Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 16721 til 16740 af 35510
  • Tjek din censor ud!

    Forumindlæg
    Hej med jer Skriv censorens navn, så kan andre der kender ham/hende skrive hvor streng eller ikke-streng han/hun er! Ja, jeg kan starte: EJ - Erik Kjeldsted Jensen - Sorø Akademis Skole Nogen der kender ham???!!
  • Gendrivelse

    Forumindlæg
    Hvad er en gendrivelse? Det bruges indenfor retorik og argumentation.
  • Disposition til Salte

    Forumindlæg
    Sidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie
  • Nofikationsområde

    Forumindlæg
    Hej jeg har Windows 8. Hvad menes det her med: og så længe den ikke er arbejdet med fra notifikationsområdet, vil onenote ikke synkronisere
  • Til Matematikerne

    Forumindlæg
    Hej jeg blev nysgerrig efter at vide, hvor høj karakter folk havde på matematik A, før de søgte ind på matematik-studiet? Det vil give mig et indblik i niveauet, sådan nogenlunde :))
  • Nogle som har haft fjernundervisning?

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer?
  • Novelle tyvetøs

    Forumindlæg
    Hvor kan jeg finde novellen "tyvetøs" af Martin Andersen Nexø henne? Jeg har ledt overalt på nettet, jeg har virkelig brug for den, er der nogen der kan hjælpe med at finde den?
  • AT - tale papir..

    Forumindlæg
    Jeg har øvet mig lidt på et talepapir.. men har svært ved at holde indefor for 10 min.. kommer tit 5 min over.. Har jeg lavet et forlangt.. det skal siges at det jeg har skrevet det bare indholdsmæssigt, hvad der skal være i, og nogle ting undlader jeg at sige, således at man kan spørge ind til...
  • Præsentation af outline?

    Forumindlæg
    Hejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M...
  • Fysik på B niveau? Hvad er forskellen?

    Forumindlæg
    Hey! Så jeg sidder lidt i en klemme.. Jeg skal nemlig vælge enten biologi eller fysik op på B niveau. Jeg kan 100% bedre li biologi, og jeg endte da også med et 10 tal i eksmaen så på en måde ville det jo være synd at ændre hvis nu jeg ikke kommer op og får en lige så god karakter.. Til ...
  • Terminsprøve og afgangseksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er lige startet i 9. Klasse. Jeg er en smule nervøs for terminsprøven i januar og afgangseksamenen. Da jeg ikke har nogen at spørge til råds (min storebror havde ikke haft nogen af delene pga corona og mine andre venner havde det i en formildet version), vil jeg bare spørge de kloge hove...
  • Beregne sit gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 3g, og vil gerne beregne mit gennemsnit. Nogle der ved, hvordan det gøres?
  • Magnetisme

    Forumindlæg
    Hejsa kloge mennesker :-D Jeg skal op i mundlig fysik om få dage, og jeg er igang med at lave små dispositioner til hvert opgivet emne. Et af de 18 emner hedder magnetisme, jeg ved en del om magnetisme, men jeg har brug for mindst 3 forsøg som skal vises. Jeg har selv to små forsøg, som jeg sette...
  • kvote 2

    Forumindlæg
    Hvordan søger man ind på kvote 2 på optagelse.dk? Jeg synes, at det ser ud til, at det hele foregår gennem kvote 1?
  • 2003 Exam: "The Juggler"

    Forumindlæg
    heja.. hvad synes I andre 3.g'er om denne novelle? jeg synes selv at den var superfin. tror I at det er iorden at lægger den herud nu? bliver det ikke regnet for snyd, hvis en af censorne pludselig falder over min stil herinde?.. skriv lige tilbage..
  • Tysk: Eksamensstil?

    Forumindlæg
    Hej hej!Jeg har lige været oppe i tysk! - rigtig god tekst! Hvad siger I?
  • Studierapport

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg står i en lidt kritisk situation.. Jeg ved ikke hvordan man skriver en studierapport?? Vores lærere har ikke fortalt os hvordan man skriver en studierapport, så er der nogen som kan fortælle mig hvordan?? Mange tak på forhånd
  • Mat B -> Mat A

    Forumindlæg
    Jeg går i 1g.Min studieretning indeholder bl.a. Mat B. Jeg har tænkt mig at vælge Mat A.Hvordan regnes karakteren for Mat ud? Jeg har læst, at karakteren fra Mat A vægter 2/3, mens karakteren fra Mat B vægter 1/3, kan det passe?
  • Hvad skal jeg gøre??

    Forumindlæg
    Jeg har fået 5 + 6 + 6 hvad skal jeg gøre ??? Jeg mener selv at jeg er usikker på mig selv efter lærerens mening... Skal også op i tysk om 2 dage.
  • Hf-eksaminer

    Forumindlæg
    Hvor mange skal man op i, både mundtligt og skriftligt? Tak på forhånd.