Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16481 til 16500 af 156873
-
Matematik A - Pointfordeling?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg sidder i den fornemme situation, at jeg skal op til matematik skriftlig eksamen inden længe. Dog har jeg dog gået og tænkt over... Hvordan ser pointfordelingen egentlig ud til de respektive karakterer? Altså hvor mange point skal man minimum have for f.eks. 02,4 og 7? Derudo... -
er der nogle som kan give en overordnet forklaringen af hvordan denne og lign. opgaver løses?
Forumindlægfil er vedlagt -
Link til tidligere eksamenssæt??
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? -
Astronomi
ForumindlægJeg har problemer med følgende opgave: Solen har en ækvatordiameter på 1.392.530 km. Jorden har en ækvatordiameter på 12.756 km Hvis Solen er en appelsin i en model - hvad kunne Jorden være? Opgaven skal forklares ud fra udregninger. -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er 1864. Mine tre ting jeg skal skrive om er redegør kort for krigens baggrund og undersøg krigens forløb. Analyser og fortolk filmen "1864" og diskuter hvorfor erindringen om krigen stadig... -
Er der en der vil kigge vil lille opgave igennem for små grammatiske fejl (100 ord)
ForumindlægEr der en der vil kigge vil lille opgave igennem for små grammatiske fejl (100 ord) - tak på forhånd -
Eksempler af Socialrådgiver semester opgave modul 1 og modul 2
ForumindlægNogen som har eksempler af eksamens opgave Familie, børn og unge???? Socialrådgiver uddannelse -
At blive god til mat?
ForumindlægJeg skriver på baggrund af nogle aflagte prver gennem mit første år på Gym (STX) med Mat. A. Problemet er, at jeg ikke har fået over 4 og har endda fået 00 den ene gang! :-( Jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg kan blive bedre! Har i et par gode råd, tips, hvad som helt? Har tænkt på at læse... -
FS10 december 2009 dansk
ForumindlægHej:) Der skulle ikke være nogle som var i besiddelse af 'FS10 december 2009 dansk'? På forhånd tak for hjælpen:) -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
srp i biologi a psykologi c
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal snart til at have valgt emne til srp, og jeg har valgt fagene biologi a og psykologi c. Jeg vil gerne have et emne som skiller sig ud fra hvad folk plejer skrive i de to fag (såsom sygedomme osv), men jeg synes det rigtig svært, at finde et emne der både er interessant, ... -
Fysik - behandling af kilder?
ForumindlægHej. Jeg fik netop udleveret min opgaveformulering til SSO i går. Opgaven lyder: "Lysets hastighed og relativitetsteori". Nu sidder jeg så pludseligt med det problem, at jeg egentligt ikke er klar over, hvordan jeg bahandler kildematerialet. Jeg har, også i går, fået udleveret et brev ... -
Tysk
ForumindlægEr tysk skriftligt obliatorisk? 9-10 klasse -
Nogen der gider se, hvad der går galt i opgave om opløselighed, virkelig hastende...
ForumindlægDet dannede bundfald af BaSO4 opløses ikke ved behandling med 4 M HCL. Hvad er opløseligheden af BaSO4 i rent vand? BaSO4 i rent vand = 1,1*10^-10 BaSO4 (s) -> Ba 2+ (aq) + SO42+ (aq) [Ba2+] * [SO42+] = 1,1*10-10 [Ba2+] * [SO42+] = s s*(2s)2 = ksp s*s = ksp = 1,1*10^-10 = s^2 ... -
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
HJÆLP - differentialligning
ForumindlægHej! Jeg har et kæmpe problem med denne opgave i matematik - håber nogle kan hjælpe, er helt på bar bund: Nogle af løsningerne til differentialligningen y'-2y=4x^2-4x har et eller flere ekstremumspunkter på deres graf. a)Bestem en lignig for den kurve disse ekstremumspunkter tilhører. -
er bortvisningen okay...???
ForumindlægHejsa.Er i dag blevet bortvist fra mit gymnaium, da min tysk lærer fandt ud af, at jeg havde fået en her inde til at rette min opgave.Synes ikke selv, at det er helt fair, da jeg selv har lavet opgaven, men bare fået en til at se den igennem. Det samme kan ens forældre jo gøre, og det betragtes i... -
hvad er et sekundærlitteratur?
ForumindlægHej, er der en der kan fortælle mig hvad sekundærlitteratur er i forbindelse med SSO. Er totally lost ang. dette... -
Opgave 7. Hvor mange procent har ikke adgang til sikkert drikkevand? Hvor mange mennesker bliver det? Det samme spørgsmål mht. dem der ikke har et grundlæggende
ForumindlægOpgave 7. Hvor mange procent har ikke adgang til sikkert drikkevand? Hvor mange mennesker bliver det? Det samme spørgsma°l mht. dem der ikke har et grundlæggende -
1.g årsprøve
ForumindlægHey jeg skal til årsprøve i skriftlig Dansk og har nogle spørgsmål:1) Må man medbringe noter etc.?2) Hvor kan jeg finde gamle årsprøver eller eksempler på opgaver?Mange tak
