Resultater: 16461 til 16480 af 436512
-
Beregning af pris
ForumindlægHej, Jeg skal beregne prisen på mine virksomheds varer ud. Jeg ved ikke hvor meget produktionen og varerne til at lave produktet koster. Men problemet er, at jeg ikke ved, hvordan jeg regner det ud, eller hvilken formel/model/budget jeg skal bruge, for at kunne regne ca. prisen ud på ca. 4 fo... -
ligning
ForumindlægHvordan løser man denne ligning:f(x)=g(x) -
samfundsfaaag hjæææælp
Forumindlæg"Diskutere hvilke konsekvenser en øget markedstyring af sundhedsektoren har for danskernes sundhed" Hjælp :( Kan hellere ikke finde noget på nettet. -
Graf i wordmat
ForumindlægHeyo skønne "portal mennesker", Så jeg sidder her med en aflevering på matematik C - om linære funktioner, og skal lave en graf. Problemet er jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det, for hver gang jeg prøver virker det ikke - håber på en let forståelig forklaring på hvordan man g... -
Differentialligninger
ForumindlægLigningen: dp/dt=0,0023*p*(100-p) har løsningen p(t)=100/(1+20*e^(-0,23t)) Den har også flere løsninger. Nogle af disse går gennem punkterne: A = (10,10) B = (20,60) C = (30,92) Ligningen m: y=3x+4 er tangent til to af ligningens løsningskurver. I hvilke to punkter på linjen tangerer lin... -
kemi
Forumindlæghvad betyder dette:antal elektroner=antal skaller med elektroner=antal elektroner i yderste skal= -
billedkunst i tresserne
ForumindlægJeg har en danskopgave om "billedkunst i tresserne".Er der nogen der kender nogle gode bøger om "billedkunst i tresserne" og har nogle gode links om "billedkunst i tresserne"? -
Hvilke emner har været aktuel i skr. eng
ForumindlægHej - skal snart til årsprøve i engelsk og ville lige høre hvilke emner der har været de sidste par år.. -
matematik- hjælp
ForumindlægNogen, der kan jeg hjælpe mig med noget matematik? spørgsmålet : "den ene rod i x^2 + 6x + a = 0 er -2. bestem a og den anden rod" hvad jeg skal gøre? :( -
albina
Forumindlæghej jeg hedder albina og er 14 år gammel jeg har det svært med at analysere en tekst. jeg håber i vil hjælpe mig med at give mig gode råd til at lave en analyse af en tekst m.v.h. albina ps: håber i vil hjælpe, please -
Fremlæggelse - a og b´s betydning for de tre væksttyper
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal lave en fremlæggelse i matematik, hvor jeg har fået følgende spørgsmål: argumenter for a og b's betydning for de tre væksttyper (a vha differentialkvotienterne) - Jeg kan godt forstår at jeg skal argumenterert for de tre væksttyper, men kan bare ikke forst... -
Nitrogen
ForumindlægEr der nogen som kan forklare nitrogens kredløb? Tak på forhånd :) -
Indledning og konklussion
ForumindlægHej.Er der nogen der kan give mig nogle ideer til en konklussion og indledning i al almindelighed. Altså er der nogle generelle ting jeg bør huske når jeg laver indledning og konklussion? -
ALT HJÆLP KAN BRUGES
ForumindlægHej. Jeg har en fremlæggelse i morgen hvor jeg har fået følgende spørgsmål jeg skal svare på: Beviser: argumenter for a og b's betydning for de tre væksttyper (a vha differentialkvotienterne) Jeg forstår det simpelthen ikke og håber virkelig der er nogle der kan hjælpe. -
Aftemning af reaktionsskema
ForumindlægHej med Jer.Jeg vil gerne have hjælp til at afstemme reaktionsskemaet afbrænding af saccharose:C12H22O11 + O2 bliver til CO2 + H2OPå forhånd takWesqe -
Ideologier & perspektivering? Vigtigt!
ForumindlægHej! Jeg skal til en mundtlig eksamen imorgen, hvor jeg skal fortæller om noget, der kan perspektiveres til ideologier, men må ikk' handle om selve det jeg skrev min rapport om! Har tænkt på Afideologisering, men er ikk' sikker på om jeg kan finde nok relevant stof til, at kunne snakke i ... -
Stereoisomeri
ForumindlægHej. Er der én som kan hjælpe mig med noget stereoisomeri? jeg skal vise at der er to forskellige typer af stereoisomeri i falcarinol, men jeg er ikke lige så god til det. Jeg kan finde et assymetrisk carbonatom hvormed jeg kan vise at der er optisk isomeri, men hvilke type af stereoisomeri ka... -
japan
ForumindlægHej igen..Er der herind der kender nogen gode links til Japan hvor jeg kan se deres økonomi, vækst o.s.v.Jeg har søgt på google...tak -
hjælp søges til en kort spansk stil..
Forumindlægjeg håber der er nogen, der vil kigge på min spansk stil for fejl..de ord, der er skrevet ind i parentes kunne jeg ikke finde..Supermarkedet!!1. Vejret var godt og solen skinnede. Antonios mor gav ham en liste af tingene han skulle købe og penge.2. Antonio gik til supermarkedet med en liste i hån... -
hej søde mennesker, er i ikke vendlig at hjælpe mig.
ForumindlægHej alle sammen..:D jeg er ved at lave en afleveringsopgave i Samfundsøkonomi, som jeg ikke rigtigt forstår. Det er tale om opgave 2, der er 4 spørgsmål, men jeg skal bara have hjælp med første 2. filen ligger klar.:D
