Søgning på: tysk analyse. Resultater: 17001 til 17020 af 38620
  • Kina - økonomi

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder og skal til at skrive SRP om kinas økonomi samt deres vækst. Jeg skal analysere hvad der føre til vækst. Hvilke modeller/metoder ville i bruge?
  • Herman Bang "Frøkenen" - HJÆLP

    Forumindlæg
    Skriv en litterær artikel om Herman Bang: ”Frøkenen”. I artiklen skal indgå en analyse og fortolkning samt en perspektivering til Det moderne Gennembrud. Jeg har virkelig brug for hjælp! :)
  • Hermann Bangs "Pernille"

    Forumindlæg
    øØger en som har et oplæg, analyse eller andet som har noget med Herman Bangs novelle "Pernille" at gøre. - har brug for al den hjælp jeg kan få! ..
  • hvad symboliser blod, sne og sæbe?

    Forumindlæg
    Jeg laver et stil hvor jeg skal analyser noveller. Lærer vil have jeg skal også have billedsprog og symboler med. blod sne sæbe hvad symboliser de tre ord for ? kan i hjælpe mig :)
  • Musik hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg tænkte på, om i ikke kender nogen hjemmesider eller links til filer, hvor man kan læse alt om hvordan man analysere en sang, og hvilke ting der skal med, når man nu skal til eksamen i musik-c
  • indlæring

    Forumindlæg
    jeg skal analysere hvilke fysiologiske og psykologiske faktorer der medvirker ved indlæring,. nogle der har nogle forslag, så jeg kan komme igang? :) på forhånd tak
  • disposition

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal i gang med at lave en disposition og ville lige spørge jer om hvad for nogle punkter der vil være gode ( hvad der vil være godt at skrive i en disposition) når jeg skal lave en disposition til en digt-analyse??
  • Sætning

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe med at analysere denne sætning: Han svarede smilende, men bestemt han = subjekt svarede = verbal Så er jeg i tvivl med det resterende
  • INDIEN SOM BRITISK KOLONI

    Forumindlæg
    HEJ. JEG SIDDER OG SKAL TIL AT SKRIVE SRP, OG SKAL ANALYSE DIGTET THE WHITE MAN'S BURDEN AF RUDYARD KIPLING. NOGEN DER KAN HJÆLPE ???!! MVH.
  • Analysefrekvens

    Forumindlæg
    Hej jeg har at gøre med med nogle analyse paramatre, som står på en insepktionsplan, Jeg har f.eks. CaO som har en analysefrekvens på 8. men hvad betyder de der analysefrekvenser? nogen der har en anelse? mange tak.
  • Gode eventyre til mundtlig eksamen (FSA)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som kender et godt eventyr, som er god at analysere..kan nemlig ikke rigtig finde nogle, som jeg synes er gode. Det er til den 9.klasses mundtlige dansk eksamen ;-) Laura
  • Budskabet i "Nattergalen" (H.C. Andersen)

    Forumindlæg
    Skal op i dansk her om et par dage, og har meget svært ved at analysere min tekst. Ville lige spørge hvad I synes er budskabet i "Nattergalen" af H.C. Andersen? Og temaet?
  • HJÆLP: Wiedersehen mit Vater

    Forumindlæg
    Åh gud.. Jeg har lige været oppe og trække min tysk tekst "Wiedersehen mit Vater" - er der nogen der kender til den og evt. har nogle noter liggende? [email protected] - i skriver bare, enten der eller her. HILFE BITTE!
  • Akkusativ - dativ, simple spørgsmål, hjælp!

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med det her? Hvilke forholdsord styrer både akkusativ og dativ? Giv et eksempel på, hvornår præpositionen styrer dativ og hvornår akkusativ? Hvad er der specielt ved ordstilling i bisætninger på tysk? PÅ FORHÅND MANGE TAK !
  • haster Haster HASTER

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg er desværre i denne uheldige situation, at jeg sidder med en tysk teskt, som jeg skal have lavet et referat af. Ville høre om der ikke var en/nogle, som kunne hjælpe mig med det? - Referatet skal blot være på dansk. Det haster virkelig.
  • Den hellige nat - vigtigt!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en litterær artikel om "Den hellige nat" Har brug for inspiration ? det ville virkelig være dejligt hvis der er nogen der kunne komme med nogle guldkorn eller evt sende stilen ... :) På forhånd tak .-
  • Google Translate

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg vil lige skrive til jer angående om Google Translate. Jeg ser mange af mine klassekammerater som benytter progammet til at oversætte sætninger de har skrevet fra dansk til tysk. Jeg har også søgt på internettet, på engelsk om "Is German in Google Translate accurate?&quo...
  • slægtsskab

    Forumindlæg
    Davs Jeg har fået stillet dette spørgsmål i en opgave, og er lidt i tvivl om det: 1) Hvilke molekylære forhold i DNAmolekylet gør det muligt at afklare slægtsskab ved den angivne elektroforesemetode Derudover er jeg lidt i tvivl om hvad det er man kan se på analysen ved elektroforese, er...
  • Fortyndingsfaktor

    Forumindlæg
    Hey! Håber I kan hjælpe mig med en beregning. I et eksperiment har jeg taget 50 mg tørvægt (DW) af et stof og opløst i 1,5 mL. Af dette mix på 50mg/1,5 mL har jeg taget 1 mL ud og inddampet fuldstændigt (til dryness). Det inddampede har jeg så genopløst i 0,1 mL methanol. Af denne opløsning ha...
  • Toulminsmodel

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive en kronik, hvor jeg selvfølgelig skal kigge på argumentationen. Jeg har kigget på retoriske spørgsmål, appelformerne osv. Jeg har også analyseret sætninger hvor jeg har fundet påstand, belæg, styrkemakør og hjelmen. Men så kom jeg til at tænke på, hvad kan jeg egentlig...