Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16701 til 16720 af 36005
-
Brug af elektronegativitet
ForumindlægKan elektronegativiteten kun bruges når der er tale om bindinger, eller kan den også bruges når det blot er to ioner hver for sig? -
Regler aktiv dødshjælp
ForumindlægGo'aften (: Er der nogle herinde, der kan fortælle mig hvilke regler, der gælder i Danmark i forhold til aktiv dødshjælp? -
generelt om kildeanalyse
ForumindlægHej det er længe siden jeg sidst analyserede historiske kilder, så kan ikke huske om man godt må skrive i punktform eller om det skal være en sammenhængende tekst? Hilsen Nicole -
Konvergens
ForumindlægHej. Jeg skal bevise en sætning. Der er et sted i sætningen hvor der står at vi vælger så n er større end max{N, Na, Nb} osv. Jeg skal bare høre om hvad det er, max{N, Na, Nb} betyder eller står for.. -
Linear Algebra
ForumindlægHej Alle, Jeg har brug for hjælp for at fortsætte med at løse denne opgave. Spørgesmålet er: 1 1 -1 A= -a 1 -1 -1 a 1 Bestem for enhver værdi af a rangen af A (hvordan afhænger den af værdien af a?) Jeg har gauset ned vha. maple, og jeg ... -
Hvad er social armod?
ForumindlægHej er der nogle, der kan fortælle hvad social armod er? Jeg ved, at armod er dyb fattigdom På forhånd tak. -
Taylorpol og kinetisk energi
ForumindlægHEJSA Jeg sidder fast med en opgave, hvor der bliver bedt om at vise at den kinetiske energi i einsteins ligning altid vil være større end taylorpol af anden grad på forhånd mange tak -
The Giver rettelse
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at rette den jer tekst. My name is Asher I don’t have a last name, no one has a last name. I’m living in a perfect community with no anger, I like my family, there is rules like use precise language take your morning medication and never lie. I have 2 fr... -
Omregn til helt tal og brøk
ForumindlægMan kan omregne det på denne måde, ex: 11/6 = 6/6 + 5/6 = 1 5/6. Men sidder lidt i knive, og er ikke den skarpeste kniv til dette. Hvad skal man så gøre ved følgende tal? Det samme? Min udregning viser ikke den samme som facit... a) 5/2 b) 7/4 c) 7/3 d) 10/4 e) 12/5 -
Kunne godt bruge noget hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lagt en besked før, men der var var ikke nogen der henvendte sig, men jeg skal lave en analyse af bogen "Down Among the Women" eller "Nede mellem kvinderne" af Fey Weldon. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har læst den eller lavet en analyse af den? -
Diskussion; sundhedsreform, haster plzz
ForumindlægHi Jeg er lidt lost i diskussion delen: " Der ønskes en diskussion af Obama's sundhedsreform og en vurdering om han er realistisk set kan gennemfører sin plan." Jeg er er gået i stå, kan slet ikke komme i gang. Nogen forslag, om hvordan man diskutere hans sundhedsreform, ???? -
Ph beregning
ForumindlægJeg fatter ikke hvordan man kan beregne et stofs ph værdi Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man beregner et stofs ph værdi på en matematisk måde -
virkemidler
ForumindlægHejsa. Skal skrive en analyse af John F. Kennedy´s tale "ich bin ein Berliner", med hovedvægt på argumentations-analse. Er der nogen der kan forklare, hvad henholdsvis stilistiske og retoriske virkemidler er i den sammenhæng? Det haster lidt - på forhånd tak :) -
sin og cos omskrivning
ForumindlægHej! Jeg har problemer med en sin og cos omskrivning. Jeg har selv løst en differentialligning til: x(t)=c1*e^(-phi*t)cos(omega*t)+c2*e^(-phi*t)sin(omega*t) Bogen har uden forklaring omskrevet løsningen til denne form: x(t)=A*e^(-phi*t)sin(omega(t-t0)) Nogen som kan forklare mig omskrivning... -
Hjælp - hvad betyder "drone-agtig"?
ForumindlægHey =) Et meget simpelt spørgsmål :P Hvad betyder udtrykket/begrebet "drone-agtig" i musik? - Tak :) -
Parablen som løsningskurve til en ligning
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og skriver min SRO, studieretningsopgave, bedre kendt som 3.g's opgaven.. Og jeg er gået lidt i stå.. I min opgaveformulering står der bl.a. følgende... "Du skal give en gennemgang af forskellige metoder til at beskrive en parabel på. Du skal herunder komme ind på pa... -
socialt område??
Forumindlæghej alle sammen jeg skal svare på et spørgsmål som lyder: hvilken forandringer finder der sted på det sociale område i perioden 1870 til 1933. men hvad er et socialt område?? (eller det sociale område) -
bilag i Indholdsfortegnelse ???
ForumindlægSkal bilag være nummeret i indholdsfortegnelsen??? Nogen der ved det..? -
Absorption og koncentration
ForumindlægHej. Jeg sidder med en prøve med et stof med en kendt absorbans og ukendt koncentration. Dertil har jeg en standardprøve med forskellige kendte koncentrationer og absorbanser. Mit spørgsmål er: Hvordan finder jeg koncentrationen af stoffet i prøven? Har hørt man skal bruge ligningen for tende... -
Indsættelsesopgave
ForumindlægHej, her er en simpel indsættelsesopgave jeg godt kunne tænke mig at se hvordan I regner manuelt: http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=87537
