Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16681 til 16700 af 321608
  • underlig bibel... forstår ikke et kvæk... hjæææælp!!!!

    Forumindlæg
    hejsa:-)jeg har et lille problem med forståelsen af en sætning i bibelen:"for enhver, som har, til ham skal der gives, og han skal have overflod, men den, der ikke har, fra ham skal selv det tages, som han har"......det er i forbindelse med "lignelsen om de betroede talenter" ...
  • penge

    Forumindlæg
    hvorfor deler vi ikke pengene op lige mellem rige og fattige?
  • Kristne og sabbatten

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil gerne vide om kristne skal overholde sabbatten. Holdninger på baggrund af Bibelen har størst interesse :)
  • Livsstil vs. livsform

    Forumindlæg
    Jeg er blevet stillet følgende opgave; 1. Beskriv med egne ord, hvad der er forskellen på livsstil og livsform. Jeg har googlet og tænkt over det, men jeg er ikke kommet frem til en løsning. Any help? :-)
  • Kristendommen

    Forumindlæg
    Jeg er lidt tvivl om synd i kristendommen, så her nogle spørgsmål; 1. Hvem er syndige? 2. Hvordan bliver man ikke syndige? 3. Er man syndige til døden? 4. hvorfor er man syndige?
  • Lavere karakter pga fravær ??

    Forumindlæg
    Jeg vil spørge om det er i overenstemmelse med reglerne at en lærer siger at jeg klokkeklart fagligt er til et 10 tal men får et 7 tal pga 2 "lovlige" sygeperioder på henholdsvis en uge. Hilsen Mette
  • Optakt til borgerretsbevægelsen i USA

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Hvordan kan det være at man i starten af 1800-tallet i nordstaterne i USA begyndte at få den holdning, at slaveri var forkert? Tak!
  • matematik

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan hjælpe mig hvad intervaller er?
  • Præsidenten

    Forumindlæg
    G. Bush hvorfor er der ingen mennesker, som kan stoppe ham..? Bush vil have at alle de vestlige lande kommer i krig mod de østlige lande, ligesom i gamle dage.. Hvorfor begår et mennesker så mange fejl.. og lad det gå ud over mange tusinder uskyldige mennesker i VERDEN!
  • STX eller HHX?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er kommet ind på HHX og skal starte efter sommerferien. Jeg er bare kommer så meget i tvivl om jeg overhovedet har valgt rigtigt. Jeg er lidt en nørd, jeg elsker filosofi og historie. I min fritid interessere jeg mig udelukkende for politik og samfundstemaer. Jeg spiller en masse musik,...
  • Potensudvikling: relativ vækst

    Forumindlæg
    Jeg har et (dumt) spørgsmål til opg. c: Jeg forstår ikke helt, hvorfor man skulle sætte ? Jeg har fundet fremskrivningsfaktoren for x ved at løse ligningen: (jeg kiggede på facit, hvor de satte ) x skal ganges med 1.352, for at y bliver dobbelt så stor. Hvis et tal x vokser sig dobbelt s...
  • Samfunds fag

    Forumindlæg
    Kan i være søde og læse det her igennem og se om jeg måske skulle omformalere nogle af mine svar. På forhånd tak Hvad er den primære/sekundære gruppe: En primærgruppe er dem som man sætter først i forhold til andre. Det er som regel familie og nære venner, men det kan også kun være ens venn...
  • Komma

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med komma i en stil?
  • HJÆLP - Det haster!! please

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • AT PEST

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt at skrive om Pest i AT og er virkelig virkelig lost med henshyn til problemformulering? er der nogle søde mennesker der gider at hjælpe . fagene er biologi og hisorie.
  • Deja Vu

    Forumindlæg
    Hej... Nu hvor det hænder på alle mennesker en gang imellem, så kunne jeg godt tænke mig at vide, Hvad er Deja Vu? Desuden har jeg hørt forskellige teorier, men er der en som er realistisk og videnskabeligt påvist, eller noget?
  • Varmeenergi

    Forumindlæg
    hvordan kan man forklare hvad varmeenergi, varmekapacitet og specifik varmekapacitet er?
  • Fortætning og fortynding

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan forklare mig, hvad fortynding og fortætning er, og hvorden de skabes?
  • Forskellen mellem Habitus af Pierre Bourdieu og skemateorien af Jean Piaget

    Forumindlæg
    Hej derude Vi er en gruppe som er i gang med at skrive 1. års prøve på UCN. Habitus og skemateorien læner sig meget op af hinanden og vi har lidt svært ved at forklare forskellen på disse to begreber. Er der en venlig sjæl, som har en god formulering af forskellen?
  • Udvikling

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med denne opgave:Udviklingen i det danske skovareal kan beskrives ved følgende matematiske model:y= 417000 * 1,007^x ,hvor y er skovarealet (målt i hektar) og x er antal år efter 1990.a) Hvad fortæller tallene 417000 og 1,007 om udviklingen i det danske skovareal?Håber I kan hj...