Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16921 til 16940 af 19456
-
Office 2011 til Mac - ændring af produktnøgle
ForumindlægHej allesammen.. Jeg sidder her med en ny indkøbt mac, som jeg installerede en falsk office-pakke på. Jeg fandt efter lidt tid ud af, at stavekontrollen på tysk ikke er god/inaktiv. Derfor har jeg været ude at investere i en original udgave af Office 2011 til Mac. Mit problem er, at jeg ikke... -
Oversættelse
ForumindlægEn der er god til tysk, og som vil oversætte dette: Har unge mennesker i dag noget tilfælles? Tidsskriftet Der Spiegel har forsøgt at besvare dette spørgsmål. I en artikel fortæller 14 personer om deres liv og deres drømme. Resultatet er et billede af en generation, der er meget kompleks. Fam... -
Noget hjælp til en sætning?
ForumindlægYO wad up deutsch people. Tænkte bare lige hvordan man korrekt skal oversætte denne sætning til tysk: Han er begyndt at jogge i sin fritid og familiens mad er blevet sundere og med grøntsager, som giver Robert ekstra energi. Mit bud er: Er ist zu joggen begonnen und das Essen der Famili... -
FÅ sætninger, rettelse!!
ForumindlægHeey allesammen, nogen der kan rette de få tyske sætninger? Kirsten regner med at modtage brevet i morgen. - Kirsten regnet damit, morgen den brief zu erhalten. Kirsten regner med at hun modtager brevet imorgen. - Kirsten regnet damit, morgen sie den brief zu erhalten. Har du noget imod, a... -
Let oversættelse
ForumindlægHej. Er I ikke søde at oversætte de nedstående opgaver for mig til tysk?1. Jeg leder efter en moderne jakke.2. Han køber en fræk t-shirt.3. Kan du lide min nye kjole?4. Hun vil gerne have et stribet bælte.5. Vi er ofte på besøg hos vores tante.6. De klatrer tit ud af vinduet.7. De kommer ud af bi... -
Goodbye Lenin!
Forumindlæghejsa alle..nu er der ikke længe til, at vi på det gymnasium jeg går på, skal til at skrive 3.g opgave.. Jeg har valgt at skrive i tysk, og bogen/filmen "Goodbye Lenin", så tænkte jeg, om der var nogen som havde nogle gode ideer til min opgave, eller endnu bedre en opgave om det?Alle fo... -
Haster med Hjælp
ForumindlægHeej alle sammen.. jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad dette betyder, Teksten handler om en mor og far der har byttet sin bestemme rolle med børnene Anna og Moritz: jeg har ikke fået skaffet mig en ordbog på Dansk-Tysk og Tysk-Dansk og jeg kigger hele tiden i nettet men kan ikke finde noget der ... -
Analysetegn i WORD?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om man kan sætte analysetegn i WORD? Jeg har tysk på A-niveau, og jeg skriver altid på computer. Hvilket er træls, da vores lærer kræver, at vi sætter analysetegn. Jeg plejer at lave oversættelserne/opgaverne på computeren, og derefter printe dem ud og så sætte an... -
SSO Ang. Kommandosystem under 2. verdenskrig
ForumindlægHey...jeg har som opgave i min sso at skulle overveje forholdne mellem det tyske kommandosystem og de alliredes kommandosystem...spørgsmålet lyder følgende: overvej om de to modstanderes forskellige kommandosystemer påvirkede resultatet.. Nogen der evt har skrevbet om det eller kender en god bog ... -
Oversættelse af 2 sætninger
ForumindlægHej, jeg sidder fast med to sætninger jeg skal ha' oversat fra dansk til tysk: 1. Måske er han blevet et bedre menneske - Vielleicht ist er ein besserer Mensch geworden 2. Vi er dem, vi er – og vi kan ikke ændre os - Wir sind wer wir sind – und wir können uns nicht v... -
AT: Mangler historisk kilde - Enigma
ForumindlægHej SP. Jeg laver AT med emnet kommunikation. Jeg har valgt at skrive i mat A og his A, og min opgave omhandler Enigma. Jeg mangler en historisk kilde, som viser at tyskerne rent faktisk har brugt maskinen til at kommunikere med! Hvis i har nogle andre kilder omkring dette emne, ville de ogs... -
Vil du rette min SSO?
ForumindlægHejsa, Jeg søger en venlig sjæl der for et symbolk beløb vil rette min SSO i morgen eller senest mandag, da den skal afleveres tirsdag formiddag. Jeg skriver om Tysklands udvikling gennem 1918-1933 med fokus på den økonomiske, politiske og sociale del. Endvidere har jeg en tekst der skal anal... -
Hjælp..
ForumindlægHej jeg har følgende problemformulering Medudgangspunkt i en kort redegørelse for situationen i Tyskland op til murens fald i 1989 ønskes en undersøgelse af integrationen mellem de to tidligere Tyskland. Giv en analyse og fortolkning af selvvalgt materiale og af litterære passager af Ingo... -
To små sætninger
ForumindlægHej!Ville bare lige høre om der var en der ville være sød at rette disse små sætninger -tysk er ikke lige min stærke side! :(Jeg sagde jo, at du ikke skulle have spist den ekstra is:Ich sagte doch, dass du nicht solltest das extra Eis gegessen.Gud, er det ikke din bror? Jeg synes bestemt at det e... -
Dornröschen - skrevet af Jens Sparschuh
ForumindlægHejsa alle..Jeg sidder med den her tekst til i morgen, men jeg har mega svært ved at forstå den.. Jeg synes, at den er ret svær : ( Den hedder Dornröschen og den er skrevet af Jens Sparschuh.. Jeg ved ikke om der er nogen der har læst den og måske kan give et resume af den? Teksten er også at fin... -
HTX 3 g - Antal eksamener? hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg er virkelig forvirret angående mine eksamener her på tredje år. Jeg har følgene fag: Dansk A Mat A Teknik A Fysik A Engelsk A Tysk C Og tidligere har jeg været til mundtlig prøve i: Samfundsfag (1 år) Teknologi Biologi Teknologihistorie Når jeg tæller sammen giver det 4 mundlige, ... -
Hans / Hendes
ForumindlægHey guys! Jeg har lidt problemer med nogle tyske sætninger. Håber i kan hjælpe. *Hans* Hände im Schlaf zittern. Hvordan siger man "hans" i den ovenstående sætning? En evt. forklaring ville hjælpe. Dafür baut er eine Bretterwand um *sin* Garten. Hvordan siger man "sin" i oven... -
Fakta om flygtninge
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk meget snart og jeg skal skrive en opgave om flygtninge, men jeg kan ikke rigtig finde svar på mine spørgsmål i min synopse. Så jeg håber at i kan hjælpe mig :) Hvilke levevilkår har de? Arbejder de? Hvilken slags arbejde har de? Hvad laver deres familie imens? Hvad s... -
Tysk"skema" (At være)
ForumindlægJeg har et lille problem med mit tysk. Til imorgen skal jeg kunne et bestemt grammatisk kendt "konflik" uden ad.Denne gang er det om ord(et) at "være".Jeg kan nogen af dem, og kunne godt bruge lidt venlig hjælp til de sidste, og evt. rettelser. :); Nutid - DatidIch;... -
Meine Eltern 2004 kurzfilm
ForumindlægHej studieportalen! Jeg står og skal til tysk mundtlig eksamen imorgen, og har i dag trukket mit materiale og har nu 24 timer til at forberede en præsentation. Jeg har trukket filmen "Meine Eltern" af Maggie Peren fra 2004. Da alle hjælpemidler er tilladte, ville jeg høre, om der er ...
