Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 16701 til 16720 af 117955
-
bestået eller ej
Forumindlæghej jeg har fået 00 i matematik B i skriftlig samt mundtlig i årskarakter, men fik dog 4 i eksamenskarakter i skriftlig. Ville Faget Matematik nu være bestået, eller skal det læses op som supplerende? det skal lige siges at jeg kun var op i skriftlig eksamen i matematik. håber i kan hj... -
forhol mellem vægt
Forumindlægjeg sidder her med en biologi opgave med en figur der siger at vægtforholdet mellem rod og top er 0,36. hvad vil det sige? håber i kan hjælpe mig for kan ikke få det til at hænge sammen med den øvrige del af opgaven som i øvrigt skal afleveres i morgen :( Mvh patricia. -
Uddannelser med Lav gennemsnit
ForumindlægHej. Jeg regner ikke med at min gennemsnit bliver så høj... Så er der nogen som kender nogle uddannelser, hvor der ikke kræves en høj gennemsnit.. Der er f.eks Medicinalkemi hvor der ikke kræves en gennemsnit.. jeg har naturvidenskabelig retning (Matematik A, Kemi B, Fysik A) -
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
Industriel produktion
ForumindlægHej. Jeg sidder med en synopsis i naturvidenskab som jeg skal bruge til eksamen. Derfor jeg jeg brug for noget hjælp. Jeg skal mangler nogle underpunkter. Jeg har 2 hovedspørgsmål ind til videre som lyder sådan Første hovedspørgsmål: Hvordan påvirker den industrielle produktion af dyr til føde... -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a... -
Variablel
Forumindlægheej folkens, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse en opgave som jeg har svært ved ? Opgaven lyder: Om en variablel a oplyses , at den er omvendt proportional den 4. rod af en variablel b. -
membranproteiner
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ... -
Lineær vækstmodel
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal snart op til eksamen i mat B og skal muligvis redegøre for den lineære vækstmodel. Hvad skal man sige til det spørgsmål, ud over at a er hældning og b er skæring med y? besvarelsen skal jo også gerne rumme et bevis af en art. På forhånd tak. -
STX - Hvilken linje?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal snart til at have udfyldt noget på optagelse.dk, men ved ikke hvilken retning der vil være bedst for mig? Er afklaret med at jeg vil på gymnasiet, så det er helt sikkert. STX :) Jeg er rigtig god til Matematik og udemærket til biologi, geografi og fysik/kemi. Engelsk får ... -
Årskarakterer og eksamenskarakterer i gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål ang års- og eksamenskaraktere i gymnasiet (jeg går på HHX). Bliver årskarakterene for de fag man ikke kommer op til eksamen, overført til eksamensbeviset? Og hvis jeg nu i årskarakter får 4 i matematik, men 10 til matematik eksamen, hvad vil er så stå på mit eks... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Gymnasie hjælp
ForumindlægHej folks, jeg undrede mig lige over nogen spørgsmål angående gymnasiet. Jeg ville spørge, om man skal til 3 eksaminer gennem sin tid i gymnasiet eller er det 2 terminsprøver og 1 eksamen? Mange tak :) -
kemiske analysemetoder!!
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i kemi B. vores lærer har opgivet emnet "kemiske analysemetoder" uden at vi nogensinde har snakket om det, og uden at der står noget om det i vores pensum! Så er der en der ved hvad jeg skal snakke om til eksamen, og hvor jeg evt. kan finde noget? På forhånd ... -
Karakterer!!! Lortestudent!
ForumindlægHej jeg hedder Morten, og jeg er 17 år. Jeg går i 2.g, og jeg tror jeg bliver en lortestudent! Mit gennemsnit er på 6,3 indtilvidere, og det ser ud til at falde yderligere.Jeg er matematiker, og jeg fik 5 i kemi til eksamen i 1.g, men afsluttede biologi med et 7 i årskarakterer. Lærerne råder mig... -
Er der nogle som har fået 03 eller 5??
ForumindlægNu er der så mange herinde som scorer høje karakterer, hvilket jo er dejligt og flot.. men er der nogle som fx har fået 03 eller 5 til en eksamen? og hvilken indflydelse har det på jer?? -
Hadefag/ynglingsfag
ForumindlægHvad er jeres hadefag/ynglingsfag? Mit ynglingsfag er nok matematik og dansk. Mit hadefag er helt klart fysik, biologi, geografi. Okay jeg har respekt, for at andre måske godt, kan lide de fag jeg hader. -
reducere en ligning med bogstaver
Forumindlæg(a+b)(a-b)+(a+b)(a+b)-2a(a+1) Kan slet ikke overskue den? hehe.nogle der vil hjælpe? -
Mangler jeg et fag? -hjælp!
ForumindlægHej Studi Håber I lige kan hjælpe, for er lidt i tvivl. Jeg har haft eller har følgende fag på STX: samf A, eng A, fransk A, historie A, dansk A, biologi B, drama C, religion C, idræt C, oldtidskundskab C, fysik C, matematik C, naturgeografi C, filosofi C. Som udgangspunkt havde jeg samf på b-ni...
