Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 16441 til 16460 af 34078
  • hvad er en foton?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det?
  • analysemetoder i Dansk??

    Forumindlæg
    Heey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P
  • Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ?
  • Varmeenergi

    Forumindlæg
    Hjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi????
  • Dopplereffekten ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;)
  • Analysemodel til Sonnets

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et?
  • HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS.
  • Reaktion

    Forumindlæg
    Hejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdfOpgave 3b:Omdannelsen fra A til B? Er det en addition af brint eller hvordan?
  • A-niveau

    Forumindlæg
    Har lige brug for hjælp i opgave 3 i denne opgave.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdfBeregn et gradtal for en af vinklerne, som alfa danner med xy-planen.
  • Bevis af tværvektor

    Forumindlæg
    Hej jeg læse til min mat-eksamen, og kan ikke finde bevis for tværvektor Håber der er en der kan hjælpe mig Jonas
  • Sinus og cosinus

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag.
  • Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?

    Forumindlæg
    Tittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak.
  • Hjælp til SX: 2005

    Forumindlæg
    Er der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund
  • Eksamenssæt 2005 (3 årig A)

    Forumindlæg
    Hej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak.
  • Risø-kilderne !

    Forumindlæg
    Overskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :)
  • Hjælp mig..

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår??
  • hjælp - elektrolyse!!!

    Forumindlæg
    heeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener?
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie
  • Freuds dødsdrift - Thanatos

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine
  • Lineære funktioner egenskaber

    Forumindlæg
    Hej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er...