Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16921 til 16940 af 63755
  • monotonilinje

    Forumindlæg
    Hej har lige et spørgsmål. Når jeg solver (f'(x) = 0) og den giver 3 x-værdier. Er der så to lokale minimum og maximum :)
  • Praktisk udbytte?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har kemi C niveau og skal til at skrive en rapport, og jeg skal finde den praktiske udbytte i gram. Hvad menes der med det?
  • 4. gradsligning

    Forumindlæg
    Er det muligt at løse en 4. gradsligning som x^4 + x^2 + ax + c = 0 ? Mit svar er nej. Hvis ax leddet ikke havde været der, kunne man burge substituion t^2 = x. Man kan selvfølgelig også faktorisere den til x(x^3 + x + a) + c = 0 men det hjælper ikke særlig meget. Nogen forslag?
  • Hvad er mPR/kg

    Forumindlæg
    Hvad er mPR/kg? jeg ved ikke hvad det betyder, men jeg skal bruge det.. Det er ret vigtigt..!
  • Meget vigtigt

    Forumindlæg
    Hejsa... :) nogen der gider at rette det værste fejl. pS: jeg er dårlig til engelsk...så det kan godt være nogel dumme fejl og det skal afleveres i morn mvh deniz In our group we have exercise number 4 and the name of the subject is “Det skrå kast”. We are 4 persons me, navne, navne and navne....
  • Tangenter

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man finder en tangent til en kugle? Jeg kender røringspunktet, men......? forhånd tak
  • en funktion

    Forumindlæg
    En funktion f er bestemt ved f(x)=6x^2+2x-5 Bstem den stamfunktion F til f , som opfylder F(0)=1 Hvordan skal jeg gøre det ?
  • Hvad er moral og magt?

    Forumindlæg
    har nu siddet her og tænkt længe, vi skal i en dansk stil finde ud af hvad moral og magt er iforhold til stressede forældre, et stresset miljø for børn.. og kan ikke komme noget. hjælp har sat min opgave med i,
  • løsningskurve til differentialligning / integralkurve

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en større opgave til senere i dag, og nu har jeg prøvet alle mulige måder men kan simpelthen ikke finde et præcis defination af hvad en; løsningskurve til differentialligning / integralkurve er?? Er der nogle der kan hjælpe mig, ville det være helt kanon..? forhånd tak!
  • afstanden mellem to objekter i cirkelbane

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg beregne afstanden mellem to planeter når de er nærmest hinanden når jeg kender deres banetid
  • matB hjælp :)

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp til 2 opgaver! de handler sådan set om nogle figurer og funktioner. nemt nok, men ikke for mig :p kan i hjælpe mig? over msn helst :) hvis ja, så vær venlig at sende mig en privat besked så jeg kan give jer min email! takker! -Maapidk
  • 2 små opgaver

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til to små opgaver som jeg overhodet ikke kan overskue, håber at der er nogen der kan give en hånd. De to små opgaver ligger linket nedenunder: Se link: http://peecee.dk/?id=43341
  • Nedtur for rumstationen MIR

    Forumindlæg
    Vi regner med, at fra en højde 100 km, falder et brudstykke fra MIR lodret ned mod Stillehavet. Tyngdeaccelerationen regnes konstant lig med 9,7 m/s2 under faldet. Vi regner endvidere med at brudstykket ikke havde nogen lodret fart inden faldet. a) Hvor lang tid ville nedturen tage, hvis der ...
  • Økonomi

    Forumindlæg
    Hvad betyder monopol og hvorfor skal det undgås i markedsøkonomi?
  • Areal osv af et hus hjælp med beregning

    Forumindlæg
    Please tjek billedet og hjælp
  • Værdimængde

    Forumindlæg
    Jeg har en funktion: f(X)=(1/4)x+1+(1/x) og skal finde dens værdimængde. Definitionsmængden må være Dm(f)=R\0 Når f(x)-->+-endelig for x-->0 samt f(x)-->(1/4)x+1 for x-->+-uendelig. Værdimængden må da være Vm(f)=R Er dette korrekt ?
  • beregne indholdet i mg

    Forumindlæg
    hej, jeg skal beregne en pilles ascorbinsyreindhold i mg. jeg har flg. oplysninger: Den molare masse for ascorbin= 176,124 g/mol. den mængde NaOH der var tilsat ved ævivalenspunktet= 0,0030 mol. stofmængde i et stk. ascorbinsyre= 0,00824 mol. Hvordan ska jeg med disse beregninger udregne pill...
  • Emneopgave - Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en emneopgave om Differentialkvotient? Jeg er i gang med at lave emneopgaven der er side 164 i MAT B (HHX), men jeg kan ikke rigtig forstå, så ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt vej :)
  • Defination under politik

    Forumindlæg
    Hjælp til klare definationer følgende: Partiforening Landsmøde Hovedbestyrelse Principprogram Arbejdsprogram Mvh. Maria
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved hvad man forstår ved en stamfunktion... Jeg er en smule forvirret