Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16461 til 16480 af 31547
-
Enzymer
Forumindlæg1. Gør rede for hvorledes enzymer dannes i den levende organisme. 2. Gør rede for hvad der kan indvirke på enzymers struktur og virkemåde. 3. Forklar kort hvordan man ved gensplejsning kan få bakterier til at danne teknologisk og medicinsk vigtige enzymer og diskuter hvilke muligheder det åbne... -
Jeg kan ikke se fejlen reducering
Forumindlæghvad er det jeg gør forkert -
URKUND!
ForumindlægHej! Jeg vil gerne sende en opgave en til urkund så jeg kan se om jeg har kopiret meget af fra nettet, men jeg er i tvivl om hvordan jeg sender den ind? Hvordan gør jeg???? -
Digital video kamera
ForumindlægHej. Jeg står og skal til at købe et nyt digitalt videokamera, men jeg har desværres ikke så meget forstand på det. Jeg kan vælge mellem en JVC GR-D747, JVC GRD822E og et panasonic SD videokamera, SDRSW20ER. Hvilket ville i vælge og hvorfor. Prisen er ligegyldig. -
Newtons anden og tredje lov
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig Newtons 2. og 3. lov på pædagogisk vis? -
Hvorfor? Hjælp nu :?
ForumindlægDigtet ouverture er det episk eller lyrisk ? Er der nogle ægte metaforer i digtet og personifikation ? Please hjælp :) -
Hvor langt skal man gå?
ForumindlægNår man er på date med en pige, hvor langt skal man så gå? -
dansk på gymnasiet
ForumindlægHej jeg ville bare spørge, om nogen er jer vidste om man havde diktat eller læseprøve på gymnasiet, har nemlig fået vide at, det skal man ikke, så ville bare spørge om det kunne passe, skal nemlig til at starte på gymnasiet efter sommerferien, og hva med matematik, er det stadig færdighed og pro... -
De store tal lov
ForumindlægHvad menes der med de store tals lov? Er det bare at se på grænseværdierne og se at oo+oo = oo oo+1=oo osv. ? -
MSN navne
ForumindlægKan i komme med nogle sjove msn navne ? Det må gerne være en lang sætning. Mit nuværende har jeg brugt rimelig lang tid, det er omkvædet fra en af Tupacs sange :P -
KU - 14 Aug.
ForumindlægHej Jeg har modtaget brev fra KU i dag, hvori der står at der er åbent hus d. 14 august og det er en god chance for at møde de andre studerende osv.. Skal nogen af jer andre, som skal starte på KU efter ferien, også deltage? Til jer andre, synes i det er nødvendigt? -
Stationære strømning og ikke-stationære strømning
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklare hvad stationære og ikke-stationære strømning er? -
Gay Lussacs 1. lov
ForumindlægJeg har en graf med tryk,p, op ad y-aksen og temperaturen ad x-aksen. grafen skærer x-aksen i det absolutte nulpunkt, altså hvor trykket, p = 0. Har jeg forstået det rigtigt, at ved det absolutte nulpunkt er trykket ALTID = 0 grader, når trykket er proportional med temperaturen?? -
Kollegier
ForumindlægHej med jer ;) Jeg er en pige på 19 år, der desperat søger en bolig inden studiestart om få uger. Jeg er meget interesseret i nogle kollegier, der kræver en motiveret ansøgning. Men jeg er kørt fast og savner derfor noget inspiration til, hvad jeg skal skrive i disse ansøgninger?! Jeg håber d... -
Kommunisme
ForumindlægSad lige og tænkte på om Kina var et kommunistisk land, ( På Wikipedia står der Socialistisk Folkeparti) hvilket betyder det såvel må være et kommunisrisk styre. Men når man slår Vietnam op, kommer der også Socialstisk Folkeparti op. Har de begge et kommunistisk styre??? Svar på min mail Pilz4@... -
AVG 8.0
ForumindlægHej Når jeg skal opdatere min AVG 8.0, vil den ikke opdatere fordi den siger at jeg mangler en .bin fil ? Hvordan kan dette løses? /BigEyes -
Titler som: "Hjælp" og "Haster" er bandlyste.
ForumindlægNogen som har et resume af "Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische" ? jeg har nemlig ikk lyst til at læse den -
Puffersystemer
ForumindlægHej. Opgaven lyder; Lav en puffer med pH=5. Brug formlen pH=pKs+log(nB/nS) Det er foreslået at man bruger syren CH3CH2COOH med pKs=4,87 samt dens korresponderende base CH3CH2COO- Volumen er givet til 1 liter. -
hverdagsrealisme
Forumindlæghvad er hverdagsrealisme? -
Studenterkørsel - lastbil
ForumindlægHej (: Nogen der kender en sted vi kan bestille studenter kørsel . Gerne lastbil , da vi skal langt omkring (; OG JA HAR SØGT PÅ GOOGLE (!!) , men der er en grund til jeg spørger alle de venlige mennesker herinde , nemlig at jeg ikke kan finde ret mange der køre i Nordjylland (mere præcist Aalbor...
