Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16921 til 16940 af 65601
-
Eksamen, tavle eller bord?
ForumindlægHvad er mest fordelagtigt? Hvad foretrækker I / hvorfor? =) Tak! -
Eksamens spørgsmål i Religion?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan de kan være udformet ? Jeg ved godt det i høj grad afhænger af din lærer, pensum osv. men bare for at se et spørgsmål, og evt. en tekst !!!! Mange taaark og fortsat god weekend, fodbold osv. herfra .. -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad '' Det Moderne gennembrud '' er :) ? -
Overvejer ikke at møde op til eksamen
ForumindlægHej alle (-: Jeg skal op i EP i morgen, og jeg overvejer simpelthen ikke at møde op. Jeg har ikke lavet noget, og jeg kan simpelthen heller ikke. Det er en blanding af dovenskab og at det er så svært at jeg giver op når jeg kigger på det. Som I nok kan forstå allerede, er jeg ikke ligefrem en fig... -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h... -
Tysk eksamen B Hjælp
ForumindlægHej Alle skal snart op i tysk B er der nogen der ved hvor meget det kræves før man bare består. er vildt nervøs og skal bare bestå den her. M.V.H sofie -
HISTORIE A-EKSAMEN
ForumindlægHej, Jeg fik trukket emnet: Kulturmøder mellem Islam og Kristendommen ca. 700 tallet til i dag.. Jeg ved at korstogene begynder ved 1000-tallet, men hvad begynder ved 700-tallet? på forhånd tak!! :D -
Matematik det haster differentielt kun 3 opgaver
ForumindlægKære studieportalen jeg håber i kan hjælpe mig med matematik det er kun 3 opgaver som jeg virklige har bruge for hjælp i håber i vil hjælpe mig tak til det god sjæl. Tak på forhånd.. Her er linket det er en word https://tec.itslearning.com/essay/Proxy/DownloadRedirect.ashx?fileRepoId=DrC%2f... -
Matematik! :D:D
ForumindlægHEJ INDSKRIVNINGS MATEMATIK. HÅBER NOGLE KAN HJÆLPE. PÅ FORHÅND TAK! :-) 1) Fra København ril Korsør er der 110 km. Jensen kører denne strækning på 1 time og 40 minutter. Hvor mange km/t kører han i gennemsnit? Hvor længe ville han være om turen med 50 km/t? PÅ FORHÅND TAK - GOD WEEKEND! :D -
matematik linære funktion... haster please ---
ForumindlægHej er der nogen som de kan hjælpe mig med den her opgave. Det er matematik... linære funktion.... opgaven siger : Linjen med ligningen (forskriften) y= 1/2x+3 skærer x-aksen i punktet A. A) Tegn linjen. b. kald skæringspunktet med y-aksen B. Bergen afstanden mellem A og B. ... -
Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?
ForumindlægHej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl. -
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
matematik ligning,kompleks
ForumindlægHej igen og igen :D Jeg skriver SRP, og kan ikke finde ud af ligningen, jeg ved slette ikke hvordan den skal regnes ud, det er komplekse tal jeg skriver om... pleaseeeeee help me out Z^2= -7+24 -
Lille matematik opgave.
ForumindlægHeeej folkens jeg har om funktioner, nogle søde mennesker, som vil hjælpe mig med denne opgave, forstår den ikke?? Taaak :D opg. I definitionen af en funktion kræves, at vi til enhver værdi af x kan finde netop en dertil svarende værdi af y. Benyt dette til at afgøre, hvilke af følgende forskri... -
Skriftlig matematik spørgsmål
ForumindlægJeg skal op imorgen i skriftlig matematik B. Jeg er lidt i tvivl om nogen småting, jeg håber nogen kan nå at gøre mig klogere på: 1. Under del 1 (uden hjælpemidler), hvis jeg har en opgave, hvor jeg skal finde den afledte funktion, er det så "nok" bare at skrive fx f'(x)=3. Altså s... -
Spørgsmål til AT-eksamen på mandag!
ForumindlægHej Sidder og skal op til AT-eksamen på mandag (!!) og har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på: 1. hvad gør man hvis man har fundet ud af, at ens problemformulering faktisk ikke er særlig god - nærmere sagt alt for bred. Skal man bare kommentere det ti... -
Skriftlig eksamen i vø A
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i vø A i denne uge, og føler mig virkelig lost omk. nærmest alt. Jeg er naturligvis klar over, at man ikke kan udrette mirakler på få dage, men er der nogen herinde der har nogel brugbare råd/erfaringer til os har svært ved vø? Jeg er ikke uforstående overfor faget, me... -
Hjælp til fysik - Lys og bølger
ForumindlægHey, skal op til eksamen her snart. Og jeg er derfor i gang med at lave en disposition/rapport om Lys og Bølger, og ér næsten færdig med den rapport, men ville lige høre, hvordan man kan "perspektivere lys med bølger" Altså hvad de har til fælles, hvis man kan sige det på den måde. -
Skriftlig eksamen i Dansk A
ForumindlægOhøj derude! :-) Jeg er selvstuderende på HF i dansk A, med en snarligt forestående skriftlig eksamen. Jeg har dog ikke rigtig nogen fornemmelse for hvorledes en skriftlig dansk eksamen forløber sig idag. Sidst jeg var til en dansk eksamen skrev man mere eller mindre en lang "smøre", mi... -
Filmklip til AT eksamen
ForumindlægHej allesammen kan jeg godt vise to forskellige filmklip á ca. 15 sek til AT eksamen eller tror I lærerne vil synes at det bliver for overfladisk?
