Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16721 til 16740 af 35145
-
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
Overtage kollegieværelse
ForumindlægHvor lang tid overtog I jeres studiebolig inden I startede på uddannelse i august/september? -
Grundskema på uni?
ForumindlægViser grundskemaet hvilke dage man generelt har mødepligt på skolen, eller hvordan? Det eneste der står på skemaet er lokalenumre, men det er slet ikke detaljeret? Synes det er mærkeligt og fatter det ikke. Der kommer vel et andet skema som er mere tydeligt med tiden? -
hf student igår.
ForumindlægHej alle!Jeg vil med dette lille indslag takke alle der har hjulpet mig med notater råd til mat..Jeg blev student igår og hold op det var det hele værd da jeg stod med huen på..Havde da aldrig drømt om at det ville være så fedt,og så afslappet man er bagefter..Held og lykke til alle jer der ikke ... -
regnemaskine på HF B-niveau
Forumindlæghvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
Median
Forumindlægvi har trekanten a=10 b=15 c=21 bestem længden af medianen Mb har beregnet vinkel A til 26,05 -
Gider du hjælpe..? :)
ForumindlægHejsa er der nogen der gider at oversætte noget af det her dansk til fransk?? det behøves ikke at være det hele, måske bare et stykke...? håber der er nogen der gider ;) Nyt sprog: Hvis man f.eks. kommer fra Danmark og flytter til Frankrig, er det godt, at kunne tale fransk. Man kan altid prøve... -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
Determinant på CAS?
ForumindlægHej folkens Jeg forsøger at regne en opgave hvor jeg skal finde arealet af en trekant udspændt af to vektorer. Jeg har regnet det i hånden ved hjælp af determinanten - men ville lige tjekke efter på CAS, men den blir ved med at sige "Error: Dimension" når jeg taster det ind - hvorfor gø... -
MATEMATIK SKRIFTLIG A - POINTS?
ForumindlægHej :-) Er der nogen som ved hvor man kan tjekke hvad de forskellige points svarer til i karakter ? (skriftlig mat A 2009) -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
portfolio
ForumindlægHejsa...\nJeg er den her 1år elev på HTX der skal knækkes af den nye reform ;(\nOg så har de sørme ikke også opfundet noget smart der hedder portfolio-prøven.. JUBII:( men nogle der har knækket gåden om hvad den går ud på? Hvor mange af de ting man har gemt skal man bruge?\n -
delta S standard
ForumindlægHey sidder og kæmper med en kemi opgave, det er opgave 1 fra august 2003.c) Man skal beregne delta S standard. Jeg ved ikke hvordan man gør, da vi ikke har gennemgået det så godt endnu! Det er for reaktionenNH4HCO3 -> NH3(g) + H2O(g) + CO2(g)man for yderligere oplyst følgendeH standard = -849,... -
Tysk A
ForumindlægHej. Jeg står og skal til at vælge valgfag til 3.g (sidste frist for aflevering af valgfagsskemaer er d. 15. februar), og jeg overvejer at tage tysk på højt niveau. Er der nogen herinde som har det, og som evt. vil fortælle lidt om fordele/ulemper ved faget?På forhånd takVenlige Hilsner -
Differentiation af lnx
ForumindlægHej Jeg har et lille problem med at forstå et led i min udregning (det understregede): ?y/?h = (f(x+h)-f(x))/h = (ln(x+h)-ln(x))/h = ln((x+h)/x)/h = ln(1+h/x)/h = ln(1+h/x)/(x*h/x) På forhånd tak :) -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
SSO i Psykologi B: 12-tals piger og stress
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SSO om et par måneder og har valgt emnet: 12-tals piger og stress. Jeg vil høre om det er nogen der sidder inde med nogle gode idéer til hvilke psykologiske teorier/teoretikere jeg kan hive med ind i emnet? :-) På forhånd tak.
