Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16521 til 16540 af 19456
-
HJÆLP - LØNUDVIKLING
ForumindlægLønudvikling: Årlig lønstigning i procent 2007 2008 2009 2010 Danmark: 4,7 4,3 3,4 2,2 Tyskland: 1,1 2,0 0,0 0,7 Sverige: 5,1 1,7 1,7 2,1 Frankrig: 2,5 2,7 1,8 1,6 a) Hvad kan forklare de store fo... -
Forfatningsret
ForumindlægEr der nogen der er god til forfatningsret? -
De taksonomiske niveauer
Forumindlæghej :) Jeg forstår ikke helt de taksonomiske niveauer, på det redegørende niveau stiller man så spørgsmål som redegør kort for fodboldens historie f.eks. ?? eller hvis det er dansk faget vil det så være en redegørelse for hvad teksten handler om og allerede der præsenter man også teksten.. ? også... -
Renate Delfs, Comme il faut
ForumindlægNogen der har læst Renate Delfs- Comme il faut. Jeg har brugt mange dage på det, men forstår det ikke. Skal besvare disse spørgsmål: 1. Wer begeht welches Verbrechen? 2. Wer ist das Opfer? 3. Kennen sich Opfer und Täter? 4. Wird der Schuldige bestraft? 5. Wie wird der Schuldige best... -
10 små sætninger
ForumindlægNogle som kunne på 5 min på at rette 10 sætninger? 1. Jeg har besøgt en veninde - Ich habe besucht eine Freundin 2. Min moster har holdt sit bryllup - Meine Tante hat seine Hochzeit gehalten. 3. Vi har fremkaldt vores billeder fra ferien - Wir haben unser Bild zu Ferien entwickelt. 4. Vi har lav... -
rettelse
ForumindlægHeey, er der en der sød og kigge på kin oversættelse...;) Viele junge Menschen lieben fast food. Warum? Sie sagen: ”Fast food schmekt gut und kost nicht so viele” Das interessen für fast food hat sich schnell entwicken. Früher kennte man nicht diesem Begriff. Vielicht kaufte man einen Würstch... -
nazismen som civilreligion?
Forumindlæghej alle! jeg er gået fuldstændig kold... HJÆLP. hvordan kunne man sige at nazismen var en civilreligion? kan i hjælpe mig med nogen eks. har kun selv at i stedet for den kristne jul så skulle de hylde deres nation og pyntet træet med nazistiske symboler og synge nazistiske salmer.. ... -
Community - ental/flertal?
ForumindlægEr ordet "community" et ental- eller flertalsord? -
kend din censor!!!
ForumindlægHe people, så er studentereksamen begyndt..:(... men det bliver dejligt at blive færdig.. Ville lige fortælle jer at i kan se hvordan jeres censor ser ud og få adressen på dem;) - hvis i gerne vil det!! fx har en censor i dansk som hedder 073-BS.. og dettenummer finder du på følgende link: http:/... -
Engelsk ordbog
ForumindlægHejsa. Er der nogen der ved, om der et sted på nettet ligger en dansk-engelsk- og engelsk-dansk ordbog, som man kan benytte gratis? Det er altså lidt nemmere, end at sidde og slå hver enkelt ord op, i den tykke røde! - Ida :) -
Tøj til eksamen
ForumindlægHey Hvad er jeres erfaringer med tøj til eksamen? Noget tøj der giver højere karakter end andet? (spørgsmålet er mest henvendt til piger) Hvad med kropssprog... og "måden" at sidde ved det grønne bord. Hvad virker for jer? -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Gut gemacht 2
ForumindlægHej! Er der nogen herinde der har lavet Gut gemacht 2 s 14??? I må meget gerne hjælpe med side 14! På forhånd tak -
a priori
Forumindlæghej jeg har prøvet mig frem og ikke rigtig forstået det er skrivet på: http://da.wikipedia.org/wiki/A_priori nogle der kan forklare det anderledes? mit bud er "på forhånd" -
"leg" min cencor.
ForumindlægHey folkens, I skal nu "spille" min cencor. Det eneste I skal gøre er (hvis I har tid) spørge mig ALLE de spørgsmål I har mht. ferie. Det må godt være "personligt" (som hva laver du normalt i ferien el. noget lign.) bare ALT. -
Har glemt det?
Forumindlæghvem kan fortælle mig noget om stedeord og hendeførende stedord har fuldstændig glemt det? -
Rudolf Steiner
ForumindlægJeg går på en Rudolf Steiner skole og mine klassekammerater fortæller at de ofte har mødt en steiner fjendsk holdning fra udefrakommende, dette har jeg dog ikke selv oplevet. Hvad er jeres holdning til steiner skolen? -
dets rolle idag
ForumindlægHvad er latins rolle i dag? Og forskellen på et sprog som fx dansk og latin? Bare lige nogle spg. jeg undrede mig over... -
Black and White
Forumindlæghej jeg skal skrive om hvorfor de sorte ikke må være sammen med de hvide men ved ikke hvordan jeg kan undersøge så jeg tænkte om jeg kunne få hjælp til........... plissssss hjælp ved ikke hvordan jeg skal lave hjælp myyyyyyyyyyyyyyyyyy -
Hjælp til oversætning.
ForumindlægMein Name der besten Freunde ist Halima. Sie ist 15 Jahre, wie ich alt. Wir sind beste Freunde seit kindergarden gewesen. Sie ist ungefähr 1.65 hoch. Sie hat schwarzes Haar, mit broun Streifen. Er det rigtigt, hehe =-. :D :P.
