Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16621 til 16640 af 35145
-
Redegørelse for eksponentialfunktionerne
ForumindlægHej, jeg leder efter en ligefrem redegørelse for eksponentialfunktionerne, da jeg ikke synes at kunne finde nogen på google. -
forhøjelse af gennemsnit
ForumindlægHvis man i 2.g står med et gennemsnit af afsluttede fag på 8,1, er det helt umuligt at forhøje sit gennemsnit til cirka 9,8 til 3.g? Det er jo næsten to karakter højere... Er der nogen der har prøvet at forhøje sit gennemsnit så meget i løbet af et år og tog det meget indsats? -
Kemi & Fysik
ForumindlægHejsa. Hvor længe er forberedelsestiden til mundtlig kemi og fysik b- niveau? -
K(n,r) formel
Forumindlægkan simpelthen ikke finde ud af denne opgave nogen som kan hjælpe? tak på forhånd! Min opgave lyder således k(n,r) kan beregnes via formel. Udregn k (5,2) og forklar hvad k(5,2) betyder. -
Gymnasie karakter
ForumindlægHej Hej jeg går på en hhx uden fysik, kemi eller biologi er det så muligt at komme på læge uddanselsen. Hvilke karakter er det der gælder. Er det første år der gælder eller det sidste år karakter? Hvor får jeg mine afluttende karakter gennemsnit fra. Er det alle tre år sammen lagt? Hvad er, ... -
Forberedelse til 9 klasse - evt. gymnasiet.
ForumindlægHej alle <3 Jeg skal starte i 9. klasse efter sommerferien, og er simpelthen så nervøs! Jeg ved godt, at 9.klasse ingen betydning har senere i studieforløbet, men jeg vil dog alligevel hjertes gerne afslutte 9. med et fremragende snit, så jeg ikke bliver forskrækket i gymansiet, af det høje ... -
Lærerfaglig analyse
ForumindlægHej - jeg sidder og er i gang med min dansk opgave, fra lærerseminariet. Jeg skal lave en lærerfaglig analyse af teksten "killinger", men jeg ved ikke helt præcist hvad en LÆRERFAGLIG ANALYSE er! Er der nogle der kan hjælpe mig :-)? -
kemieksamen
ForumindlægHej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5. -
religon
ForumindlægNogen der har analysemodel til religon c niveau????????? -
Trekant
Forumindlæghjælp. -
Produktionsfunktion og optimering
ForumindlægHej jeg har en produktionsfunktion der ser således ud: 2K^(0,5)*L jeg skal finde de optimale værdier af K, L og Q, ved at holde omkostninger til 13800kr, hvordan gøres dette? w=300, r=200 jeg ved selv, at man skal finde mrts og sætte lig w/r, og bruge C=wL+rK, men ved bare ikk... -
Dansk mundtlig prøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk snart.... Og jeg går i niende klasse..... Mit spørgsmål er: Efter man har talt om sin tekst/billede de første 10, hvordan foregår samtalen mellem lære-censor og elev.... Er det eleven, der starter eller hvad? :O Håber, I kan hjælp... -
Kemi A Maj 2009
ForumindlægDet er angående eksamenssættet 15. Maj Opgave 1c) og 2a) 1c) det er lidt svært for mig at forklare hvordan jeg har gjort uden at bruge billeder, men hvis nogen har facitter kan i så sammenligne med mine? Jeg har fået Ravsyre : 10% , Amfolyt : 67,5% , Ravsyre - baseform : 22,5% i 2a)... -
Kvartilbredden og boksplot
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til opgave a og b. Jeg har svaret på variationsbredde, men kan ikke finde noget på nettet omkring kvartilbredden. En der kan hjælpe mig? -
Mundtlig matematik forberedelse?
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :) -
Årsprøve STX
ForumindlægHej. Jeg går på 1.g, og skal til at afslutte dette år med årsprøver (ingen eksamener). - og undre mig over, om man kan dumpe og skal gå 1.g om, hvis karakterene man får fra årsprøvene, er så dårlige at snittet ligger under 2? -
Er der nogen der ved?
ForumindlægHej Er der nogen der kan svare mig på, om man må have sin formelsamling med til terminsprøve. Altså både til Færdighedsregning og problem? På forhånd tak for hjælpen(: -
Skal man gå efter gennemsnit eller fag?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg overvejer at læse medicin om 2 år, når jeg er blevet student. Jeg kommer til at have alle de fag, jeg skal bruge, bortset fra fysik på B niveau. - dette kan jeg vælge at trække op i 3.g. Men nu er sagen den, at jeg har fået 12 i fysik på c niveau, og er de... -
mislykkes årsprøve
ForumindlægHej har bare brug for nogle gode råd går i 3g. har været til sygeårsprøve i skriftlig dansk, men det gik rigtig galt Har aldrig nogensinde haft eksamensangst el. noget får altid 7-10 i karakter pludselig blev jeg helt blank, og kunne ikke formulere to sætninger, - har aldrig oplevet ... -
Det var dengang!
ForumindlægJeg har været på bogudsalg, antikvariske bøger. Fandt en opslagsbog med rentetilskrivning, 3% - 3½% - 4% - - - 6% p.a. En hel bog på ca 1 cm bare for at kunne slå de tal op, som I i dag får fra jeres lommeregnet eller CAS værktøj. Min egen logaritmetabel er fra 1965 (26.udgave/Gads forlag)...
