Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 16481 til 16500 af 142867
-
Rettelse af min stil
ForumindlægGoddag Er der en venlig sjæl derude, som vil gerne rette min dansk stil på 4½ side? Det ville være et kæmpe hjælp for mig. Tak på forhånd -
5 Fag på A-niveau?
ForumindlægHvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :( -
Valg af Valgfag.
ForumindlægHejsa, nu er det snart tid til at vælge valg til 2g og 3g. Nu er jeg så selv kommet i tvivl om et spørgsmål, jeg vil nemlig gerne have Samfundsfag Høj niveau og Biologi Høj Niveau begge fag er desværre 2 årige fag :-(. Nogle der ved om der er mulighed for at få begge fag ? Mener studievejlederen... -
Bestå Studentereksamen
ForumindlægHejsa, er det rigtig at man skal have 6,0 både i årskarakter og eksamenskarakterne? Hvad med idræt, musik og billedkunst de tæller jo en halv, så hvis man har fået 7 i allesammen er det så 3,5 ved årskarakter og 3,5 ved eksamenskarakter? Håber nogle kan hjælpe mig, for jeg er bange for ikke at be... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej alle,Håber der er en, der kan hjælpe mig videre med denne opgave:f(t) = b * e^-ktk er omsætningens hastighedskonstantf(t) er mængden af uomsat halm i kgt er tiden målt i årI Jyndevad sker omsætningen det første år efter nedpløjningen, således at der er 30 % uomsat halm tilbage efter dette år.... -
Muhammedkrisen - DIO
ForumindlægJeg skal skrive om muhammedkrisen i min DIO, med overemnet globalisering. Jeg mangler at finde en vinkel på det (problemformulering), er der nogle som har en god ide så jeg får en rød tråd? Jeg skal gå efter de tre taksonomiske niveauer, redegøre, analysere, vurdere/diskutere. Jeg har tænkt på så... -
Statistik
ForumindlægHej Jeg har en opgave i statistik, som jeg ikke kan finde ud af at løse. Har virkelig brug for hjælp Tak Opg. En butikskæde har 20 filialer. De 20 filialers salg af støvsuger i en bestemt uge er vist herunder. 0, 3, 4, 1, 3 4, 2, 1, 4, 3 2, 1, 2, 4, 3 3, 2, 1, 2, 2 a) Tegn et diagram, der viser f... -
Tænk På Et Tal
ForumindlægHej er der nogen der har lavet en opgave om bogen Tænk på et tal af anders bodelsen???Mvh Orla Frandsen -
Herman Bang - Ludvigsbakke
ForumindlægEr der nogen, der kender til romanen "Ludvigsbakke" af Herman Bang. Eller måske har skrevet en opgave om emnet?På forhånd - tak for hjælpen! -
HJÆLP
ForumindlægJeg kan godt hente opgaverne, men når jeg så åbner dem, står der en masse mærkelige tegn... altså ikke stilen jeg ville hente! hvad gør jeg? -
Naturfag skriftlig 2.g
ForumindlægHej, ville hører hvordan det var gået for jer i naturfag i dag? jeg synes den var okay.. men går også kun efter en 7'er.hvad fik i opgaverne til ? -
Point til download?
ForumindlægHvordan får man point så man kan dovwload, når der står man skal ha 350 point for at download en matematik opgave -
Eksamensopgaver i matematik b-niveau
ForumindlægNogen der har lavet nogen af opgaverne 1010,1015,1020,3002,3005,3013, jeg skal snart aflevere og jeg er i dyb dyb krise :O :O -
hjælp
ForumindlægHej. Sidder med nogle opgaver jeg har svært ved, og forstår ikke noget. Nogle jeg kan skrive til, som kan give en hånd? Tak. -
HJÆLP - Bog.
ForumindlægHej. Er der nogen der har en opgave jeg kan få, så det kan hjælpe mig med at lave den. Bogen Intet Af Janne Teller?:/ -
hjælp til opg 3a
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge på opgave 3a og fortælle mig hvordan jeg kommer videre, og bliver færdig med denne møg aflevering http://peecee.dk/?id=72319 -
Rygning / Tobak
ForumindlægHej jeg skriver i biologi og historie... Jeg skal til at i gang med opgaven, og er lidt i tvivl om hvorvidt man starter (indledningen) Hvad ville I gøre!? -
HJÆLP!!! enten gratis eller mod betaling
ForumindlægHej, en der har haft om dansk økonomi i samfundsfag c, og kan hjælpe mig med min opgave. må de meget gerne sende en besked til mig.. -
SØGER AKUT HJÆLP!!!!!!!!!!!!111
Forumindlæghej, jeg skal aflever en ekams opgave til på tirsdag og jeg er ikke gået igang, nogen der kan hjælp skriv pls. tak på forhånd ;-)
