodel. Er det det sammen som at gøre rede for en eksponentiel funktion? -
Les relation humaines
ForumindlægHej derude. Jeg har lige trukket emne til min fransk eksamen i morgen. Jeg har trukket les relation humaine. Er der nogen der har nogle idéer til hvad man evt. kunne sige/komme ind på? -
kvantemekaniske energitilsatande
ForumindlægHej Et lille spørgsmål som jeg sidder og bøvler med. Vi betegner nomerede stationære tilstande i et brintatom ved |nlm> hvor n er hovedkvantetallet og så videre. Et brintatom er beskrevet ved den normerede bølgefunktion |w> = (1/sqrt(2))*(|210>+|211>) Jeg skal gøre rede for at w ... -
Fordampningsvarme
ForumindlægHej, Hvilke fejkilder kan der opstå når man udfører. et forsøg omhandlende om Vands fordampningsvarme ? Tak på forhånd. -
Sukker
ForumindlægHvad kaldes processen når to monosakkarider bliver til et disakkarid? -
hjælp til basic fysik/kemi viden!!
Forumindlæghey der er snart ved at være eksamner i 9.klasse, eller først til maj, men tænkte det va en god ide at starte allerede nu. Jeg har altid været dårlig til fysik og kemi og kunne virkelig godt tænke mig lidt hjælp på lidt grundviden i fysik og kemi somi Hvordan holdes atomets kerne sammen? Hva...
