Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16721 til 16740 af 24761
-
psykolograpport - oversættelse?
ForumindlægHvordan ville i oversætte følgende sætning?:"Det er resultatet af en psykolograpport, der blev offentliggjort for nylig."It is the result of a psychologist’s report that was published recently.Er mest i tvivl om oversættelsen af ordet "psykolograpport". Nogen forslag? -
menneskerettigheder og demokrati
Forumindlæghar AT og har om menneskerettigheder og demokrati og er helt lost omkring min synopsis... så ville høre om der var noget der havde en opgave om det, eller noget lign... ??? håber i kan hjælpe.. -
Enigma indstillinger
Forumindlægjeg har set man bruger formlen: 26!/(25-2n+1)!n! * 1/2^n er der nogen der kan forklare mig denne formel? jeg er med på 26! hvor kommer 25 fra? -
ups..sorry
Forumindlægså lige at man skulle skrive en sigende overskrift..så gik jeg i panik og trykkede enter ;-)nå..men til mit spørgsmål:Li'som til de andre fag, er der så ikke nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om i en dansk 3.g opg...har nogle løse "krav":-jeg er af hankøn så kær... -
størrrer opgave
Forumindlægjeg er hf´er og overvejer at skrive min 2 års opgave i biologi.Tror i at sukkersyge ville været et godt emne?? -
En FOD????
ForumindlægHvad er en fod, sådan i centimeter??? Har íkke kunne finde noget på nettet!Please helpvenlig hilsen Thomas larsen -
Flygtninge - forandringer?
ForumindlægJeg overvejer at skrive noget om flygtninge, og det falder godt nok i spænd med ordet rejse. Men kan det dække ind under forandringer? Man kan jo sige, at flygtninge gerne flygter, fordi der er forandringer i det samfund/land, de lever i, og at deres tilværelse også forandrer sig, idet de flygter... -
1,700.000 =1 ton og 700 kg??? Er det rigtigt
Forumindlæg1,700.000 =1 ton og 700 kg??? Er det rigtigt På forhånd tak -
Hjælp, haster meget...
ForumindlægHej alle sammen der ude.. jeg håber i kan hjælpe, det er sådan jeg skal aflever min opgave på mandag. opgaven der ønskes en redegørelse af det kønsopdelte arbejdsmarked. inddrag relevante modeller. så min spørgsmål det er så, hvad er det præcis jeg skal finde modeller af?? skal jeg finde et mod... -
HJÆLP, ret min stil , jeg har brug for jeres hjælp
ForumindlægBREVET: ’’Saraaaaaaaaaaaaaaah’’ råbte Louise, hendes stemme lød nærmest som en pivende fugl. Hun råbte så meget, at hun havde svært ved at trække vejret. Det var som om der var en klump i halsen som aldrig ville forsv... -
Fejlstøvsugeren
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med dem her, jeg skal rette fejlene og forklare mine rettelser :/ Jeg ville virkelig blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig (: 1) In London are there many restaurants. 2) My uncles house is very old. 3) She will pick me up when I arrives. 4) Their face’s turned gre... -
IB elever hjælp mig!!!
ForumindlægHej.jeg går i 10. klasse og skal til at skrive OSO-opgave, jeg vil skrive om IB kurset, er der nogle nuværende eller tidligere elever som jeg må interwieve?????Hvis du skulle kunne hjælpe mig, så kan jeg kontaktes pr. mail [email protected]! -
Oversættelse fra tysk
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte disse to ord for mig??standheizungersatzteileMVHTZL -
Akuthjælp- tysk!
ForumindlægTeksten jeg gerne vil have rettet, og få fejlene forklaret, er uploadet i word dokumentet :) På forhånd mange tak og undskyld for de mange fejl ;) Som overskriften selv afslører, er det meget akut, så det ville glæde mig med hurtige svar :) -
Medicin
ForumindlægHej derude, jeg ville lige spørge om der var nogen der havde lidt erafring med medcin studiet/optagelse i udlandet. Jeg er nemlig kommet i den situation at jeg på nuværende tidspunkt ikke tror jeg rammer adgagnskvotienten, mit gennemsnit ligger lige under det jeg skal bruge (0,2-0,3), og hvis de... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
SIDSTE oversættelse
Forumindlæghej Alle. Ja dette er så min sidste oversættelse jeg meget gerne ønsker at få rettet / korrigeret. jeg ved den er lidt lang, men jeg vil blive meget gald hvis nogen ønsker at korrigere den. håber i alle har haft en GOD jul, men lykken varer som bekendt ikke evigt, og studiebrillerne skal desværre... -
HJÆLP!
ForumindlægHvis der er nogen, som har set filmen Philadelphia. kan i så skrive lidt om hvordan opfattes synet på homoseksuelle, som er leveret i filmen "Pliladelphia" Det vil være en stor hjælp hvis nogen kunne svare på det!! -
lidt hjælp til grammatik
ForumindlægHej er der nogle der kan fortælle mig om disse sætninger er oversat rigtig fra dansk til fransk? har fremhævet hvad det er jeg er i tvivl om ved sætningerne "Han ville skabe en strand med palmer og sand i centrum af paris" Il créerait(conditionelle eller datid?) une plage avec des palm... -
MIchalies-Menten konstanten
ForumindlægHej derude! Kan ikke lgie finde det på nettet, så jeg tænkte, hvorfor ikke spørge her? Er der nogen der ved, hvad definitionen af en høj KM-værdi er og af en lav KM-værdi, hvis værdien er blevet angivet i mg/mL? Min oplyste KM-værdi er 3,5mg/mL, men har ingen anelse, om det er højt eller lavt. ...
