Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16521 til 16540 af 156873
-
Antal eksamener til sommer?
ForumindlægHejsa!Jeg er matematisk elev med mat og bio på højniveau. Jeg var til to eksamener sidste år. I alt skal jeg op i 10 eksamener. Betyder det så at jeg skal op i 5 mundtlige i år? -
HJÆLP
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik C HF skriftlig?? -
eksamenangst for alle mundtligt eksamen?
ForumindlægHej alle, Jeg kan ikke gå til mundtlige eksamer pga. af sindssyg angst om er kommet gennem de sidste års tid. Nogen der ved eller har kendskab til om man et eller andet sted kan tage ens hf eksammer skriftligt i alle fag. Jeg kan godt gå op til en eksammen hvis det er skriftligt, det kan jeg li... -
Gymnasium?
Forumindlæghej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak -
Mat eksamen hhx
ForumindlægNogle der har været op til skriftlig mat på hhx og evt. fortælle lidt hvad den handler om? Jeg er ikke stærk i mat, men skal heldigvis også afslutte i år. -
Fysik A STX - point?
ForumindlægHej SP! Jeg vil spørge om, der er nogen der ved, hvor mange point man ca. skal have for at få et 10-tal i skriftlig fysik-eksamen? Har kigget lidt på uvm, men kunne ikke rigtig finde en pointtabel. På forhånd tak :-) -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
Spørgsmål omkring Plagiatkontrol
ForumindlægHej SP Jeg har lige et spørgsmål om plagiatkrontrollen når man afleverer en opgave. Jeg ved godt at "plagiatkrontrollen" gå ind og sammenligner en opgave med andre besvarelser, men mit spørgsmål er så: Hvad med besvarelser som der er mange af samme slags af f.eks en novelle eller et ... -
Størsteværdien
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave Beregn størsteværdien for f Det oplyses, at f(40)=40, fm(40)=1 og fm(60)=-1/2 Jeg kan simplethen ikke overskude denne opgave, så hvis i kunne hjælpe mig med at finde størsteværdien så ville det være helt fantastisk. På forhånd tak -
Hvad betyder luftmasser, ind for geografi
Forumindlæg, hej jeg ved at løse en opgave men så er der en ting jeg ikke ved hvad betyder. luftmasse eller luftmasser. hvis der er nogen der kan hjælpe vil jeg blive rigitg glad hilsen mamey -
matematik
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om nedenstående opgave:Hvilke af tallene 2,3,5,10,20 gør uligheden sand ?20 - x > 2x + 5Er det 10 og 20? -
Hey everybody ! ^_^
ForumindlægJeg sidder foran min pc, og ikke aner hvordan jeg skal komme videre.. Opgaven lyder: Write a letter to the editor in which you debate the Jasper case. (Investigate which sentences the 3 perpetrators got)and include this information in the debate. Your assignment should be in 300-500 Words. Hå... -
hjææælp til kemi rapport (opgave om JOZO 1000 G BORDSALT M/JOD)
ForumindlægHej Jeg skal bruge hjælp ang min kemirapport hvor vi har fået supplerende spørgsmål vedsiden som vi skal besvarer, forstår slet ikke opgaven. det vil være en stor hjælp hvis jeg kunne få hjælp til den. jeg vedhæfter kopiarket, på forhånd tak. -
Skal du have hjælp til erhver.-økonomi, samfundsfag, intl.-økonomi, excel, struktur og metode på opgaver?
ForumindlægHejsa Skal du have hjælp til erhver.-økonomi, samfundsfag, intl.-økonomi, excel, struktur og metode på opgaver? Har svar på alt, finanskrisen, casses, osv. Så ring på 222 713 00 / [email protected] gider ikke at skrive nemlig. Hilsen mig -
Forside
ForumindlægTil skriftlige eksamener hvis man ikke har en forside med kan man godt dumpe? -
rigtig/forkert ulighed
Forumindlæghvir jeg har en opgave hvor der står: løs uligheden x^2-4x-5>0 og jeg så har fundet frem til resultatet: x:]-uendelig;-1[ og x:]5;uendeligt[ er det så heeelt forkert? :) -
Latex - sidehoved
ForumindlægHejsaJeg er gået igang med at lege lidt med Latex, er så stødt på et problem.Kan man lave et sidehoved i Latex?? Altså noget lignende word, hvor jeg kan skrive Navn FAG dato AFleveringens navn-------------------------------------------Kan dette lade sig gøre???Hv... -
For langhåret? (teori bag spin, protoner mm.)
ForumindlægJeg skal snart i gang med Studieretningsprojektet (der plejede at minde om SSO'en). Jeg har overvejet at skrive om NMR-spektroskopi (nuclear magnetic resonance), som bruges i den organiske kemi til at identificere stoffer. Teorien bag er noget med protoners spin og hvordan de vekselvirker me... -
Bare et lille forhør...
ForumindlægHejDen skriftlige årsprøve i dansk i 2.g, kan det tænkes at være genbrug fra studentereksamen 2003?Altså om emnehæfterne er genbrug fra tidligere år?I såfald er der så nogle der ved hvor man kan finde disse "afleveringssæt" henne - altså kun emnerne?Idet jeg gerne vil øve mig på nogle a... -
Cosinus- og Sinusrelationerne
ForumindlægJeg skal i niende klasse skrive en større skriftlig opgave à la den i 3.g :~) Denne skal skrives i løbet af første halvår i niende klasse, og skal altså afleveres lige inden juleferien, hvorfor forventningerne til denne opgave er stor, idet der forventes at den er er overordentlig gennemarbejdet ...
