Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16561 til 16580 af 35145
  • Metoder?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe?
  • optagelsesprøve STX/ØRESTAD.

    Forumindlæg
    hejsa- jeg fik af vide af jeg skulle tage optagelsesprøven .. Er optagelsesprøven svær eller let ? og er alle optagelsesprøver det samme på alle gymnasier ? er virkelig ved af blive dum over af tænke om jeg klare denne prøve eller ej..
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Jeg sidder med følgende ligninger som jeg gerne kunne bruge lidt hjælp til. A: 79 + 2x - 62 = x + 60 B: 3x + (3x - 40) = 2x - (70 - 6x)
  • Rosa Parks.

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har en "konkret forklaring" på bussituationen med Rosa Parks. På engelsk selvfølgelig ;) Tusinde tak på forhånd.
  • Speedskiing (acceleration)

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave om speedskiing og er kørt lidt fast, så håber der er nogen der kan hjælpe. a) Bestem skiløberens acceleration ved løbets start. Det eneste jeg har er en graf, ingen forskrift eller tabel. Hvordan regner jeg den ud? b) Jeg skal udregne de forskellige kræfter, tyngdekraften,...
  • Eksamensprojekt..

    Forumindlæg
    Hej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis...
  • SRO ... hvad skal man efter den er skrevet

    Forumindlæg
    Hvad skal man efter man har skrevet den færdig.. troede man skulle op til en prøve med den.. men åbenbart ik.. hva så?
  • Rettelse - en sætning

    Forumindlæg
    Hej "Das Petras Freundinnen müssen arbeiten hat zu Folge.." Er denne sætning korrekt? Eller skal de infinitte verber til sidst i sætningen?
  • Opskrift til et essay på A niveau!!

    Forumindlæg
    Heej Er der nogen, som har en slags opskrift/vejledning til et Essay til A-niveau? Synes jeg kun kan finde til B-niveau :( Det ville være til en stor hjælp, hvis nogen gad at hjælpe mig :) tak
  • Differentialregning uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    I en prøve uden hjælpemidler hvordan bestemmer man så fx f'(4) ved hjælp af en figur? Altså hvordan løser man grafisk differentialregning? På forhånd tak
  • Skæringspunkt

    Forumindlæg
    Jeg har lige nogle spg. 1. Når man har fået angivet to funktioner for den lineære funktion, og man skal bestemme skæringspunktet for disse, så bruger man som bekendt enten "Substitutionsmetoden ELLER De lige store koefficenters metode" - men kan man også bruge denne metode, for andre f...
  • rettehjælp

    Forumindlæg
    hej jeg skal rette sætningerne, som er godkendt af stavekontrolen.. he was a where that the task was difficult - he was aware that the task was difficult the soliders aren't treaded as mature people - the soliders aren't treathed as mature people another thing wich would make the ...
  • Hardy Weinberg

    Forumindlæg
    Er der evt en der kan forklare mig, på tydeligt dansk, hvad det går ud på? Er kørt helt fast!
  • Hvad skal du så være sidste skoledag :D

    Forumindlæg
    ? ...
  • Computer med?

    Forumindlæg
    Hej! Skal op til dansk mundtlig på tirsdag, har alle mine noter på computeren, men må jeg egentlig medbringe den under forberedelsen?
  • pH

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lidt i tvivlt om hvad denne formel helt præcist regner ud pH= -log * (h3O+/1mol/L).
  • Strømførende ledning i et magnetfelt

    Forumindlæg
    Forsøg: Strømførende ledning i et magnetfelt http://www.jhave.dk/test/fysik/ElMagn/billeder/Image2.gif hvorfor går ledningen ud af magnetfeltet? og hvorfor ind? hvis i kan svarer på det inden for en time, bliver jeg utrolig glad!
  • Tryk

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig Henrys lov og dykkersyge? Henrys lov: "Den mængde gas, der opløses i væsken er proportional med gassens tryk". Hva menes der med gas, der opløses?
  • Mediespørgsmål i dansk

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er blevet i lidt i tvivl om, hvordan man griber mediespørgsmålet an og søger derfor lidt hjælp til, hvad man skal gøre, hvis man trækker sådan et spørgsmål - især fra dem, som netop har været oppe i mediespørgsmålet. Som man kan læse herinde på forumet, så mener nogen, at man skal ind ...
  • Energi- hvad er det?

    Forumindlæg
    Hvad er energi?

Søgninger relateret til afsætning eksamen