Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16741 til 16760 af 22366
-
Nogen som kan hjælpe med kemi? B mængdebergning titering mm.
ForumindlægHej, Er der nogen som kan hjælpe med denne aflevering? Jeg tror at jeg gør nogen ting sværere for mig selv end det er og ønsker defor sparing så jeg ikke er helt galt afsted. Håber der er hjælp at hente. Mvh. -
Tryk ved ligevægt
ForumindlægHej Jeg har meget brug for hjælp til opgave 2b. -
Mængdeberegning kemi
ForumindlægHej Jeg har fået stillet denne opgave i kemi, og vi er flere som er HELT lost. Er der nogle der kan hjælpe? Jern kan fremstilles af Jern(lll)oxid ved kraftig opvarmning med kulstof i højovn. a) Opskriv et afstemt reaktionsskema for reaktionen (ud over jern bliver der også dannet CO2) b) Hvor... -
Opgave om Nickelback
ForumindlægHej Gutter. Skal skrive opgave om Nickelback nu her, og så ville jeg lige høre jer: Hvad ville I synes kunne være interresant at skrive om? (Skal skrive både i musik og engelsk, altså tværfagligt) Har selv tænk på: at tage 2 numre og gennemanalysere dem. (Today was your last day & Never... -
Biord eller tillægsord?
ForumindlægMaybe it's because your radio can't play that loud You may not think it's hard to study for an exam Just promise me you won't take it hard if you don't pass Er der markerede ord biord eller tillægsord, og hvad er din argumentation? -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
Kan ikke svare på det her spørgsmål, i min musikanalyse.. HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at analysere "Raise your Glass" Af Pink! og der er et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på eller selv svare på.. kan i hjælpe? Produktionen af nummeret: Beskriv produktionen af nummeret (live-lyd=musikken lyder som om nogen står og spiller eller soundscape... -
Betydning af "blue" i sange m.v.
ForumindlægHar flere gange lagt mærke til, at man i engelske sange synger om personer der på den ene eller anden måde er "blue" (blå). Har ikke selv kunne finde betydningen heraf, men det må have en eller anden overført betydning, måske endda det samme på dansk, omend jeg aldrig har hørt et udtry... -
STATA, Metode1, statskundskab Aarhus, søger privatlærer
ForumindlægJeg søger en person med gode kompetencer indenfor STATA, der på pædagogisk vis kan hjælpe mig med at komme godt på vej i STATA. Især lægger jeg vægt på at blive skarpere indenfor bi- og multivariate analyser, lambda, gamma, Pearson's r, alpha. Og i det hele taget være godt rustet til den ko... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægJeg har forsøgt at oversætte noget til latin - men er ikke sikker på det bliver korrekt, derfor ville jeg høre om du kunne hjælpe. Det der skal oversættes kommer nedenunder. På dansk: altid ved din side På engelsk: forever ... -
FSA Engelsk / disposition
ForumindlægHejsa. Jeg er blevet dårligt informeret vedr. den engelsk mundtlige eksamen. Jeg har dog fået at vide, jeg skal have lavet en disposition. Hvor jeg skriver en slags stikord og 10 siders litteratur. Hvor vil i råde mig til at finde de 10 siders litteratur? Og hvis i er rigtige venlige, har i elle... -
Fritagelse af opgave på Urkund
ForumindlægHej Hvis i gerne vil fritage jeres opgave(r) fra plagieringsprogrammet Urkund så skal i gøre følgende: Når i får en mail fra Urkund, om at jeres opgave er verificeret går i ind på mailen, og går helt nederst hvor der så står: Follow this link to exempt your document as stated above: Så... -
1.G NV feltarbejde - S.O.S.!
ForumindlægHej alle jer mennesker! Jeg skal snart op til NV-eksamen, faktisk trak jeg i dag mit emne - hvilket blev det sværeste emne af dem alle. Og lige præcis den jeg "glemte" at skrive en rapport på. Here we go: Er der nogen af jer der ligger inde med PH-målinger af jord fra løvskov, nålesko... -
forestil at du er hjemløs
ForumindlægEr der ikke nogle der kan hjælpe mig med denne opgave, den skal være på engelsk? Spørgsmålet kommer her... Imagine you are a homeless person. Write about why you left home or lost your home, and what has happened to you between then and now. forestil at du er hjemløs. skriv om hvorfor du forl... -
"Omstillingsparathed" - krav på nutidens arbejdsmarked
ForumindlægHello fellows:) Jeg er i gang med et spørgsmål til en historisk tekst, hvor der bliver spurgt om "Omstillingsparathed" - krav til nutidens arbejdsmarked. Jeg har prøvet at Google ordet "Omstillingsparathed", men jeg synes ikke rigtig at jeg kunne finde noget brugbart. Der var ... -
ASK FOR HELP:looking for APARTMENT in København from February 2014
ForumindlægKære venner, me and my friend are looking for an (student budget) apartment (for 2 people) in København from February 2014 If you know something or have a tip for us (maybe leaving your apartment soon?), we would be more than happy if you let us know. tusind tak! contact: EVA.JONAS.HJEM... -
Hvad er "Thesis"?
ForumindlægJeg er blevet spurgt om dette, af et firma jeg søger internship hos og undre mig nu over hvad "Thesis" er? Efter en hurtig googlesøgning er jeg kommet frem til at det er en form for opgave, men er der nogen der kan specifisere det mere og har det relevans for mig? (Fjerde semester på ... -
English homework help! English Literature Graduate from London can help you today!
ForumindlægHello, I am an English Literature Graduate from London who now lives in Denmark. I am offering my help to Danish people that need to have their English work corrected and edited or just need to be helped with their homework by asking questions. Please email me at [email protected] if you need m... -
Erhvervscase 2005
Forumindlægnogen der har hørt rygter om, hvilken virksomhed casen tager udgangspunkt i? -
Uddannelses valg - nogen med erfaring?
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen! Jeg er igang med mit først sabbatår efter gymnasiet - jeg har indtil nu være på idrætshøjskole (Oure på fyn) og er så småt begyndt at tænke over hvad næste skridt i min uddannesle skal være - jeg er forresten naturvidenskabelig student med Mat-A, Kemi-A og Fys-...
