Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16781 til 16800 af 31547
-
HJÆLP - analyse og fortolkning af Tove Ditlevsens digt barndommens gade
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;mso-pagination:none;tab-stops:28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align:none;text-autospace:none"><span... -
Ligning med brøk
ForumindlægHej, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne ligning: 2/5x + 2 = 7/9x + 13/15 Jeg ved, at det man går på den ene side af lighedstegnets skal man selvfølgelig også gøre på den anden side. -
Konvergens
ForumindlægHej. Er det muligt at afgøre om en funktion konvergerer alene ud fra dens graf? Øog i så fald, er det tilfældet med gåden vedhæftede graf? På forhånd tak! -
Lineær funktion fremlæggelse.
ForumindlægEr der andre punkter jeg bør komme ind på ved en præsentation af en lineær funktion end dem jeg har lavet? Har vedhæftet screenshot. Oplæg skal vare 5-10 min -
Øjet
ForumindlægHej, Hvordan skal diffraktion og refraktion forstås? -
Fysik på A-niveau - vigtigheden af eksperimentel/ praktisk kunnen?
ForumindlægHej, så det her spørgsmål lyder måske en smule sært, men jeg har lige et spørgsmål vedrørende vigtigheden af at være god til laboratoriearbejdet. Tingen er at jeg for ikke så længe siden afsluttede et fysik B-forløb, og jeg fandt det virkelig, virkelig interessant og klarede det også godt til eks... -
Multiplikatorvirkningen
ForumindlægHej. Jeg sidder med en IØ aflevering, og jeg er gået i stå ved et spørgsmål. Udenrigshandlen har ikke så stor betydning i USA som i fx den danske økonomi. Hvordan kan dette tænkes at påvirke multiplikatorvirkningen i den amerikanske økonomi? (dvs. bidrager den til at gøre den størrre eller min... -
Hjælp til mat-opg.
ForumindlægHej! Jeg sidder og laver en opgave, hvori der er et spørgsmål der driller mig lidt. Her er spørgsmålet/opgaven: En vognmand køre i gennemsnit 72,41 km. pr. dag i 12 dage. Spørgsmålet der driller mig er: Hvor mange dage kørte han over gennemsnittet? Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe! -
Mundtlig musik eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg forstår at eksamen er en 2 delt prøve, hvor den første del består af solespil og samspil. Men jeg har ikke rigtigt forstået hvad den anden del går ud på? Kunne være fedt hvis der var nogen der gad at hjælpe mig. På forhånd tak :) -
HJÆÆÆÆÆÆÆLLLPPP NUUUU!!! engelsk outline
Forumindlægjeg er lost jeg ved ikke hvordan eller hvad jeg kan sige ud fra min outline hjælp mig please!!!!! her er den så: Name: Louise Sandbergh Staufeldt Class: 10. Grade Main Topic: Terrorism My chosen topic: The United Flight 93 crash Outline: - Why did I choose this topic? My own opinions ab... -
Buesekunder, parsec og parallakse?
ForumindlægHej allesammen :) Nu har jeg læst alle mulige steder på nettet om de her tre begreber: Buesekunder, parsec og parallakse. det jeg har fundet ud af er : Buesekunder = vinkler som svarer til 1/3600 grad = og der går 60 buesekunder på et bueminut. Parsec= 3,26 lysår, dvs et 1 lysår er den afstand l... -
Hjælp til historie
ForumindlægJeg skal op i mundtlig historie imorgen, og bliver helt i tvivl, om man skal perspektivere til noget? I så fald, hvad kan jeg så perspektiverie 1. og 2. verdenskrig, industrialiseringen og jødeudryddelsen med?? -
Beregning af kammertonen
ForumindlægJeg har regnet tre fysik opgaver, og vil blot høre om nogle vil være min second opinion på dem Jeg vedhæfter opgaveformulering og mine svar -
Induktion
ForumindlægHej JEg sidder lige med et forsøg tii linduktion, og jeg kom til at tænke på....når man fører en magnet med sydpolen nedad i en spole, danner spolen så en sydpol øverst, sådan at den kan frastøde magneten, der er på vej ned? Og det samme når vi trække magneten op. Så er det jo nordpolen der komme... -
Gode fif. Dansk eksamen :-)
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk her på torsdag. Min klasse er oppe i B-prøven, som vil sige, at du har trukket på forhånd og har de 3 uger op til at forberede dig. A-prøven, hvor du trækker, når du kommer op og har 40 minutter forberedelse. Jeg har trukket ''Kærlighed og den svære kærli... -
fysik
Forumindlægkan nogen forklare mig Hvorfor kaldes radioaktiv stråling for ioniserende. Hvordan virker GM-røret Vis et et eksempel på en henfaldsrække. mange tak -
definition af maksimum og minimum
ForumindlægHvordan definerer man maksimum og minimum, når vi snakker om monotoniforhold? -
forvirret ved bevis, integralregning...
Forumindlægbeviset for regneregler ved integraler hvorfor er det at udtrykket skal være lig med nul? nogle der med ord kan forklare hvad der sker? jeg vedhæfter beviset. -
forskel liberalisme socialisme konservatisme
Forumindlæg -
Hermeneutisk spiral - IKKE metode??
ForumindlægHej.. Jeg mener altid at man har nævnt brugen af den hermeneutiske spiral under metoder, men jeg har ladet mig fortælle at det ikke er en metode, så skal man ikke nævne den?
