Resultater: 16841 til 16860 af 436512
-
programer og spil til ti 89
Forumindlæghej er der nogle der hved hvor jeg kan finde programer og spil til en ti 89 -
Sko
ForumindlægEr der nogen, der har noget liggende om, hvad sko har betydet for os mennesker i tidens løb???Det er lige meget om det er på dansk eller engelsk...Takker :o) -
Sko
ForumindlægEr der nogen, der har noget liggende om, hvad sko har betydet for os mennesker i tidens løb???Takker :o) -
ieterasjon
ForumindlægEr der nogen, som har en idé om, hvad "ieteration" betyder? Jeg tror det er et fancy-pancy ord for "prøv-og-fejl-metoden", men er langt fra sikker. Hverken ordbog eller Google, har kunne hjælpe mig... -
"Haster"
ForumindlægHej alle Jeg skal lave en opgave i samfundsfag, hvor diskussion spørgsmålet lyder: Diskuter, hvilke konsekvenser det kan få for det internationale samfund, hvis NATO`s generalsekretærs ønsker om en global militær alliance opfyldes. Håber på Jeres hjælp og svar ! På forhånd tak :) -
egentlig vektor
Forumindlæghvad forstår man ved en egentlig vektor? Er den forskellige fra nulvektoren eller hvorledes er det? -
Henrich Steffens: romantikkens evangelium
ForumindlægHej :) Ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med teksten: "romantikkens evangelium" Hvad er Steffens hovedtanke og hvorfor har han valgt netop den overskrift? Jeg synes teksten er svær, så hvis nogen har tid til at hjælpe mig, ville det være dejligt. På forhånd tak. -
Unipolært verdensbillede?
ForumindlægHej. Mener I at USA kan vedligeholde deres position som verdens eneste supermagt både økonomisk og militært? Og hvem skulle kunne true dem, Rusland, Kina, Terrorisme? hilsen Palle -
faseomdannelser
Forumindlæghej, jeg har brug for lidt hjælp angående mit fysik; det handler om energi, og faseomdannelser i forhold til energier. Jeg kender allerede til faseomdannelser ved varmenergi(fordampning og smeltning), men da de er mere faseomdannelser på grund af energier, tænkte jeg mere noget i stil med: energi... -
Hårtab!!
ForumindlægHeej.. Lige siden starten af sommer har jeg haft et stort hårtab.. Og det er begyndt at være mega tydeligt nu.. Og jeg forstår virkelig ikke, hvorfor og hvordan dette store hårtab er begyndt, for det er snart et år siden jeg brugte fladejern (erindrer ikke, jeg brugte det i over 10 gange) og meg... -
virkelig i nød!
Forumindlægjeg er virkelig i nød og har virkelig brug for at få noget hjælp så jeg ikke ender med 00 imorgen. er der nogen der vil hjælpe mig med fysik og opdrift? det har jeg meget brug for ellers er jeg færdig. -
Et essay?
ForumindlægHej, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) Min lærer har sagt dette: - Account for ... -
frivillige! hjælp!
ForumindlægJeg har lige skrevet en stil på dansk, med overskriften "forladt". Men da jeg har super mange lektier for, har jeg ikke tid til at finde flere fejl, end jeg allerede har fundet. så hvis der er nogen, der er en venlig sjæl, og vil tjekke for komma-/stavefejl - eller bare vil læse den ige... -
Oversættelses hjælp
ForumindlægPå dansk: Sofía og Concepción havde mødt hinanden for nylig. En dag da de sad og snakkede om religion, opdagede de at deres etiske værdier var meget forskellige. "Jeg vil ikke have at en eller anden absolut autoritet bestemmer over mit liv", udbrød Sofía. Hendes ... -
Fysik: Neutrinoer fra Solen. Hjælp
ForumindlægHejsa. :) Jeg er lige midt i en opgave, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op. Opgavens navn: Neutrinoer fra Solen. Opgaven lyder: "Den eneste kilde til direkte oplysninger om Solens energiproduktion er de neutrinoer, som udsendes ved nogle af kernereaktionerne i Solens indre. Det ... -
Indskudregelen (integralregning) Opgave
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med denne opgave: Jeg har vedhæftet den, inklusiv det jeg har lavet. Jeg er næsten 100% sikker på det jeg har lavet er forkert så hvis der er en der vil forklare det med detaljer. ??? -
skyer hæjlp hurtigt
ForumindlægHej :) jeg vil spørge om der er nogen som ved hvor en høj luftfugtihed reducere fordampning af vand i skyer og hvorfor maksimere dette energien i skyen?:) mange tak for hjælp :) -
Eksamen i Erhvervs Økonomi
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre om der er nogen der er gode til likviditetsbudgetering?. I så fald må i meget gerne se, om min opgave er korrekt besvaret. Jeg kan tilføjes på Msn: [email protected] -
Get - got????
ForumindlægHej! Jeg har nogle spørgsmål i forbindelse med en engelskstil! Hvornår bruger man "get" og hvornår bruger man "got"? Hedder det: He got it ! eller: He get it! Håber i kan hjælpe! :) -
Trist forelsket. :(
ForumindlægHi alle. :) Jeg har et meget stort problem, mener jeg selv. Jeg er forelsket i en "kunstner", som jeg bare ikke kan glemme. Det hele startede med at jeg var med til en koncert. Han optrådte altså til denne koncert. Jeg kendte ham ikke, jeg havde aldrig hørt om ham, men han var bare så ...
