Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16561 til 16580 af 18958
-
Analysetegn i WORD?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om man kan sætte analysetegn i WORD? Jeg har tysk på A-niveau, og jeg skriver altid på computer. Hvilket er træls, da vores lærer kræver, at vi sætter analysetegn. Jeg plejer at lave oversættelserne/opgaverne på computeren, og derefter printe dem ud og så sætte an... -
Oversættelse af 2 sætninger
ForumindlægHej, jeg sidder fast med to sætninger jeg skal ha' oversat fra dansk til tysk: 1. Måske er han blevet et bedre menneske - Vielleicht ist er ein besserer Mensch geworden 2. Vi er dem, vi er – og vi kan ikke ændre os - Wir sind wer wir sind – und wir können uns nicht v... -
Vil du rette min SSO?
ForumindlægHejsa, Jeg søger en venlig sjæl der for et symbolk beløb vil rette min SSO i morgen eller senest mandag, da den skal afleveres tirsdag formiddag. Jeg skriver om Tysklands udvikling gennem 1918-1933 med fokus på den økonomiske, politiske og sociale del. Endvidere har jeg en tekst der skal anal... -
Hjælp..
ForumindlægHej jeg har følgende problemformulering Medudgangspunkt i en kort redegørelse for situationen i Tyskland op til murens fald i 1989 ønskes en undersøgelse af integrationen mellem de to tidligere Tyskland. Giv en analyse og fortolkning af selvvalgt materiale og af litterære passager af Ingo... -
To små sætninger
ForumindlægHej!Ville bare lige høre om der var en der ville være sød at rette disse små sætninger -tysk er ikke lige min stærke side! :(Jeg sagde jo, at du ikke skulle have spist den ekstra is:Ich sagte doch, dass du nicht solltest das extra Eis gegessen.Gud, er det ikke din bror? Jeg synes bestemt at det e... -
Meine Eltern 2004 kurzfilm
ForumindlægHej studieportalen! Jeg står og skal til tysk mundtlig eksamen imorgen, og har i dag trukket mit materiale og har nu 24 timer til at forberede en præsentation. Jeg har trukket filmen "Meine Eltern" af Maggie Peren fra 2004. Da alle hjælpemidler er tilladte, ville jeg høre, om der er ... -
Grammatik
ForumindlægJeg har en sætning som lyder Klaus hat beschlossen, dass er nach Soul gefahren will, um seine Eltern zu finden. jeg ved der er noget galt med Gefahren wil men ved ikke hvordan jeg skal takle den? Et andet spørgsmål hvordan jeg oversætter følgende sætning til tysk: ? Han har tilmeldt sig... -
Tysk"skema" (At være)
ForumindlægJeg har et lille problem med mit tysk. Til imorgen skal jeg kunne et bestemt grammatisk kendt "konflik" uden ad.Denne gang er det om ord(et) at "være".Jeg kan nogen af dem, og kunne godt bruge lidt venlig hjælp til de sidste, og evt. rettelser. :); Nutid - DatidIch;... -
Hjælp til SWOT over Ritter Sport
ForumindlægIndtil videre har jeg: Stärken: Hohe Qualität Qualifizierte und engagierte Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter Wachstum von 14 % und einem Umsatz von 293 Mio. € in 2004 Schwächen: Das Konzept Chancen: Gefahren: Verteuerung der Rohstoffe Lebensstil - Så hvis li i ka komme med en svag side og to chanc... -
Hjælp til SWOT over Ritter Sport
ForumindlægIndtil videre har jeg: Stärken: Hohe Qualität Qualifizierte und engagierte Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter Wachstum von 14 % und einem Umsatz von 293 Mio. € in 2004 Schwächen: Das Konzept Chancen: Gefahren: Verteuerung der Rohstoffe Lebensstil - Så hvis li i ka komme med en svag side og to chanc... -
Hjælp! Er jeg fortabt her ? haster!
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil gerne starte på DTU efter ferien og har 2 uddannelser i kikkerten, men mangler Kemi C for at komme ind på det ene studie og mangler Tysk C for at komme ind på det andet studie. Er der nogle steder hvor jeg kan nå at tilmelde et lyn sommerkursus til bare Én af disse to f... -
Danskopgave..!
ForumindlægHey, det er første gang jeg er på sitet her, og tænkte på om nogen af jer kunne hjælpe mig...?Jeg er ved at skrive en opgave i dansk om "Klokken" fra HC Andersen... Er der nogle af jer der har arbejdet med den før..? I så fald kunne jeg godt bruge lidt hjælp med analyse og fortolkning..... -
kan det trække ned...???
ForumindlægHejsa.. Var til tysk skriftlig i dag, mener kommet til at skrive forkert opgave nr på. Har godt nok skrevet den rigtige titel, menhar skrevet det forkerte bogstav.Sådan her:3c. Alexanders Verhältnis zu seinen Eltern.Titlen er rigtig nok, men der skulle ahve stået 3 a i stedet for.Tror I at det ka... -
hvordan oversætter man....?
Forumindlæghvordan oversætter man følgende sætninger til dansk.har glemt min ordbog i skolen, så er der evt. nogen der kan hjælpe mig med at oversætte?tysk:1. Und wie er auftaucht´ vom Schlunde.2. Da war er müde und alt.3. Sein Schifflein das lag im Grunde.4. So still war's rings in die Runde.5. Und übe... -
Haster med Hjælp
ForumindlægHeej alle sammen.. jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad dette betyder, Teksten handler om en mor og far der har byttet sin bestemme rolle med børnene Anna og Moritz: jeg har ikke fået skaffet mig en ordbog på Dansk-Tysk og Tysk-Dansk og jeg kigger hele tiden i nettet men kan ikke finde noget der ... -
installation af ordbog
ForumindlægHej...Jeg har sat en tysk cd-ordbog ind i computeren. Der popper et eller andet op om at jeg skal angive hvilket "katalog" jeg vil installere den i. Når jeg så bare trykker på "fortsæt" siger den "subscript out of range" ved ikke helt hvordan jeg skal forstå det. Hvo... -
Hjælp - erlkönig
ForumindlægHej studieportalen! Er der nogle af jer der har læst og analyseret det tyske digt "der Erlkönig?" Jeg skal nemlig skrive en aflevering om selve stemningen i digtet. Så jeg tænkte på om der var nogle af jer der kunne give mig nogle ideer til hvad jeg kan skrive om. Jeg skal kom... -
Tyskstil rettelse
ForumindlægDa jeg har brugt rimelig lang tid på at lave min tysk stil på 900 ord, er jeg bange for hvor mange fejl der er. Det ville være en kæmpe hjælp hvis nogen gad rette den :-) Stilen kan sendes til din email, da jeg har hørt at nogle lærer på min skole, bruger tid på at fange elever. Stilen skal ... -
Oversættelse hjælp
ForumindlægHvordan oversætter jeg denne her Her ligger et hus Jeg finder et hus Jeg fandt et hus Jeg ser et hus Jeg så et hus Han ser en mand Han ser en dame Vi ser et barn Vi så et barn Jeg betalte en is En dame giver faderen blomsterne Jeg giver en kat mælken Håber mange gange i ... -
Dornröschen - skrevet af Jens Sparschuh
ForumindlægHejsa alle..Jeg sidder med den her tekst til i morgen, men jeg har mega svært ved at forstå den.. Jeg synes, at den er ret svær : ( Den hedder Dornröschen og den er skrevet af Jens Sparschuh.. Jeg ved ikke om der er nogen der har læst den og måske kan give et resume af den? Teksten er også at fin...
