Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 16661 til 16680 af 34369
-
Gode notater
ForumindlægHej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna -
At bestå et fag
ForumindlægHejsa. Har man bestået et fag, hvis man får 00 i årskarakter og 4 til eksamen, altså bare over 2 i gennemsnit for faget? -
Søger tekst med tema som pubertet og familie (til perspektivering til Naja Marie Aidts ''Latter'')
ForumindlægHej. Jeg søger ideer til tekster med emnerne pubertet og familie, da jeg skal perspektivere Latter til min eksamen der stå for døren :) -
Autokorrektur
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ligger inde med den ultimative autokorrektur på engelsk, og da jeg har engelsk eksamen på tirsdag vil jeg gerne have en som er helt perfekt!! :D På forhånd tak :D -
Analyse af novellen tyvetøs
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med denne? jeg kan ikke rigtigt finde rund i denne novelle, og jeg skal op i den til eksamen, så det kunne være dejligt hvis der var nogle der kunne fortælle mig lidt om den og give mig nogle ideer om hvordan den kunne analyseres? -
Lungekræft
ForumindlægJeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau. -
''censor''
ForumindlægNogen der kender Torben Folke Larsen fra Høje Taastrup Gymnasium - han er min censor til AT eksamen ? -
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
HF Eng. B, Happy Birthday
ForumindlægHej J valgte opgave B, Hf eksamen B-niveau. Nogle der gider læse den og vurdere karakteren? Tak ;) -
Sygeplejerske - Intern prøve - Plejeplan
ForumindlægHej sygeplejersker Jeg skal til eksamen snart i modul 1 og mangler inspiration til en plejeplan. Er der nogen som har en case/ plejeplan i sygeplejerske som de gerne vil dele? På forhånd tak. -
Hjælp med AT
ForumindlægHej Jeg skal snart til og op til eksamen i AT, og jeg er kommet i tvilv om hvad Metode er ? Håber der er en der kan forklare mig hvad det er... På forhånd tak for hjælpen mvh. Nikolaj -
Socialhistorisk tilgang
ForumindlægHej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det? -
et bevis
Forumindlæghej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen. -
Religion C
ForumindlægHej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ? -
eksamenshæfte 2005
ForumindlægEr der en som har haft eksamen i 2005, og kan fortælle mig hvilke emner der er i den? Til dansk stil.Skriv skriv skriv. -
Proletar (suspekt) Analyse
ForumindlægHey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :) -
At-synosis 2009
ForumindlægHej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld . -
Redegørelse for renteformlen
ForumindlægJeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer?
