Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 16821 til 16840 af 132250
-
HISTORIE A-EKSAMEN
ForumindlægHej, Jeg fik trukket emnet: Kulturmøder mellem Islam og Kristendommen ca. 700 tallet til i dag.. Jeg ved at korstogene begynder ved 1000-tallet, men hvad begynder ved 700-tallet? på forhånd tak!! :D -
Fysik/Kemi eksamen!
ForumindlægHej alle derude. Jeg står og skal til 9 klasses afgangprøve i morgen i frysik/kemi. Og jeg mangler svar og noter til en masse. Og ville høre om der er nogle der vil hjælpe mig. Da jeg har været syg i en længere periode, og derfor ikke har modtaget mit pensum, før igår- er jeg en smule bagud. ... -
Eksamen, tavle eller bord?
ForumindlægHvad er mest fordelagtigt? Hvad foretrækker I / hvorfor? =) Tak! -
EKSAMEN SITUATION I KLASSEN
ForumindlægHey derude... I min klasse er jeg blevet udvalgt til at skulle op til "eksamen" på tirsdag, hvor to af mine klassekammerater vil agerer som "censor og lærer" .. Jeg er lidt nervøs for det, da jeg gerne vil forbedre mig i mundtlig dansk, og årskarakteren er lige rundt om hjør... -
FYSIK MUNDTLIGE EKSAME!
ForumindlægHej (: . - jeg skal op i fysik/kemi d 31. og der er 14 emner jeg kan trække imellem. Søger nogle dispostioner, og forsøg (gerne nogle nemme forsøg).' Er nemlig helt blank, håber virkelig i kan hjælpe mig. -tak på forhånd (: -
Spansk A mundtlig eksamme
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til mundtlig spansk A, jeg er lidt forviret over hvordan det hele vil forgår. Den bliver 2 delt, den ene bliver 24 timers og den anden bliver en ekstemporaltekst som jeg får derover. Der er nogen der siger at selve ekstemporalteksten vil forgår på dansk, men den med 24 ... -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h... -
Dansk eksamen (mundtligt) :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har trukket mit fordybelsesområde i dansk : "relationer", og så har jeg fået skrevet det meste af min synopse, men et af punkterne hedder " præsentation af prøveoplægget og begrundelse for valget af dette emne" jeg har begrundet hvorfor jeg har valgt em... -
Folke- og kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket kunst- og folkeeventyr og ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eventyr at bruge som prøveoplæg, helst med så mange eventyrtræk som muligt selfølgelig. Tak på forhånd. -
Vektoerne a, b og c er givet ved
ForumindlægVektoerne a, b og c er givet ved a=(7 over 1), b=(-3 over 9), c=(-6 over 8) Bestem koordinaterne til a+b, a+c og b+c. Bestem derefter a, b, c, b+c og a+c -
Må man have computer med til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægMå man bruge computer i ens forberedelse til den mundtlige eksamen? -
Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?
ForumindlægHej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl. -
please..rettelse til en kort engelsk stil..
Forumindlæger der ikke nogen der vil rette min engelsk stil..den skal rettes i nutid..tak på forhånd..Essay of " About a boy"Isn`t it strange to hear about a thirty-six year old man, who acts like a teenager and a twelvw-year old boy, who acts like a grown-up. will and marcus have a good relations... -
Opgave 1010 a), problemer med at finde a og b
ForumindlægJeg er i gang med opgave 1010 a) i Gyldendals matematik bog, og jeg ved ikke hvordan man skal løse den. Opgaveinformation: Idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)=2*sqrt(x) x>0. Opgave: Bestem tallene a og b, sådan at graferne for f(x) og g(x) går gennem pu... -
Søge på optagelse (gennemsnit gang. 1.08)
ForumindlægHej. HJÆLP :) Jeg har haft den naturvidenskabelige studieretning på gymnasiet, men efter 1 1/2 år - 2 år, ville jeg så gerne have haft den samfundsfaglige, for jeg valgte allerede efter 1/2 år at tage engelsk på A i stedet for resten af min klasse, som valgte fysik på A, og så valgte jeg samfunds... -
Skriftlig eksamen i vø A
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i vø A i denne uge, og føler mig virkelig lost omk. nærmest alt. Jeg er naturligvis klar over, at man ikke kan udrette mirakler på få dage, men er der nogen herinde der har nogel brugbare råd/erfaringer til os har svært ved vø? Jeg er ikke uforstående overfor faget, me... -
Spørgsmål til AT-eksamen på mandag!
ForumindlægHej Sidder og skal op til AT-eksamen på mandag (!!) og har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på: 1. hvad gør man hvis man har fundet ud af, at ens problemformulering faktisk ikke er særlig god - nærmere sagt alt for bred. Skal man bare kommentere det ti... -
Engelsk disposition - fortsættelse på selve opgaven....
ForumindlægHej :-) Jeg er igang med at skrive opgave udfra min disposition på engelsk. Det er netop denne her dis + opgave der bliver videresendt til sensoren, når jeg om en lille månedes tid skal op i muntlig engelsk. Jeg kan allerede her og nu anerkende, at jeg ikke er den skarpeste i engelsk og aldrig ri... -
oversæt en kort dansk sætning til engelsk!
ForumindlægHey guyyyyyyyyyyyyys :-) kunne i lige hjælpe mig med at oversætte den her sætning? "en lørdag aften i selskab med Carrie, Miranda, Sam, Charlotte og ikke mindst Mr. Big - noget af det bedste :-)!" på forhånd, tak! -
Skriftlig eksamen i Dansk A
ForumindlægOhøj derude! :-) Jeg er selvstuderende på HF i dansk A, med en snarligt forestående skriftlig eksamen. Jeg har dog ikke rigtig nogen fornemmelse for hvorledes en skriftlig dansk eksamen forløber sig idag. Sidst jeg var til en dansk eksamen skrev man mere eller mindre en lang "smøre", mi...
