Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16941 til 16960 af 34519
-
Reaktion
ForumindlægHejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdfOpgave 3b:Omdannelsen fra A til B? Er det en addition af brint eller hvordan? -
A-niveau
ForumindlægHar lige brug for hjælp i opgave 3 i denne opgave.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdfBeregn et gradtal for en af vinklerne, som alfa danner med xy-planen. -
Bevis af tværvektor
ForumindlægHej jeg læse til min mat-eksamen, og kan ikke finde bevis for tværvektor Håber der er en der kan hjælpe mig Jonas -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?
ForumindlægTittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak. -
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
Eksamenssæt 2005 (3 årig A)
ForumindlægHej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak. -
Risø-kilderne !
ForumindlægOverskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :) -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
hjælp - elektrolyse!!!
Forumindlægheeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener? -
Analysemodel
ForumindlægHej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie -
Freuds dødsdrift - Thanatos
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine -
Lineære funktioner egenskaber
ForumindlægHej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er... -
Ytringsfrihed??
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave om ytringsfrihed. Kender I til nogle episoder i ENGELSKTALENDE lande, hvor ytringsfrihed har ført til en masse uroligheder? Tak på forhånd. -
Diagonalen på et kvadrat?
ForumindlægJeg kan ikke huske hvordan man regner længden af diagonalen i et kvadrat? Nogle der kan hjælpe mig, skal snart til eksamen! På forhånd tak (: -
Diagonalen i et rektangel?
ForumindlægHey alle ;D Jeg skal snart til eksamen, men har glemt hvordan regner diagonalens længde ud i et rektangel. Nogle der kender svaret? Mvh Camilla. -
Dansk mundtligt
ForumindlægHej alle sammen.. jeg skal op til eksamen på onsdag i mundtligt dansk i folkeskolen.. hvordan læser man op til dansk... ? og er der nogen der har en analyse model til radio reportage. tak på forhånd :) -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Relevant om Nord- og Sydpol
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville derfor gerne vide hvad der ville være relevant at sige om: Nord- og Sydpolen På forhånd: mange TAK :) -
Relevant om Vindinger og Strøm
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om vindinger og strøm. på forhånd mange tak!
